eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówZakup i dostawa Sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Miechowie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-07



Ogłoszenie nr 591605-N-2020 z dnia 2020-10-07 r.

Starostwo Powiatowe w Miechowie: Zakup i dostawa Sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Miechowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Miechowie, krajowy numer identyfikacyjny 29994340000000, ul. ul. Racławicka  12 , 32-200  Miechów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 413 821 110, e-mail przetargi@powiat.miechow.pl, faks 413 821 118.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://bip.malopolska.pl/spmiechow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
https://bip.malopolska.pl/spmiechow


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa Sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Miechowie
Numer referencyjny: Or.272.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I: Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych Część II: Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych Część III: Zakup i dostawa monitorów komputerowych Część IV Zakup i dostawa komputery przenośne 15,6 Część V Zakup i dostawa pakietu biurowego Część VI Zakup i dostawa dysków SATA do urządzeń NAS Część VII Zakup i dostawa komputera przenośnego 14

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-14

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

oferta, parafowany wzór istotnych postanowień umowy, oświadczenia 3 i 4 , Dokument potwierdzający, że oferowane urządzenia spełniają wymagania zawarte w SIWZ, oświadczenie RODO,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zakup i dostawa komputerów stacjonarnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Procesor Procesor wyposażony minimum 12MB pamięci podręcznej minimum 6 rdzeni, oraz w jednostkę kontroli mocy zarządzający własnym zasilaniem oraz dynamicznie zmieniający częstotliwość działania w zależności od zapotrzebowania na wydajność (automatyczne zwiększenie szybkości procesora w sytuacji szczególnego zapotrzebowania na moc obliczeniową), osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik minimum 13402 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie: www.cpubenchmark.net w wykazie na dzień 29.09.2020 - dołączony wydruk ze strony z dnia 29.09.2020 roku) Płyta główna Płyta główna zaprojektowana i wyprodukowana na zlecenie producenta komputera zawierająca minimum złącza: PCI Express - minimum 2 sztuki, SATA - minimum 4 sztuki, DIMM DDR4 - minimum 2 sztuki Pamięć RAM minimum 8 GB DDR4 2666MHz non-ECC z możliwością rozszerzenia do minimum 32 GB Dysk twardy 1 i 2 dysk 1: minimum SSD 240 GB 6GB/s, zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii lub nośniki DVD; dysk 2: minimum HDD 500 GB 6GB/s Karta graficzna karta graficzna zintegrowana współdzieląca pamięć RAM z CPU z wyjściem DisplayPort oraz VGA lub DVI lub HDMI Obudowa MiniTower lub Tower (proszę podać wymiary zewnętrzne) z liczbą zatok: 5.25 cala minimum 1 sztuka oraz 3.5 cala minimum 1 sztuka Napęd optyczny Nagrywarka DVD+/-RW DualLayer Karta dźwiękowa zintegrowana Karta sieciowa zintegrowana 10/100/1000 Mbit/s Układ szyfrowania TPM Złącza zewnętrzne minimum 8 x USB w tym minimum 4 x USB 3.0 lub 3.1 lub Type C; minimum 1 x RJ-45 (LAN), audio: minimum 1x wejście, minimum 1x wyjście, minimum 1x połączone gniazdo wyjścia słuchawkowego i/lub wejścia mikrofonowego System Operacyjny Preinstalowany 64-bitowy system operacyjny zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny. Wymaganie to podyktowane jest obecną konfiguracją sieci teleinformatycznej zamawiającego funkcjonującej w oparciu o rozwiązania usługi katalogowej udostępnianej przez usługi Windows Server - wersja PL Zasilacz minimum 180 W (sprawność minimum 85%) Dodatkowe wyposażenie Klawiatura USB i mysz optyczna przewodowa USB Gwarancja Minimum 24 miesiące Certyfikaty RoHS, Energy Star, CE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
Parametry techniczne30,00
Okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne Topologia VI Line-Interactive AVR Moc wyjściowa pozorna minimum 1000VA Moc wyjściowa czynna minimum 600W Liczba faz napięcia (we/wy) 1 / 1 Znamionowe napięcie wejściowe ~ 230V Znamionowe napięcie wyjściowe ~ 230V Zakres napięcia wejściowego (wartości skuteczne) i tolerancja minimum ~ 168 ÷ 264 V +/- 2 % Częstotliwość znamionowa napięcia wejściowego 50 Hz Zakres częstotliwości wejściowej i tolerancja minimum 45 ÷ 55 Hz +/- 1 Hz Rodzaj akumulatora minimum 2 x 12V/7Ah Kształt napięcia wyjściowego przy pracy: rezerwowej / sieciowej Schodkowa aproksymacja sinusoidy / Tak jak na wejściu Czas reakcji typowy 2-6 ms (maksymalny 10 ms) Temperatury pracy minimum w zakresie 0 do +40oC Zastosowane zabezpieczenia elektroniczne przeciwprzepięciowe, przed przegrzaniem, przed nadmiernym rozładowaniem, przed przeładowaniem Panel LCD ciągły monitoring napięcia wejściowego / wyjściowego, poziomu naładowania baterii oraz obciążenia zasilacza Gniazda minimum 2x PN-E-93201 (Schuko) Komunikacja USB Certyfikaty CE, RoHS Sygnalizacja akustyczno-optyczna; dioda LED Oprogramowanie dedykowane w języku polskim Gwarancja minimum 24 miesiące (gwarancja producenta)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
parametry techniczne20,00
wyposażenie dodatkowe10,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Zakup i dostawa monitorów komputerowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne Przekątna ekranu minimum 22 cale Powłoka matrycy matowa Rodzaj matrycy LED, IPS Rozdzielczość ekranu minimum 1920 x 1080 (FullHD) Format ekranu 16:9 Częstotliwość odświeżania ekranu minimum 60 Hz Wielkość plamki maksymalnie 0,275 x 0,275 mm Jasność minimum 250 cd/m^2 Kontrast statyczny minimum 1000:1 Kontrast dynamiczny minimum 8000000:1 Kąt widzenia w poziomie minimum 178 stopni Kąt widzenia w pionie minimum 178 stopni Czas reakcji maksymalnie 6 ms Liczba wyświetlanych kolorów 16,7 mln lub więcej Rodzaje wejść / wyjść DisplayPort - 1 szt. VGA lub DVI lub HDMI - 1 szt. AC-in (wejście zasilania) - 1 szt. Audio in - 1 szt Tuner TV nie Głośniki Tak, minimum 2 x 2W Pobór mocy podczas pracy maksymalnie 30 W Pobór mocy podczas spoczynku maksymalnie 0,4 W Dodatkowe informacje Możliwość zabezpieczenia linką (Kensington Lock) Regulacja kąta pochylenia (Tilt) Dołączone akcesoria Minimum: kabel DisplayPort, Kabel VGA lub DVI lub HDMI Kabel zasilający Skrócona instrukcja obsługi Instrukcja bezpieczeństwa Gwarancja Minimum 24 miesiące (gwarancja producenta)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
parametry techniczne25,00
wyposażenie dodatkowe5,00
okres gwarancji10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Zakup i dostawa komputery przenośne 15,6";
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Procesor Procesor wyposażony minimum 6MB pamięci podręcznej, minimum 4 rdzenie oraz w jednostkę kontroli mocy zarządzający własnym zasilaniem oraz dynamicznie zmieniający częstotliwość działania w zależności od zapotrzebowania na wydajność (automatyczne zwiększenie szybkości procesora w sytuacji szczególnego zapotrzebowania na moc obliczeniową), osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik minimum 6756 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie: www.cpubenchmark.net w wykazie na dzień 29.09.2020 - dołączony wydruk za strony z dnia 29.09.2020 roku) Płyta główna Płyta główna zaprojektowana i wyprodukowana na zlecenie producenta komputera oznaczona trwale logiem producenta na etapie produkcji. Pamięć RAM minimum 8 GB SODIMM DDR4 2666MHz z możliwością rozszerzenia do minimum 20 GB Dysk twardy 1 i 2 dysk 1: minimum 240 GB SSD M.2 PCIe, zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii, dysk 2: minimum 500 GB HDD SATA Karta graficzna karta graficzna zintegrowana współdzieląca pamięć RAM z CPU Ekran LCD minimum 15,6 cala, LED, matowy Maksymalna rozdzielczość LCD minimum 1366 x 768 Napęd optyczny Brak Karta dźwiękowa Zintegrowana Karta sieciowa zintegrowana 10/100/1000 Mbit/s Bezprzewodowa karta sieciowa IEEE 802.11a/b/g/n/ac/ax Rodzaj baterii Li-Ion minimum 45 Wh - minimum 3 Cells Złącza zewnętrzne Minimum 3x USB w tym minimum 1x USB 3.0 lub 3.1 lub USB-C, 1 x HDMI, 1x wejście/wyjście słuchawkowe i mikrofonowe, 1x RJ-45 (LAN), 1x DC-In (wejście zasilania) System Operacyjny Preinstalowany 64-bitowy system operacyjny zapewniający rejestrację konta komputera w domenie Active Directory z poziomu stacji roboczej przy użyciu konta administratora domeny. Wymaganie to podyktowane jest obecną konfiguracją sieci teleinformatycznej zamawiającego funkcjonującej w oparciu o rozwiązania usługi katalogowej udostępnianej przez usługi Windows Server - wersja PL Klawiatura QUERTY US Klawiatura numeryczna Tak Wyposażenie zasilacz sieciowy, Kamera internetowa, Mikrofon, Głośniki, Bluetooth, Czytnik kart pamięci SD Gwarancja minimum 24 miesiące (gwarancja producenta) Certyfikaty RoHS, Energy Star, CE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
parametry techniczne20,00
okres gwarancji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Zakup i dostawa pakietu biurowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wersja dla instytucji samorządowych. Interfejs użytkownika: o pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, o prostota i intuicyjność obsługi, pozwalająca na pracę osobom nie posiadającym umiejętności technicznych, o możliwość zintegrowania uwierzytelniania użytkowników z usługą katalogową (Active Directory lub funkcjonalnie równoważną) - użytkownik raz zalogowany z poziomu systemu operacyjnego stacji roboczej ma być automatycznie rozpoznawany we wszystkich modułach oferowanego rozwiązania bez potrzeby oddzielnego monitowania go o ponowne uwierzytelnienie się. Tworzenie i edycja dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki: o posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu, o ma zdefiniowany układ informacji w postaci XML zgodnie z Tabelą B1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766), o umożliwia wykorzystanie schematów XML, o wspiera w swojej specyfikacji podpis elektroniczny zgodnie z Tabelą A. 1.1 załącznika 2 Rozporządzenia w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U.05.212.1766), Oprogramowanie umożliwia dostosowanie dokumentów i szablonów do potrzeb instytucji oraz udostępniać narzędzia umożliwiające dystrybucję odpowiednich szablonów do właściwych odbiorców; W skład oprogramowania wchodzą narzędzia programistyczne umożliwiające automatyzację pracy i wymianę danych pomiędzy dokumentami i aplikacjami (język makropoleceń, język skryptowy); Do aplikacji dostępna jest pełna dokumentacja w języku polskim, Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych zawiera: o Edytor tekstów, o Arkusz kalkulacyjny, o Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji, o Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych, o Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną kalendarzem, kontaktami i zadaniami), o Narzędzie do tworzenia notatek przy pomocy klawiatury lub notatek odręcznych na ekranie urządzenia typu tablet PC z mechanizmem OCR. Edytor tekstów umożliwia: o Edycję i formatowanie tekstu w języku polskim wraz z obsługą języka polskiego w zakresie sprawdzania pisowni i poprawności gramatycznej oraz funkcjonalnością słownika wyrazów bliskoznacznych i autokorekty, o Wstawianie oraz formatowanie tabel, o Wstawianie oraz formatowanie obiektów graficznych, o Wstawianie wykresów i tabel z arkusza kalkulacyjnego (wliczając tabele przestawne), o Automatyczne numerowanie rozdziałów, punktów, akapitów, tabel i rysunków, o Automatyczne tworzenie spisów treści, o Formatowanie nagłówków i stopek stron, o Sprawdzanie pisowni w języku polskim, o Śledzenie zmian wprowadzonych przez użytkowników, o Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynności, o Określenie układu strony (pionowa/pozioma), o Wydruk dokumentów, o Wykonywanie korespondencji seryjnej bazując na danych adresowych pochodzących z arkusza kalkulacyjnego i z narzędzia do zarządzania informacją prywatną o Pracę na dokumentach utworzonych przy pomocy Microsoft Word 2003 lub Microsoft Word 2007, 2010, 2013, 2016 i 2019 z zapewnieniem bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentu, o Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji, o Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go, jako środowiska udostępniającego formularze bazujące na schematach XML z Centralnego Repozytorium Wzorów Dokumentów Elektronicznych, które po wypełnieniu umożliwiają zapisanie pliku XML w zgodzie z obowiązującym prawem, o Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi (kontrolki) umożliwiających podpisanie podpisem elektronicznym pliku z zapisanym dokumentem przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego zgodnie z wymaganiami obowiązującego w Polsce prawa, o Wymagana jest dostępność do oferowanego edytora tekstu bezpłatnych narzędzi umożliwiających wykorzystanie go jako środowiska udostępniającego formularze i pozwalające zapisać plik wynikowy w zgodzie z Rozporządzeniem o Aktach Normatywnych i Prawnych. Arkusz kalkulacyjny umożliwia: o Tworzenie raportów tabelarycznych, o Tworzenie wykresów liniowych (wraz linią trendu), słupkowych, kołowych o Tworzenie arkuszy kalkulacyjnych zawierających teksty, dane liczbowe oraz formuły przeprowadzające operacje matematyczne, logiczne, tekstowe, statystyczne oraz operacje na danych finansowych i na miarach czasu. o Tworzenie raportów z zewnętrznych źródeł danych (inne arkusze kalkulacyjne, bazy danych zgodne z ODBC, pliki tekstowe, pliki XML, webservice) o Obsługę kostek OLAP oraz tworzenie i edycję kwerend bazodanowych i webowych. Narzędzia wspomagające analizę statystyczną i finansową analizę wariantową i rozwiązywanie problemów optymalizacyjnych o Tworzenie raportów tabeli przestawnych umożliwiających dynamiczną zmianę wymiarów oraz wykresów bazujących na danych z tabeli przestawnych o Wyszukiwanie i zamianę danych o Wykonywanie analiz danych przy użyciu formatowania warunkowego o Nazywanie komórek arkusza i odwoływanie się w formułach po takiej nazwie o Nagrywanie, tworzenie i edycję makr automatyzujących wykonywanie czynność o Formatowanie czasu, daty i wartości finansowych z polskim formatem I. Zapis wielu arkuszy kalkulacyjnych w jednym pliku. o Zachowanie pełnej zgodności z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania Microsoft Excel 2003 oraz Microsoft Excel 2007, 2010, 2013, 2016 i 2019, z uwzględnieniem poprawnej realizacji użytych w nich funkcji specjalnych i makropoleceń. o Zabezpieczenie dokumentów hasłem przed odczytem oraz przed wprowadzaniem modyfikacji. Narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji umożliwia: o Prezentowanie przy użyciu projektora multimedialnego, o Drukowanie w formacie umożliwiającym robienie notatek, o Zapisanie jako prezentacja tylko do odczytu, o Nagrywanie narracji i dołączanie jej do prezentacji, o Opatrywanie slajdów notatkami dla prezentera, o Umieszczanie i formatowanie tekstów, obiektów graficznych, tabel, nagrań dźwiękowych i wideo, o Umieszczanie tabel i wykresów pochodzących z arkusza kalkulacyjnego, o Odświeżenie wykresu znajdującego się w prezentacji po zmianie danych w źródłowym arkuszu kalkulacyjnym, o Możliwość tworzenia animacji obiektów i całych slajdów, o Prowadzenie prezentacji w trybie prezentera, gdzie slajdy są widoczne na jednym, monitorze lub projektorze, a na drugim widoczne są slajdy i notatki prezentera, o Pełna zgodność z formatami plików utworzonych za pomocą oprogramowania MS PowerPoint 2003, MS PowerPoint 2007, 2010, 2013, 2016 i 2019. Narzędzie do tworzenia drukowanych materiałów informacyjnych musi umożliwiać: o Tworzenie i edycję drukowanych materiałów informacyjnych, o Tworzenie materiałów przy użyciu dostępnych z narzędziem szablonów: broszur, biuletynów, katalogów, o Edycję poszczególnych stron materiałów, o Podział treści na kolumny, o Umieszczanie elementów graficznych, wykorzystanie mechanizmu korespondencji seryjnej, o Płynne przesuwanie elementów po całej stronie publikacji, o Eksport publikacji do formatu PDF oraz TIFF, o Wydruk publikacji, o Możliwość przygotowywania materiałów do wydruku w standardzie CMYK. Narzędzie do zarządzania informacją prywatną (pocztą elektroniczną kalendarzem, kontaktami i zadaniami) umożliwia: o Pobieranie i wysyłanie poczty elektronicznej z serwera pocztowego, o Filtrowanie niechcianej poczty elektronicznej (SPAM) oraz określanie listy zablokowanych i bezpiecznych nadawców, o Tworzenie katalogów, pozwalających katalogować pocztę elektroniczną, o Automatyczne grupowanie poczty o tym samym tytule, o Tworzenie reguł przenoszących automatycznie nową pocztę elektroniczną do określonych katalogów bazując na słowach zawartych w tytule, adresie nadawcy i odbiorcy, o Oflagowanie poczty elektronicznej z określeniem terminu przypomnienia, o Zarządzanie kalendarzem, o Udostępnianie Kalendarza innym użytkownikom, o Przeglądanie kalendarza innych użytkowników, o Zapraszanie uczestników na spotkanie, co po ich akceptacji powoduje automatyczne wprowadzenie spotkania w ich kalendarzach, Zarządzanie listą zadań, Zlecanie zadań innym użytkownikom, Zarządzanie listą kontaktów, Udostępnianie listy kontaktów innym użytkownikom, przeglądanie listy kontaktów innych użytkowników, Możliwość przesyłania kontaktów innym użytkowników. licencja z jednym kluczem aktywacyjnym dla wszystkich stanowisk udostępniana elektronicznie za pośrednictwem portalu producenta, z którego po zalogowaniu umożliwi wielokrotne jego pobranie w dowolnym czasie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
Rodzaj i przeznaczenie licencji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Zakup i dostawa dysków SATA do urządzeń NAS;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa komponentu Wymagane minimalne parametry techniczne Pojemność pojedynczego dysku minimum 8 TB złącze SATA Minimum 6Gb/s Rozmiar 3,5" Prędkość obrotowa minimum 7200rpm Pamięć podręczna (cache) minimum 128 MB Czas bezawaryjnej pracy według producenta MTBF minimum 2 000 000 godzin Certyfikaty RoHS, Energy Star, CE Okres gwarancji minimum 24 miesiące
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
Możliwość pozostawienia dysków u klienta w razie uszkodzenia20,00
okres gwarancji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Zakup i dostawa komputera przenośnego 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Procesor Procesor wyposażony minimum 4MB pamięci podręcznej, minimum 4 rdzenie oraz w jednostkę kontroli mocy zarządzający własnym zasilaniem oraz dynamicznie zmieniający częstotliwość działania w zależności od zapotrzebowania na wydajność (automatyczne zwiększenie szybkości procesora w sytuacji szczególnego zapotrzebowania na moc obliczeniową), osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik minimum 2594 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdować się na stronie: www.cpubenchmark.net w wykazie na dzień 29.09.2020 - dołączony wydruk za strony z dnia 29.09.2020 roku) Płyta główna Płyta główna zaprojektowana i wyprodukowana na zlecenie producenta komputera oznaczona trwale logiem producenta na etapie produkcji. Pamięć RAM minimum 4 GB SODIMM DDR4 2400MHz z możliwością rozszerzenia do minimum 8 GB Dysk twardy minimum 240 GB SSD, zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na komputerze po awarii. Karta graficzna karta graficzna zintegrowana współdzieląca pamięć RAM z CPU Ekran LCD minimum 14 cali, LED, IPS, matowy Maksymalna rozdzielczość LCD minimum 1366 x 768 Napęd optyczny brak Karta dźwiękowa zintegrowana Karta sieciowa zintegrowana 10/100/1000 Mbit/s Bezprzewodowa karta sieciowa IEEE 802.11a/b/g/n/ac/ax Rodzaj baterii Li-Ion minimum 3500 mAh - minimum 3 Cells Złącza zewnętrzne Minimum 3x USB w tym minimum 1x USB 3.0 lub 3.1 lub USB-C, 1 x HDMI, 1x wejście/wyjście słuchawkowe i mikrofonowe, 1x RJ-45 (LAN), 1x DC-In (wejście zasilania) System Operacyjny Preinstalowany 64-bitowy system operacyjny - wersja PL Klawiatura QUERTY US Klawiatura numeryczna Nie Wyposażenie zasilacz sieciowy, Kamera internetowa, Mikrofon, Głośniki, Bluetooth, Czytnik kart pamięci SD Gwarancja minimum 12 miesięcy (gwarancja producenta) Certyfikaty RoHS, Energy Star, CE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-14
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto60,00
parametry techniczne20,00
okres gwarancji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.