Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-20
Poznań: Ochrona nieruchomości przy ul. Piekary 14/15 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 59167 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu , ul. Grunwaldzka 158, 60-309 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8506020, faks 61 8506131.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona nieruchomości przy ul. Piekary 14/15 w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest: Całodobowa, jednoosobowa ochrona nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Piekary 14/15 wraz z parkingiem wokół budynku, polegająca na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, jak również działaniach określonych w § 1 ust. 3, ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), zgodnie z projektem umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) całodobowego pełnienia nadzoru nad powierzonym mieniem. Dla realizacji ochrony budynku Zamawiający udostępnia Wykonawcy systemy ochrony elektronicznej zainstalowane w budynku, a Wykonawca zobowiązany jest przy ich użyciu do stałego dozorowania obiektu i posesji, b) pełnienia funkcji portiera zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załącznik nr 1 do umowy, c) posiadania wymaganego umundurowania pracowników i wyposażenia sprzętowego oraz przestrzegania zasad zachowania ogólnego określonych w Załączniku nr 1 do umowy, d) prowadzenia rejestrów pobierania i zdawania oraz zabezpieczania kluczy do wszystkich pomieszczeń budynku, zgodnie z regulacjami obowiązującymi współwłaścicieli nieruchomości, e) nadzoru i monitorowania pracy systemów: - p.poż. zainstalowanego w całym budynku, - sygnalizacji pożaru i detekcji dymu w serwerowni Wielkopolskiego OW NFZ (IX p.) i pomieszczeniu zasilania awaryjnego UPS ( piwnica, pom. nr 006), - telewizji przemysłowej CCTV, - system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN). Zamawiający zobowiązuje się do przeszkolenia pracowników wskazanych przez Wykonawcę w zakresie obsługi wymienionych wyżej systemów. f) dozorowania i utrzymania porządku na parkingu, g) przekazania Zamawiającemu, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy planu ochrony posesji w Poznaniu przy ul. Piekary 14/15, który zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego i będzie stanowił Załącznik nr 3 do umowy, h) dokonywania obchodów całości budynku zgodnie z planem ochrony, i) przekazania Zamawiającemu tygodniowego harmonogramu pełnienia służb z podaniem imion i nazwisk pracowników pełniących służbę. Czas pracy pracownika nie powinien przekraczać 12h na dobę, j) pisemnego informowania Zamawiającego o zamiarze dokonania zmian w składzie personalnym ochrony, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. k) dostarczenia i umieszczenia Logo firmy oraz informacji o monitorowaniu obiektu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca musi posiadać własną, uzbrojoną grupę interwencyjną oraz zobowiązany jest do: a) posiadania własnego centrum monitorowania z bezpośrednia łącznością radiową, b) posiadania dodatkowego wsparcia uzbrojonej grupy interwencyjnej podmiotu zewnętrznego, nie należącego do Wykonawcy, c) powiadamiania osób wskazanych przez Zamawiającego o zdarzeniach zagrażających bezpieczeństwu lub utraty mienia, d) zapewnienie przybycia grupy interwencyjnej w czasie do 10 minut od zgłoszenia, e) umożliwienia raz w miesiącu bezpłatnego wezwania przez Zamawiającego grupy interwencyjnej, w celu sprawdzenia gotowości do interwencji, f) skierowania co najmniej raz w tygodniu, w różnych porach doby, grupy interwencyjnej w celach rozpoznawczych. Grupa dokona obchodu obiektu, sprawdzenia pracownika ochrony i dokona właściwego wpisu z przeprowadzonego rozpoznania i kontroli w książce służb.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie dwa tysiące pięćset złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia uprawnienia do wykonywania działalności objętej postępowaniem Wykonawca przedkłada koncesję udzieloną przez MSWiA w zakresie objętym zamówieniem; forma: oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - upoważnionego przedstawiciela. Ocena złożonych przez Wykonawcę dokumentów nastąpi na podstawie analizy treści załączonych dokumentów. Ocena nastąpi zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty muszą być złożony przez każdego Wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia odpowiedniej sytuacji ekonomicznej Wykonawca przedkłada opłaconą polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa powinna być aktualna na dzień złożenia oferty (okres ubezpieczenia obejmuje dzień złożenia oferty). Wykonawca przedkłada także dowody opłacenia polisy.Ocena złożonych przez Wykonawcę dokumentów nastąpi na podstawie analizy treści załączonych dokumentów. Ocena nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wpłaty wadium przetargowego - dla ważności oferty niezbędne jest załączenie do oferty dowodu wniesienia wymaganego wadium przetargowego (dowód wpłaty wadium na dobro wskazanego w specyfikacji rachunku Zamawiającego) lub załączenie do oferty papierów wartościowych (oryginał) określonych w Specyfikacji. Upoważnienie do występowania w imieniu Wykonawcy - jeżeli w czynnościach dotyczących postępowania Wykonawcę zastępuje inna osoba, pełnomocnictwo winno być załączone do oferty, nie później niż z upływem terminu składania ofert w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
60-309 Poznań, ul. Grunwaldzka 158, pok. 104.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia 60-309 Poznań, ul. Grunwaldzka 158, pok. 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa będzie obowiązywać od 25.04.2014 do 30.04.2015 r., a jeśli podpisanie umowy nastąpi po dniu 24 kwietnia 2014 r. w okresie 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja paliwa gazowego dla Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu
- USLUGA NAPRAWY I KONSERWACJI SPRZETU KOMPUTEROWEGO
- Zakup i dostawa spektrometru FTIR z przystawką ATR wraz z odsprzedażą starego spektrometru FTIR , nr postępowania ZP3/3051/24
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA PLACACH TARGOWYCH, JARMARKACH I KIERMASZACH W POZNANIU 2025"
- Zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób
- 50/z/2024 - DOSTAWA NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w kompleksie zamkowym należącym do Bytowskiego Centrum Kultury w Bytowie
- Ochrona osób i mienia
- Ochrona nieruchomości w systemie stałego monitoringu oraz w systemie ochrony fizycznej w podziale na 2 części
- Ochrona fizyczna osób i mienia, monitoring budynków, konserwacja i naprawa sys. antywłam., ppoż., kontroli dostępu, telewizji dozorowej i systemu oddymiania w OR KRUS w Białymstoku i PT KRUS.
- Wykonanie usługi ochrony fizycznej mienia oraz usługi monitorowania wizyjnego w obiektach ZGN w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, zlokalizowanych w Warszawie.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB, MIENIA I OBIEKTÓW PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.