eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUtrzymanie czystości w obiektach i na terenach Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia - ZP/ŁOW NFZ/16/XII/2007



Ogłoszenie z dnia 2008-01-09

Łódź: Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia - ZP/ŁOW NFZ/16/XII/2007
Numer ogłoszenia: 5919 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, Ul. Kopcińskiego, 90-032 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2754045, 2754044, fax 042 2754088.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia - ZP/ŁOW NFZ/16/XII/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach i na terenach zewnętrznych należących do Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z zastosowaniem własnych urządzeń technicznych i materiałów sanitarno-higienicznych. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia są obiekty należące do Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego: - Łódź, ul. Kopcińskiego 58 i 56; - Łódź, ul. Wydawnicza 8 i 12; - Łódź, ul. Żeligowskiego 32/34; - Sieradz, Pl. Wojewódzki 3; - Skierniewice, ul. Jagiellońska 29. Zakres prac obejmujących czynności do wykonania w pomieszczeniach biurowych, sanitarno - socjalnych, gospodarczych, korytarzach, klatkach schodowych obejmuje m.in.: codziennie: - zamiatanie, mycie ( z dodatkiem środków konserwujących ) podłóg i schodów, - odkurzanie wykładzin dywanowych, - ścieranie kurzu z parapetów okiennych, mebli biurowych, - mycie i czyszczenie w pomieszczeniach sanitarno - socjalnych podłóg oraz wszelkiego rodzaju sprzętu i urządzeń sanitarnych w tym również pojemników na mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe, - zabezpieczanie pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, środki dezynfekujące i zapachowe, - opróżnianie koszy na śmieci i wyposażanie ich w worki foliowe, -zamiatanie kabiny windy i podnośnika dla niepełnoprawnych, jeden raz w tygodniu: - mycie kabiny windy i podnośnika dla niepełnosprawnych, - mycie i czyszczenie glazury ściennej w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych, - mycie koszy na śmieci, - mycie listew ściennych, - mycie drzwi wraz z futrynami, - mycie grzejników, - mycie poręczy i tralek na klatkach schodowych, - mycie i wycieranie odbojnic, - mycie futryn okiennych, - czyszczenie mebli środkami konserwującymi, jeden raz w miesiącu : - czyszczenie tapicerki meblowej, co pół roku: -mycie okien wraz z futrynami, -pranie wykładzin dywanowych, -czyszczenie mechaniczne korytarzy. Zakres prac wykonywanych na zewnątrz budynków: - sprzątanie i usuwanie śmieci na całej długości chodnika przed budynkiem, łącznie z odśnieżaniem i posypywaniem piaskiem w okresie zimowym - w zależności od potrzeb, - sprzątanie całej powierzchni terenu zewnętrznego z parkingiem, łącznie z odśnieżaniem w okresie zimowym i utrzymywaniem terenów zielonych w okresie letnim - w zależności od potrzeb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 181361,4 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLEANER Sp. z o.o., ul. Piotrkowska 209/4, 90-451 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 181361.40
  • Oferta z najniższą ceną: 181361.40 / oferta z najwyższą ceną: 229185.12
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.