eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceSukcesywna dostawa pojemników i kontenerów na odpady

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-27

Chojnice: Sukcesywna dostawa pojemników i kontenerów na odpady
Numer ogłoszenia: 59201 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. , Nowy Dwór 35, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 52 39 87 846, 52 33 55 062, faks 52 33 55 061.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzonowydwor.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego Sp. z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa pojemników i kontenerów na odpady.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa nowych pojemników i kontenerów na odpady do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o. w gminie Chojnice. W ramach niniejszego zamówienia przewidziano realizację niezależnych Zamówień Częściowych: Część I - sukcesywna dostawa nowych plastikowych pojemników na odpady Część II - sukcesywna dostawa nowych metalowych kontenerów na odpady Wykonawca może złożyć ofertę na część I albo część II lub na obie części łącznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część I - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych plastikowych pojemników na odpady, odpornych na mróz, nagrzewanie, chemikalia, z płaską pokrywą, z kółkami, zamykanych uchylną klapą mocowaną na zawiasie posiadającą uchwyt do otwierania, gwarancja minimum 12 miesięcy, o pojemności: - 120 l, koloru żółtego, w ilości 2 szt. - 120 l, koloru czarnego, w ilości 51 szt. - 240 l, koloru żółtego, w ilości 68 szt. - 240 l, koloru czarnego, w ilości 7 szt. - 240 l, koloru zielonego, w ilości 16 szt. - 360 l, koloru żółtego, w ilości 6 szt. - 360 l, koloru zielonego, w ilości 3 szt. - 1100 l, koloru żółtego, wyposażone w uchwyty boczne, w ilości 50 szt. - 1100 l, koloru czarnego, wyposażone w uchwyty boczne, w ilości 5 szt. - 1100 l, koloru zielonego, wyposażone w uchwyty boczne, w ilości 7 szt. Część II - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych metalowych kontenerów na odpady, przystosowanych do obsługi przez pojazdy hakowe i bramowe, gwarancja minimum 12 miesięcy, klapa tylna uchylna do opróżniania odpadów zamontowana na górnym zawiasie, przystosowanych do mechanicznego opróżniania przy użyciu śmieciarki, posiadających gwarancję bezpieczeństwa dla obsługi podczas opróżniania i dla gromadzących odpady oraz gwarancję długotrwałego użytkowania, spełniających wymagania dla Polskich Norm, odpornych na korozję, o pojemności: - 7500 l (KP 7), zamknięte od góry posiadające sześć otworów wrzutowych zamykanych pokrywami, koloru RAL 9005, wyposażone w uchwyty boczne i rolki jezdne, w ilości 7 szt. - 7500 l (KP 7), otwarte, koloru RAL 9005, wyposażone w uchwyty boczne i rolki jezdne, w ilości 6 szt. - ok. 36 m 3 , koloru zielonego RAL 6016 wykonany wg normy DIN 30722, wymiary wewnętrzne: długość 6500 mm x szerokość 2350 mm x wysokość 2400 mm, odbiór: hakowy 1570 mm, haczyki: zamontowane na obwodzie kontenera, stopnie: na ścianie bocznej, drzwi: podwójne, wzmocnione rolki na poliamidzie, w ilości 2 szt. Pozostałe informacje dla obu Części zamówienia: - Podane ilości pojemników i kontenerów na odpady mają charakter szacunkowy i są uzależnione od ilości udzielonych Zamawiającemu przez inne podmioty zamówień oraz potrzeb Zamawiającego. - Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości bez zmiany cen jednostkowych. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie faktycznie dostarczonej ilości i cen jednostkowych z oferty. - Zaoferowana cena za przedmiot zamówienia musi uwzględniać koszty dostawy i transportu na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj.: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o., Nowy Dwór 35, 89-620 Chojnice oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia - Pojemniki i/lub kontenery dostarczane będą sukcesywnie przez Wykonawców w ciągu 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia przekazanego faksem lub wiadomością e-mail.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości (dla każdej części zamówienia odrębnie): - Część I - 1.000 zł (słownie: tysiąc złotych) - Część II - 1.500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) 2.Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdz. XII SIWZ. 3.Zabezpieczenie wadialne może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego: 95113011210007843008200001 W przypadku wniesienia zabezpieczenia wadialnego przelewem w pieniądzu, decyduje data i godzina uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4.Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 3 pkt 2) -5), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 1)w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2)dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3)dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 5.Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. PZP (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.), dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku dla części I oraz części II

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. PZP (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.), dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku dla części I oraz części II

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. PZP (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.), dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny). Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku dla części I oraz części II

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. PZP (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.), dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał). Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku dla części I oraz części II

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. PZP (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.), dotyczące posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku). Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku dla części I oraz części II

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji na dostarczone pojemniki i kontenery - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzonowydwor.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o., Nowy Dwór 35, 89 - 620 Chojnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2015 godzina 11:30, miejsce: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o., Nowy Dwór 35, 89 - 620 Chojnice, sekretariat zakładu II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa nowych plastikowych pojemników na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych plastikowych pojemników na odpady, odpornych na mróz, nagrzewanie, chemikalia, z płaską pokrywą, z kółkami, zamykanych uchylną klapą mocowaną na zawiasie posiadającą uchwyt do otwierania, gwarancja minimum 12 miesięcy, o pojemności: - 120 l, koloru żółtego, w ilości 2 szt. - 120 l, koloru czarnego, w ilości 51 szt. - 240 l, koloru żółtego, w ilości 68 szt. - 240 l, koloru czarnego, w ilości 7 szt. - 240 l, koloru zielonego, w ilości 16 szt. - 360 l, koloru żółtego, w ilości 6 szt. - 360 l, koloru zielonego, w ilości 3 szt. - 1100 l, koloru żółtego, wyposażone w uchwyty boczne, w ilości 50 szt. - 1100 l, koloru czarnego, wyposażone w uchwyty boczne, w ilości 5 szt. - 1100 l, koloru zielonego, wyposażone w uchwyty boczne, w ilości 7 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji na dostarczone pojemniki i kontenery - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa nowych metalowych kontenerów na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych metalowych kontenerów na odpady, przystosowanych do obsługi przez pojazdy hakowe i bramowe, gwarancja minimum 12 miesięcy, klapa tylna uchylna do opróżniania odpadów zamontowana na górnym zawiasie, przystosowanych do mechanicznego opróżniania przy użyciu śmieciarki, posiadających gwarancję bezpieczeństwa dla obsługi podczas opróżniania i dla gromadzących odpady oraz gwarancję długotrwałego użytkowania, spełniających wymagania dla Polskich Norm, odpornych na korozję, o pojemności: - 7500 l (KP 7), zamknięte od góry posiadające sześć otworów wrzutowych zamykanych pokrywami, koloru RAL 9005, wyposażone w uchwyty boczne i rolki jezdne, w ilości 7 szt. - 7500 l (KP 7), otwarte, koloru RAL 9005, wyposażone w uchwyty boczne i rolki jezdne, w ilości 6 szt. - ok. 36 m 3 , koloru zielonego RAL 6016 wykonany wg normy DIN 30722, wymiary wewnętrzne: długość 6500 mm x szerokość 2350 mm x wysokość 2400 mm, odbiór: hakowy 1570 mm, haczyki: zamontowane na obwodzie kontenera, stopnie: na ścianie bocznej, drzwi: podwójne, wzmocnione rolki na poliamidzie, w ilości 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.