eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecDOSTAWA ZNAKÓW DROGOWYCH, SŁUPKÓW DO ZNAKÓW, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO I ELEMENTÓW SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH



Ogłoszenie z dnia 2006-11-22

POZYCJA 59239

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sosnowiec: DOSTAWA ZNAKÓW DROGOWYCH, SŁUPKÓW DO ZNAKÓW, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO I ELEMENTÓW SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, do kontaktów: mgr inż. Wojciech Guzik, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,, e-mail: informatyk@um.sosnowiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.sosnowiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sosnowiec - miasto na prawach powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta Sosnowca, Mgr Monika Ziółkowska - Makarenko, Ul. Ignacego Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. +48 032 296-04-99, fax +48 032 296-07-02, e-mail: drogi@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Sosnowiec - miasto na prawach powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta Sosnowca, Mgr Monika Ziółkowska - Makarenko, Ul. Ignacego Mościckiego 14, II piętro, pokój 208, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. +48 032 296-04-99, fax +48 032 296-07-02, e-mail: drogi@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZNAKÓW DROGOWYCH, SŁUPKÓW DO ZNAKÓW, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO I ELEMENTÓW SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gmina Sosnowiec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę znaków drogowych, słupków do znaków, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i elementów sygnalizacji świetlnych. 1. Zadanie obejmuje dostawę: a) znaków drogowych - 60 szt., tj.: - Znak A - 7 10 szt., - Znak B-20 10 szt., - Znak B-2 10 szt., - Znak C-9 10 szt., - Znak D-6 10 szt., - Znak D-3 10 szt., b)słupków do znaków (czyli konstrukcji wsporczych dla znaków o wymiarach 80x40x3 mm i o długości 3,7m) - 50 szt., c)tablic ulicowych dwustronnych do montażu na słupkach 80x40x3 - 12 szt.(4 szt. \Plac im. Konstantego Ćwierka\, 4 szt. \Al. Zagłębia Dąbrowskiego\, 4 szt. \Rondo im. Sybiraków\), d)urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - 15 szt. tj.: - Azyle dla pieszych (szer. 2,5m dł. 2x2,5m) 3 szt., - Wyspy segregacyjne (wym. 3x3 m) 12 szt., e)elementów sygnalizacji świetlnych - 119 szt., tj.: - Latarnie dla kierujących typu LED 3x300 z ekranem kontrastowym - montaż na słupach wysięgnikowych i konstrukcjach bramowych (ogólne i kierunkowe) - 75 szt., - Latarnie dla kierujących typu LED 3x300 - montaż na masztach (ogólne i kierunkowe) - 14 szt., - Latarnie dla pieszych typu LED 2x200 (wraz z sygnalizatorami dźwiękowymi) - 28 szt., - Latarnie dla kierujących tramwajami typu LED 2x200 - 2 szt. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: 2.1.Znaków drogowych i tablic ulicowych o poniższych parametrach: -tarcze znaków drogowych z kategorii A, B, C, D wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej o grubości minimum 1,5 mm spełniającej parametry normy: PN-89/H-92l25, krawędzie podwójne gięte na całym obwodzie - wielkość znaku \średni\. Tarcza znaku bezwzględnie powinna być wyposażona w poziome profile usztywniające, wykonane z kształtowników stalowych. Folia odblaskowa II generacji, posiadająca Aprobatę Techniczną. Folie odblaskowe użyte do wykonania znaków i tablic muszą posiadać odpowiednie właściwości fotometryczne zachowując minimalne wartości gęstości powierzchniowej odblasku przez 10 lat. Strona bierna znaku tj. tylna strona tarczy winna być zabezpieczona antykorozyjnie lakierem w kolorze RAL 7012 (kolor drogowy). Przed nałożeniem lakieru powierzchnia blachy powinna być poddana obróbce chemicznej polegającej na naniesieniu dodatkowej warstwy antykorozyjnej w postaci powłoki chromianowej, anodowej lub innej posiadającej podobne parametry odporności na testy komory solnej i klimatycznej. Powłoki lakiernicze muszą spełniać warunki normy PN-88/C-8l523 oraz PN-76C-8l52l, -tablice ulicowe z blachy stalowej ocynkowanej o grubości minimum 1,5 mm spełniającej parametry normy: PN-89/H-92l25, płaskiej, z folii odblaskowej II generacji, ramka z tworzywa sztucznego lub blachy stalowej ocynkowanej. Forma graficzna i kolorystyka oraz sposób mocowania tablicy winien być zgodny z przyjętą technologią wykonania i montażu tego typu tablic w mieście Sosnowcu (załącznik graficzny nr 1). Tablice winny być przystosowane do montażu na słupkach o przekroju 80x40x3 mm. -elementów do montażu w/w znaków i tablic na słupkach prostokątnych o przekroju 80x40 mm - wszystkie łączniki metalowe służące do mocowania powinny być zabezpieczone metodą cynkowania ogniowego. Ponadto śruby, nakrętki i podkładki powinny spełniać parametry odporności antykorozyjnej jak dla stali nierdzewnej kwasoodpornej, 2.2.Konstrukcji wsporczych dla znaków (słupki do znaków): -wykonanych w postaci słupków o profilu zamkniętym-prostokątnym o wym. 80x40x3 mm i długości 3,7 m, stalowe zgodne z normą: DIN-EN 10219-97 (odpowiednikiem wymienionej normy jest norma PN-EN 10219 Część I i II). Konstrukcje wsporcze powinny być bezwzględnie zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe zgodnie z normą DIN 50976 (PN-93/E-04500 - powłoki ochronne cynkowane zanurzeniowo). Wymagana grubość powłoki cynku powinna wynosić minimum 60 mikronów, 2.3.Urządzeń bezpieczeństwa ruchu: -Azyle dla pieszych i wyspy segregacyjne - wykonane z tworzyw sztucznych, odpornych na warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne, zapewniające dowolne formowanie kształtów i wielkości oraz wielokrotne stosowanie. Krawędź zewnętrzna winna być wyposażona w elementy odblaskowe. Azyl traktowany będzie jako komplet wraz ze słupkami U-5 oraz znakami pionowymi (przykład azylu z oznakowaniem na załączniku graficznym nr 2). Wyspa segregacyjna traktowana będzie jako komplet wraz ze słupkiem U-5 oraz znakiem pionowym (przykład wyspy segregacyjnej na załączniku graficznym nr 3). - elementów do montażu w/w urządzeń bezpieczeństwa ruchu - wszystkie łączniki metalowe służące do mocowania powinny być zabezpieczone metodą cynkowania ogniowego. Ponadto śruby, nakrętki i podkładki powinny spełniać parametry odporności antykorozyjnej jak dla stali nierdzewnej kwasoodpornej, 2.4.Urządzeń sygnalizacji świetlnych: - Latarnie z matrycami diodowymi do kierowania ruchem dla kierujących pojazdami (ogólne i kierunkowe) przystosowane do montażu na słupach wysięgnikowych i konstrukcjach bramowych wraz z ekranami kontrastowymi (średnica soczewek 300mm), - Latarnie z matrycami diodowymi do kierowania ruchem dla kierujących pojazdami (ogólne i kierunkowe) przystosowane do montażu na masztach (średnica soczewek 300 mm) - sposób mocowania - jednopodporowo, - Latarnie z matrycami diodowymi dla pieszych (średnica soczewek 200 mm) wraz z sygnalizatorami dźwiękowymi - sposób mocowania sygnalizatorów - jednopodporowo, - Latarnie z matrycami diodowymi dla kierujących tramwajami (średnica soczewek 200 mm) - sposób mocowania - jednopodporowo, 2.5.Ponadto Zamawiający wymaga: - aby Wykonawca dostarczył objęte zamówieniem elementy na koszt własny do magazynu Zamawiającego położonego w Sosnowcu przy ulicy Plonów 22/I, - aby wszystkie dostarczone wyroby były opakowane w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem w czasie transportu od Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, - aby Wykonawca do elementów montażowych dołączył dodatkowo części (elementy)zabezpieczające znaki drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego przed demontażem przez osoby niepowołane oraz opisał technikę montażu tych zabezpieczeń i załączył go do oferty. Zamawiający dopuszcza złożenie opisu w formie rysunku technicznego. - realizacji dostaw do dnia 20.12.2006r. 3.Gwarancja. Wykonawca udzieli gwarancji min. 36 miesięcy na dostarczone elementy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.00 - Znaki i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 31.62.31.00 - Sygnalizatory drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.61.00 - Sygnalizatory drogowe Oryginalny kod CPV: 28.82.40.00 - Osprzęt miejski Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.00 - Osprzęt miejski 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie obejmuje dostawę: a) znaków drogowych - 60 szt., tj.: -Znak A - 7 10 szt., -Znak B-20 10 szt., -Znak B-2 10 szt., -Znak C-9 10 szt., -Znak D-6 10 szt., -Znak D-3 10 szt., c)słupków do znaków (czyli konstrukcji wsporczych dla znaków o wymiarach 80x40x3 mm i o długości 3,7m) - 50 szt., f)tablic ulicowych dwustronnych do montażu na słupkach 80x40x3 - 12 szt. (4 szt. \Plac im. Konstantego Ćwierka\, 4 szt. \Al. Zagłębia Dąbrowskiego\, 4 szt. \Rondo im. Sybiraków\), g)urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - 15 szt. tj.: - Azyle dla pieszych (szer. 2,5m dł. 2x2,5m) 3 szt., - Wyspy segregacyjne (wym. 3x3 m) 12 szt., h)elementów sygnalizacji świetlnych - 119 szt., tj.: - Latarnie dla kierujących typu LED 3x300 z ekranem kontrastowym - montaż na słupach wysięgnikowych i konstrukcjach bramowych (ogólne i kierunkowe) - 75 szt., - Latarnie dla kierujących typu LED 3x300 - montaż na masztach (ogólne i kierunkowe) - 14 szt., - Latarnie dla pieszych typu LED 2x200 (wraz z sygnalizatorami dźwiękowymi) - 28 szt., - Latarnie dla kierujących tramwajami typu LED 2x200 - 2 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone poniżej: 1.1.Posiadają: 1.1.1. uprawnienia do realizowania dostaw będących przedmiotem niniejszego postępowania. 1.2. wykonali co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 1.3. dysponują: 1.3.1. samochodem umożliwiającym dostawę przedmiotu zamówienia, 1.4. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł, 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, który brzmi: Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1. Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. 2. Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. 3. Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 5. Spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 6. Spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 7. Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 8. Osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 9. Podmioty zbiorowe wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 10. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V.1.1.1.- 1.5. 11. Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 12. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 13. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy albo nie uzupełnili ich na wezwanie Zamawiającego. 14. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły: spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył oświadczenia o spełnieniu tych warunków i potwierdził ich treść niżej wymienionymi dokumentami: 1.Aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnymi (ą): 2.1.zaświadczeniami właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającymi odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeniami, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.2. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w rozdziale V pkt 1.5.4) - 1.5.8) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w rozdziale V pkt 1.5.9) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykazem wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna dokumenty, w których wykonawca wykonał pełną usługę dostaw łącznie z montażem z tym, że należy wskazać kwotowo część jaką stanowiły materiały odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia, a także uzna dokumenty, które łącznie potwierdzać będą, że wykonał dostawy na zaoferowaną wartość. Zamawiający wymaga potwierdzenia realizacji co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. 4.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wymagane jest dysponowanie samochodem umożliwiającym dostawę przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien załączyć dokument potwierdzający tytuł dysponowania powyższym samochodem. 5. Informacją banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wartość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa winna być określona kwotą min. 100.000,00 zł, 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VI: - pkt 1, 2.1., 2.3.- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, 7.1. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w rozdziale VI pkt 2.2. - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 1, 2.1., 2.2., 2.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.1. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8.2. Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8.3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl. Opłata: 22 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 02.01.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.12.2006, godzina 10:15, Urząd Miejski w Sosnowcu, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, II piętro, sala 307.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.