eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo, uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach-Łbiskach, tj.1) arteterapii 2) zajęć ruchowych z elementami sztuk walki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-20

Piaseczno: Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo, uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach-Łbiskach, tj.: 1) arteterapii 2) zajęć ruchowych z elementami sztuk walki
Numer ogłoszenia: 59257 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piasecznie , ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7572741, faks 022 7371158.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo, uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach-Łbiskach, tj.: 1) arteterapii 2) zajęć ruchowych z elementami sztuk walki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnej umysłowo, uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Pęcherach-Łbiskach, tj.: 1) arteterapii 2) zajęć ruchowych z elementami sztuk walki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w pkt. III..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.34.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania stosownych uprawnień, jeżeli wykonawca wykaże, iż: -Osoba prowadząca zajęcia z arteterapii posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć tj. 1) ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub 2) ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki lub 3) ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika - oraz powinna udokumentować minimum 40 godzin przeprowadzonych zajęć arteterapii z dziećmi lub młodzieżą z niepełnosprawnością umysłową. W przypadku zadania nr 2 - Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać: uprawnienia niezbędne do prowadzenia zajęć ruchowych z elementami sztuk walki, tj. powinna posiadać minimum 2- letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i/lub młodzieżą w zakresie obejmującym sztuki walki potwierdzone stosownymi zaświadczeniami/certyfikatami/dyplomami oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć ruchowych z elementami sztuk walki z dziećmi lub młodzieżą z niepełnosprawnością umysłową (łącznie minimum 40 udokumentowanych godzin przeprowadzonych zajęć z dziećmi lub młodzieżą z niepełnosprawnością umysłową).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 - arteterapia Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykonawca wykaże, iż a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie arteterapii z dziećmi lub młodzieżą z upośledzeniem umysłowym. Łącznie wykonawca powinien udokumentować minimum 40 godzin przeprowadzonych zajęć arteterapii z dziećmi lub młodzieżą z niepełnosprawnością umysłową, a w przypadku Zadania nr 2 - zajęcia ruchowe z elementami sztuk walki - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa odrębne zamówienia (umowy) na usługę prowadzenie zajęć w zakresu zajęć ruchowych z dziećmi lub młodzieżą z niepełnosprawnością umysłową. Łącznie wykonawca powinien udokumentować minimum 40 godzin przeprowadzonych zajęć ruchowych z elementami sztuki walki z dziećmi lub młodzieżą z niepełnosprawnością umysłową.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje: Zadanie nr 1 - arteterapia Osobą prowadzącą zajęcia z arteterapii, która winna posiadać uprawnienia do prowadzenia zajęć tj. 1) ukończone studia wyższe w zakresie oligofrenopedagogiki lub 2) ukończone studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki lub 3) ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności oligofrenopedagogika oraz powinna udokumentować minimum 40 godzin przeprowadzonych zajęć arteterapii z dziećmi lub młodzieżą z niepełnosprawnością umysłową. zadanie nr 2 - zajęcia ruchowe z elementami sztuk walki - Osobą prowadzącą zajęcia, która musi posiadać: uprawnienia niezbędne do prowadzenia zajęć ruchowych z elementami sztuk walki, tj. powinna posiadać minimum 2- letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z dziećmi i/lub młodzieżą w zakresie obejmującym sztuki walki potwierdzone stosownymi zaświadczeniami/certyfikatami/dyplomami oraz doświadczenie w zakresie prowadzenia zajęć ruchowych z elementami sztuk walki z dziećmi lub młodzieżą z niepełnosprawnością umysłową (łącznie minimum 40 udokumentowanych godzin przeprowadzonych zajęć z dziećmi lub młodzieżą z niepełnosprawnością umysłową).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 1) zaistnienie zdarzenia o charakterze siły wyższej, tj. zdarzenia, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) zmiana personelu kluczowego Wykonawcy w przypadku wystąpienia istotnej przyczyny uniemożliwiającej dotychczasowej osobie wykonywania swoich obowiązków, na zasadach określonych w § 3 umowy. 3) zmiana uzasadniona okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego. 4) zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 5) zmian, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie przedmiotu zamówienia, 6) zwiększenie ilości kursantów w ramach całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku pojawienia się konieczności objęcia zajęciami nowych osób, 7) zmniejszenie ilości kursantów bez zmiany całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku pojawienia się konieczności zmniejszenia ilości kursantów, 8) zamianę kursanta na inną osobę w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających danemu kursantowi udział w zajęciach, np. choroba, 9) przesunięcie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiły przeprowadzenie zajęć, 10) zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy, 11) zmiany harmonogramu zajęć w sytuacjach wystąpienia okoliczności opisanych w pkt. 9 i 10.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piaseczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, pokój nr 131.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zajęcia w ramach projektu współfinansowane są przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenia różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Arteterapia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztat skierowany jest do uczniów klas 4-6 Szkoły Podstawowej Specjalnej oraz uczniów Gimnazjum Specjalnego z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz z autyzmem i niepełnosprawnością sprzężoną. Stworzona zostanie grupa licząca maksymalnie 10 osób. Łączny wymiar zajęć wynosi 40 godzin (1 grupa x 40 godz. lekcyjnych, z których każda lekcja trwa 45 minut)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia ruchowe z elementami sztuk walki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia skierowane są do uczniów klas 4-6 Szkoły Podstawowej Specjalnej oraz uczniów Gimnazjum Specjalnego z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz z autyzmem i niepełnosprawnością sprzężoną. Stworzona zostanie grupa licząca maksymalnie 16 osób. Łączny wymiar zajęć wynosi 56 godzin (1 grupa x 56 godz. lekcyjnych, z których każda lekcja trwa 45 minut)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.