To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-27
Iława: Modernizacja przedszkola nr 6 (p.poż.) w Iławie. Postępowanie znak ZP.271.10.2015.
Numer ogłoszenia: 59259 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44175 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Iława, ul. Niepodległości 13, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 6490159, 6490101, faks (089) 649 26 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja przedszkola nr 6 (p.poż.) w Iławie. Postępowanie znak ZP.271.10.2015..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na dostosowaniu istniejącego budynku przedszkola miejskiego nr 6 do wymagań bezpieczeństwa pożarowego . Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców przedmiotem zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwa etapy i obejmuje w szczególności : 1) Etap I: a) Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, b) Wykonanie instalacji wodociągowej p.poż (hydranty wewnętrzne) c) Wykonanie instalacji oddymiania i wentylacji pożarowej wraz z dostawą i montażem klap dymowych, d) Termin realizacji robót dla etapu I - od dnia 01.07.2015r do 10.08.2015r e) Wykonawca po zakończeniu I etapu winien uprzątnąć i uporządkować obiekt, oraz zabezpieczyć wykonane roboty w sposób umożliwiający użytkowanie obiektu przez kolejny rok szkolny do czasu rozpoczęcia realizacji etapu II i zakończenia wszystkich robót. 2) Etap II: a) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, b) Wykonanie robót ogólnobudowlanych c) Termin realizacji etapu II - od dnia 01.07.2016r do 10.08.2016r d) Zamawiający informuje, że dopuszcza realizację zamówienia w całości (bez dzielenia na etapy) w okresie od 01.07.2015r do 10.08.2015r z zastrzeżeniem, iż płatność za etap II nastąpi w I kwartale 2016 roku zgodnie z zapisem załącznika nr 4 - wzór umowy - §11 ust.27 umowy, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót SIWZ, oraz wzorze umowy wraz załącznikami. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, SIWZ wraz z załącznikami, przedmiarami robót dla każdej części oraz pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 5. Wykonawca w cenie oferty ma uwzględnić koszt wykonania uzupełnień okładzin ścian i podłóg (np. terakoty, wykładzin itd.), których ubytki wystąpią w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia - patrz także załącznik nr 5 do SIWZ - poglądowa dokumentacja fotograficzna. 6. Wykonawca po wykonaniu robót zobowiązany jest do posprzątania pomieszczeń. Koszty sprzątania należy uwzględnić w cenie oferty. 7. Wykonawca do realizacji robót ,oprócz kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pełniący jednocześnie rolę kierownika budowy, o którym mowa w §VI ust. pkt 3 ppkt 3.2) SIWZ, musi zapewnić osoby niezbędne do realizacji zamówienia tj. kierownika robót w specjalności sanitarnej - posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, oraz kierownika robót w specjalności elektroenergetycznej - posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia 8. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 45433000-7,45311000-0 , 31625200-5, 45316000-5, 45332200-5, 45000000-7. 9. Zamawiający informuje, że: 1) Wypełnienie skrzydła klapy ma być wykonane z poliwęglanu komorowego, 2) że do wyceny należy przyjąć drzwi stalowe, kolor biały na parterze i I piętrze, w piwnicy dopuszcza się kolorystykę standardową (RAL 7035), 10. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. 11. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWIORB oraz SIWZ i przedmiarach robót pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach robót oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej, 12. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wypełniając wzór nr 5 - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.30.00 - 45.43.30.00 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MONSTER S.C. PIOTR ROSKOSZ, KRZYSZTOF SOBOTA
jakie przetargi wygrała firma
MONSTER S.C. PIOTR ROSKOSZ, KRZYSZTOF SOBOTA
- MONSTER s.c. Piotr Roskosz, Krzysztof Sobota, ul. Słoneczna 19, 10-709 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 270772,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 345146,63
Oferta z najniższą ceną: 345146,63 / Oferta z najwyższą ceną: 345146,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Artykuły spożywcze ( 2 /2025 )
- Dostawa paliw: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej oraz gazu LPG dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie
- Remont mostu zlokalizowanego na działce nr 116 położonej w obr. Mozgowo gm. Zalewo w ciągu drogi stanowiącej własność Skarbu Państwa
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Wikielcu
- Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej i przepustów w ciągu dróg powiatowych
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Kałduny
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową szpitalnego oddziału ratunkowego
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.