Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-22
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdańsk: opracowanie projektu rozwoju transportu szynowego - tramwajowego w Gdańsku oraz materiałów niezbędnych do ubiegania się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej Projektu pn.:\Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - Etap IIIPublikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Gdańska, do kontaktów: Jarosław Małuszek, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481, e-mail: rzp@gdansk.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gdansk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektu rozwoju transportu szynowego - tramwajowego w Gdańsku oraz materiałów niezbędnych do ubiegania się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej Projektu pn.:\Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - Etap III\. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Gdańsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie projektu rozwoju transportu szynowego - tramwajowego w Gdańsku oraz materiałów niezbędnych do ubiegania się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej Projektu pn.:Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej - Etap III. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.11.20 - Usługi doradcze w zakresie systemów transportowych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.12.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów transportowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Wykonanie wstępnego Studium Wykonalności projektu. 2. Wykonanie Studium Wykonalności wraz z dokumentacją aplikacyjną dla Projektu. 3. Wykonanie wstępnego Studium Wykonalności wariantów połączeń szynowych Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy z centrum Gdańska. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 7
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa studia wykonalności, które przeszły pozytywną ocenę formalną dokonaną przez instytucję odpowiedzialną za ocenę wniosków o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej, w tym: a) co najmniej jedno studium wykonalności dla projektów unijnych o wartości projektu minimum 50 000 000 EURO (słownie: pięćdziesiąt milionów euro), b) co najmniej jedno studium wykonalności dotyczące miejskiego transportu szynowego - tramwajowego. 1.3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które łącznie: a) wykażą się doświadczeniem w wykonaniu studium wykonalności dla projektu unijnego o wartości projektu minimum 50 000 000 EURO (słownie: pięćdziesiąt milionów euro), b) wykażą się doświadczeniem w wykonaniu studium wykonalności dotyczącego miejskiego transportu szynowego - tramwajowego, c) posiadają uprawnienia do projektowania, co najmniej w zakresie dróg, linii, stacji i węzłów kolejowych. 1.4. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale III SIWZ. Ocena spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 1.1. zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale III, w punktach 1.1., 1.2., 1.3. i 1.4. Ocena spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 1.2. zostanie dokonana na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale III, w punktach 1.5. i 1.6. Ocena spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 1.3. zostanie dokonana na podstawie dokumentu wymienionego w Rozdziale III, w punkcie 1.7. Ocena spełniania warunku, o którym mowa w punkcie 1.4. zostanie dokonana na podstawie dokumentu wymienionego w Rozdziale III, w punkcie 1.8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, oraz następujące dokumenty (załączniki do oferty)wymienione w Rozdziale III SIWZ: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 do oferty. 1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do oferty. 1.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3 do oferty. 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 do oferty. 1.5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług potwierdzających spełnienie opisanego w Rozdziale II, w punkcie 1.2. warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnego doświadczenia - załącznik nr 5 do oferty wg załączonego wzoru. 1.6. Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w pkt 1.5. zostały wykonane należycie. Przez dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie zamawiający rozumie dokument wystawiony przez odbiorcę, potwierdzający uzyskanie pozytywnej oceny formalnej, dokonanej przez instytucję odpowiedzialną za ocenę wniosku o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej - załącznik nr 6 do oferty. 1.7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie opisanego w Rozdziale II, w punkcie 1.3. warunku dysponowania przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 7 do oferty wg załączonego wzoru. 1.8. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) lub taką zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8 do oferty. 1.9. Dowód wniesienia wadium - załącznik nr 9 do oferty.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.gda.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.12.2006, godzina 14:00, Urząd Miejski w Gdańsku, 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, pokój 120.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.11.2006.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki".
- Dostawa siana, słomy i sieczki z lucerny do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025-2026
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
- Dostawa specjalizowanej stacji graficznej do obróbki cyfrowej tekstury dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.