eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślUtrzymanie szaletów komunalnych przy ulicy Ratuszowej 14 i Placu Konstytucji 6 w Przemyślu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-13

Przemyśl: Utrzymanie szaletów komunalnych przy ulicy Ratuszowej 14 i Placu Konstytucji 6 w Przemyślu.
Numer ogłoszenia: 59266 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25298 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie szaletów komunalnych przy ulicy Ratuszowej 14 i Placu Konstytucji 6 w Przemyślu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zadań prowadzącego szalety komunalne przy ulicy Ratuszowej 14 i Placu Konstytucji 6 w Przemyślu . 1) Bieżące utrzymanie obiektów w czystości , w tym : - zabezpieczenie środków dezynfekujących ,czystości , papieru toaletowego i niezbędnego sprzętu, - utrzymanie w czystości wnętrza szaletu i terenu przyległego do szaletu zewnątrz ,łącznie z jego zimowym utrzymaniem tj. odśnieżaniem i usuwaniem śliskości zimowej , - odchwaszczanie i bieżące utrzymanie czystości na terenie nasadzeń nad częścią męską szaletu przy ul. Ratuszowej oraz żywopłotu przy chodniku na Placu Konstytucji wraz dwukrotnym cięciem. 2) Dokonywanie konserwacji i napraw bieżących urządzeń wod-kan ,elektrycznych, c.o. oraz wyposażenia szaletów. Dokonywanie wymiany urządzeń. 3). Typowanie prac remontowych szaletów i zgłaszanie do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego . 4). Bezwzględne przestrzeganie przepisów sanitarnych , wykonywanie zaleceń pokontrolnych i decyzji służb sanitarnych oraz pracownika WGKiOŚ dot. funkcjonowania obiektów. - nie przestrzegania przepisów sanitarnych jw. oraz zaleceń inspektora skutkować będzie nałożeniem kar umownych . Kolejne zaniedbania będą podstawą do rozwiązania umowy, 5). Godziny otwarcia szaletów : w dni powszednie i święta z wyłączeniem Święta Bożego Narodzenia i Święta Wielkiej Nocy: Okres letni tj. w miesiącach kwiecień - listopad 800-2230, Okres jesienno -zimowy grudzień - marzec 800-2100. 2.Urząd Miejski w Przemyślu jako właściciel obiektów szaletowych pokrywa koszty związane z zużyciem energii i wody w szaletach ( na podstawie odrębnych umów z PGE Zamojską Korporacją Energetyczną SA Odział w Przemyślu i PWiK w Przemyślu ) oraz wykonuje ich remonty w miarę zaistniałych potrzeb . 3.Wysokość opłat za korzystanie z szaletów ustala Urząd Miejski w Przemyślu . W chwili obecnej obowiązuje stawka w wysokości 0,80 -zł. 4.Pobrane opłaty pozostają w gestii oferenta i mają być przeznaczone na pomniejszenie kosztów bieżącego utrzymania szaletów. 5. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązuje się do ubezpieczenia od wszelkich roszczeń cywilno-prawnych w związku z prowadzoną działalnością w okresie realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca na wniosek Zamawiającego zobowiązany jest przedłożyć kopie aktualnej polisy ubezpieczeniowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia Inter-Pol Security Sp. z o.o., ul. Sowińskiego 78, 70-236 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43533,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47084,40

  • Oferta z najniższą ceną: 47084,40 / Oferta z najwyższą ceną: 69756,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.