Ogłoszenie z dnia 2017-01-11
Ogłoszenie nr 5926 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Malbork: Prace konserwatorskie wnętrza tzw. kaplicy na zamku w Kwidzynie (Oddział Muzeum Zamkowego w Malborku). Znak sprawy: Zp 11/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 357747
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamkowe w Malborku, krajowy numer identyfikacyjny
27607328111, ul.
ul. Starościńska
1,
82200
Malbork, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
, faks
, e-mail
b.mizgala@zamek.malbork.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zamek.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja kultury. Muzeum
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace konserwatorskie wnętrza tzw. kaplicy na zamku w Kwidzynie (Oddział Muzeum Zamkowego w Malborku). Znak sprawy: Zp 11/2016
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Zp 11/016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona na rzecz Zamawiającego pn. Prace konserwatorskie wnętrza tzw. kaplicy na zamku w Kwidzynie (Oddział Muzeum Zamkowego w Malborku). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: o Załączniku nr 1A - Program prac konserwatorskich dla zadania "Prace konserwatorskie wnętrza tzw. kaplicy na zamku w Kwidzynie", opracował: Bernard Jesionowski, październik 2016 r. o Załączniku nr 1B - Przedmiar robót instalacyjnych dla zadania "Prace konserwatorskie wnętrza tzw. kaplicy na zamku w Kwidzynie", opracował: Czesław Kwaśnicki, październik 2016 r. o Załączniku nr 1C - schemat instalacji elektrycznych i teletechnicznych wnętrza tzw. kaplicy na zamku w Kwidzynie, opracował: Czesław Kwaśnicki, październik 2016r. 3. Wymagania organizacyjne: Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej pomieszczenia tzw. kaplicy, której dotyczy przedmiot zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcami (§ 7 pkt. 16 SIWZ). Zamawiający w czasie dokonywania przez Wykonawcę wizji lokalnej nie będzie udzielał wyjaśnień ani odpowiadał na pytania. 4. Wymagania dotyczące pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy muszą być zobowiązani do: a. zachowania tajemnicy mającej wpływ na bezpieczeństwo Zamawiającego zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej wygaśnięciu; b. przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922) oraz ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016r., poz. 1167). 2) Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy podlegają obowiązkowi udziału w szkoleniu p.poż. i bhp zorganizowanym przez Zamawiającego. 3) Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy winni na terenie MZM Oddział w Kwidzynie nosić jednolite ubrania robocze z logo firmy. 4) Wszystkie prace transportowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia odbywać się mogą jedynie w godzinach 08:00-10:00. Powyższe należy uzgadniać każdorazowo z Zamawiającym. 5. Wymagania dotyczące gwarancji: na wykonane prace konserwatorskie oraz użyte materiały Wykonawca udzieli rękojmi oraz gwarancji przez okres minimum 36 miesięcy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego prac.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
92522000-6
Dodatkowe kody CPV:
45453100-8,
45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT185904.69 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 180502.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie miejscowości Nowa Wieś Malborska, ul. Kasztanowa
- Usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z obiektów administrowanych przez 22. BLT w Malborku
- Dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego
- Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM W 2025 ROKU ZADANIE nr 1, 2, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.