Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-10-02
Og³oszenie nr 592731-N-2020 z dnia 2020-10-02 r.
Gmina Micha³owice: Remont rowu opaskowego "B" przy zbiorniku wodnym w Komorowie Wsi
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Micha³owice, krajowy numer identyfikacyjny
01326929000000, ul.
Aleja Powstañców Warszawy
1
,
05-816
Micha³owice, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
22 350 91 91, , e-mail
przetargi@michalowice.pl, , faks
22 350 91 01.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.michalowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip. michalowice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.michalowice.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w SIWZ. Sk³adanie ofert odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Gminy Micha³owice, Al. Powstañców Warszawy 1, Regu³y, 05-816 Micha³owice, Sala Obs³ugi Biuro Podawcze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont rowu opaskowego "B" przy zbiorniku wodnym w Komorowie Wsi
Numer referencyjny:
ZP.271.2.43.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest remont rowu opaskowego "B" przy zbiorniku wodnym w Komorowie Wsi, gmina Micha³owice. 2.2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania: 1) prac remontowych w poni¿szym zakresie: a) roboty przygotowawcze, karczowanie drzew i krzewów wraz z jednoczesnym wywozem ga³êzi i karp, b) roboty ziemne odmulenie koryt rowów, c) umocnienie koryta rowu, d) roboty konstrukcyjne, wymiana elementów konstrukcyjnych przepustu na rowie opaskowym. 2) Robót, przygotowawczych i remontowych rowu B wraz z budowlami, w tym: a) wykarczowanie dna i skarp rowu z porastaj±cych drzew; b) wype³nienie piaskiem wraz z zagêszczeniem do³ów po usuniêtych drzewach; c) odmulenie rowu; d) wyrównanie skarp; e) remont przepustu o ¶r. 1,2 m zlokalizowanego w hm rowu "B" 0+71,7 - 0+86,7 polegaj±cy na wymianie elementów konstrukcyjnych (przyczó³ków i przewodu). Projektowane parametry przepustu: - ¶rednica 1,2 m, - d³ugo¶æ 15 m; f) remont przepustu o ¶r. 0,6 m, zlokalizowanego w hm rowu "B" 4+94 - 5+03 bêdzie polega³ na wymianie elementów konstrukcyjnych (przyczó³ków i przewodu). Projektowane parametry przepustu: - ¶rednica 0,6 m, - d³ugo¶æ 9 m. 2.3. Ze wzglêdu na zbyt strome nachylenie szczególnie prawej skarpy oraz na konieczno¶æ zachowania przynajmniej istniej±cej odleg³o¶ci krawêdzi skarpy rowu od ogrodzenia prywatnej posesji koniecznym jest wykonanie przez Wykonawcê odcinkowej nadbudowy prawej skarpy rowu. 2.4. Projektowane parametry rowu opaskowego "B": - szeroko¶æ dna 0,6 m, - nachylenie skarp 1:2, - spadek dna 1 o/oo, - d³ugo¶æ rowu 600 m, zlokalizowanego na dzia³kach: 430/4, 6/5, 6/6, 6/7, 50, 126/3, 126/8, 223/1, 358/2, 359/2. 2.5. W ramach Przedmiotu umowy Wykonawca wywiezie wydobyty z rowu namu³. 2.6. Pe³ny zakres przedmiotu zamówienia okre¶lony jest w: 1) Przedmiarem stanowi±cym za³±cznik nr 10 do SIWZ, 2) STWiORB stanowi±c± za³±cznik nr 11 do SIWZ, 3) Dokumentacj± projektow± stanowi±c± za³±cznik nr 12 do SIWZ, w zakresie dotycz±cym tylko w zakresie niniejszego zamówienia tj. rowu opaskowego "B" zlokalizowanego na dzia³kach: 430/4, 6/5, 6/6, 6/7, 50, 126/3, 126/8, 223/1, 358/2, 359/2. 2.7. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot umowy zgodnie z przepisami prawa, obowi±zuj±cymi polskimi i europejskimi normami oraz zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i wszelkimi wymogami niniejszej umowy. 2.8. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e posiada do¶wiadczenie i wiedzê oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobowym posiadaj±cym wymagane uprawnienia w zakresie niezbêdnym do wykonania niniejszej umowy. 2.9. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zabezpieczenia ¶rodowiska przed negatywnym wp³ywem wykonywanych prac budowlanych, zapobieganie ska¿eniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzêtu i ¶rodków transportu. 2.10. Materia³y i urz±dzenia u¿yte do wykonania Przedmiotu umowy winny posiadaæ ¶wiadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spe³niaæ wymogi okre¶lone w ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333). 2.11. Je¿eli w toku realizacji zadania wyst±pi± jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów pañstwowych, Wykonawca w ramach realizacji Przedmiotu umowy bêdzie zobowi±zany do wykonania wszelkich zaleceñ pokontrolnych. 2.12. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona opracowanie planu BIOZ, oraz wszystkie inne niezbêdne badania i próby umo¿liwiaj±ce nale¿yte wykonanie umowy. 2.13. Prowadzone roboty powinny byæ na wydzielonym i zabezpieczonym terenie w sposób uniemo¿liwiaj±cy wej¶cie na teren budowy osób postronnych przez ca³± dobê. 2.14. W przypadku, gdy powstanie taka konieczno¶æ, Wykonawca uzyska zgody na dojazd ciê¿kim sprzêtem na teren prowadzonych robót. 2.15. Za bezpieczeñstwo w obrêbie odcinka, na którym wykonywane bêd± prace, od chwili rozpoczêcia prac, a¿ do oddania danego terenu bez ograniczeñ, odpowiedzialny jest Wykonawca. 2.16. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przekazania d³u¿yc i wiêkszych ga³êzi pochodz±cych z wycinki Zamawiaj±cemu, natomiast karpy i pozosta³e odpady zielone zobowi±zany jest do zagospodarowania we w³asnym zakresie. 2.17. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê. 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule spo³eczne) ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia. 2. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019.1040) osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywaæ bêd± czynno¶ci monta¿owe i demonta¿owe metod± mechaniczn± lub rêczn± w szczególno¶ci w trakcie wykonywania: robót ziemnych oraz robót monta¿owych, konstrukcyjnych ¿elbetowych i betonowych. 2.18. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze ¶rodków finansowych bud¿etu Województwa Mazowieckiego na zadanie z zakresu budowy i renowacji zbiorników wodnych s³u¿±cych ma³ej retencji. 2.19. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI 2.19.1. Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty oraz zastosowane materia³y na okres nie krótszy ni¿ 36 miesi±ce od daty odbioru umowy. Ostateczny termin zostanie podany przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie (stanowi kryterium oceny z³o¿onych ofert). 2.19.2. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty odbioru koñcowego wykonanych robót budowlanych. 2.19.3. Szczegó³owy opis dotycz±cy gwarancji znajduje siê w "Projekcie umowy" stanowi±cym za³±cznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielanie zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia podstawowego (m.in. zwi±zanych z konieczno¶ci± zwiêkszenia zakresu robót w zakresie in¿ynierii hydrotechnicznej, wodno-melioracyjnej, wycink± drzew b±d¼ krzewów), stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 30 % warto¶ci zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Warto¶æ zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu warto¶ci niniejszego zamówienia podstawowego
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-11-27
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³:
a) ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 100.000,00 z³,
b) odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 800.000,00 z³. W przypadku ustalenia limitu sumy ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 800.000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie i zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 1 robotê polegaj±c± na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie co najmniej (1) jednego obiektu gospodarki wodnej takiego jak koryto rowu, rzeki, kana³u o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ brutto, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.
UWAGA !!!
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powy¿ej musi spe³niaæ w ca³o¶ci przynajmniej jeden z Wykonawców.
b) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ w celu wykonania zamówienia narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu lub urz±dzeniami technicznymi w ni¿ej wymienionym zakresie:
a. Koparka - min. 2 szt.
b. Samochód samowy³adowczy min. 5 t - min. 2 szt.
c. ¯uraw samochodowy o ud¼wigu min. 7 t - min. 1szt
d. Zagêszczarka - min. 1szt.
c) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, i¿ bêdzie wstanie skierowaæ do realizacji zamówienia publicznego ni¿ej wymienion± osobê, która zapewni realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci:
a. (1) jedn± osobê przewidzian± do pe³nienia funkcji kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do prowadzenia robót w specjalno¶ci in¿ynieryjnej hydrotechnicznej lub wodno-melioracyjnej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane w³a¶ciwe dla przedmiotu zamówienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±ca do¶wiadczenie zawodowe w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji dotycz±cej budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu co najmniej (1) jednego obiektu gospodarki wodnej takiego jak koryto rowu, rzeki, kana³u o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ brutto.
W ka¿dym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie okre¶lonych uprawnieñ przez osobê wskazywan± do pe³nienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powy¿ej, Zamawiaj±cy dopuszcza posiadanie przez tak± osobê uprawnieñ wydanych na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnieñ maj±c na wzglêdzie zakres uprawnieñ niezbêdny do realizacji zamówienia lub jest szerszy.
Dopuszcza siê równie¿ kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12 a ustawy Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63 poz. 394 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946 ze zm.).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Na wezwanie Zamawiaj±cego, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: 1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 7 do SIWZ; 3) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785, wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 8 do SIWZ.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 1 w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca bêdzie zobowi±zany do z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w wysoko¶ci min. 100.000 z³ zgodnie z warunkiem Zamawiaj±cego okre¶lonym w rozdz. 9 ust. 2 pkt. 2); wystawionej w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu;
2) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 800.000,00 z³, zgodnie z warunkiem Zamawiaj±cego okre¶lonym w rozdz. 9 ust. 2 pkt. 2); W przypadku ustalenia limitu sumy ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 800.000,00 z³;
a) Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego dokumentów dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej, mo¿e z³o¿yæ inne dokumenty, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp.;
3) wykazu robót budowlanych okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w pkt. 9 ust. 2 pkt. 3a) wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 4 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
4) wykazu dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzenia techniczne okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w pkt. 9 ust. 2 pkt. 3b), wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami, wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 6 do SIWZ;
5) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w pkt. 9 ust. 2 pkt. 3c), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a tak¿e zakresem wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 5 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty ka¿dy Wykonawca musi do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu; 2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 do SIWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, to zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach o którym w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 do SIWZ), dla ka¿dego z tych podmiotów odrêbnie. 4. Je¿eli Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci przedmiotu zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniach, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 do SIWZ), dla ka¿dego z tych podmiotów odrêbnie. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przeka¿e Zamawiaj±cemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 9 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.2.ust. 2: 1) pkt 1- sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. a, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. 3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje siê.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest w terminie do sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³ (piêæ tysiêcy z³otych).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Oferowana cena ca³kowita brutto | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawc± umowy oraz ich warunki okre¶li³ we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Ofertê nale¿y z³o¿yæ w jêzyku polskim w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.