eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa oraz oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania na obszarze miasta Mrągowa



Ogłoszenie z dnia 2006-11-22

POZYCJA 59277

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Mrągowo: całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa oraz oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania na obszarze miasta Mrągowa Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Mirosław Kuchciński, ul. Królewiecka 60 A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7413256, fax 089 7412874, e-mail: um@mragowo.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mragowo.um.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa oraz oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania na obszarze miasta Mrągowa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Miasto Mrągowo, województwo warmińsko-mazurskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa oraz oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania na obszarze miasta Mrągowa. 1. Zadanie Nr 1 Całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa, które obejmuje: - chodniki i parkingi o powierzchni 47.765 m2, - pasy zieleni przydrożnej o powierzchni 83.467 m2, - jezdnie ulic o nawierzchni utwardzonej o długości 38,216 km, - pas drogowy o nawierzchni gruntowej o długości 14,082 km 2. Zadanie Nr 2 Oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania wskazanych przez Zamawiającego w ramach zleceń jednorazowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z 14 września 2006 r. z późn. zm). Oceny spełnienia tych warunków dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego, która na podstawie złożonych dokumentów w ofertach oceni Wykonawców. Dokumenty które należy złożyć: 1. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z 14 września 2006 r. z późn. zm) - zał. nr 2, 2. aktualne zaświadczenie ZUS dotyczące realizacji zobowiązań, 3. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego dotyczące realizacji zobowiązań podatkowo - skarbowych, 4. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 6. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (minimum 1 referencja), 7. charakterystykę firmy w tym: a) informację o dotychczasowej działalności, b) informacja o pracownikach nadzoru wyznaczonych do realizacji zleconych prac (doświadczenie), c) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, 8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na zaproponowane w projekcie umowy warunki realizacji zamówienia, 9. zobowiązanie do udzielenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawierające wielkość i formę udzielenia zabezpieczenia (zgodnie z § 7 ust. 1 projektu umowy oraz art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia Zakres robót przy realizacji Zadania Nr 1\ obejmuje następujące czynności: 1. Bieżące całoroczne sprzątanie jezdni, zamiatanie, zbieranie zmiotek i ich utylizacja bez odśnieżania i zwalczania gołoledzi, a w okresie letnich upałów spryskiwanie jezdni wodą. 2. Bieżące całoroczne sprzątanie chodników i parkingów oraz zbieranie zmiotek i ich utylizacja (w razie potrzeby przed zamiataniem należy chodnik skropić wodą). 3. Bieżące zbieranie i pozbywanie się zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przylegających do drogi. 4. Codzienne opróżnianie na bieżąco koszy ulicznych na terenie miasta w rejonie sprzątania. 5. Zbieranie z terenów przyjętych do utrzymania zwłok bezdomnych zwierząt i utylizacja ich zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Bieżące oczyszczanie z zanieczyszczeń wpustów studzienek burzowych wraz z wywozem i utylizacją nieczystości. 7. Utrzymanie pasa zieleni przydrożnej: wykaszanie trawy i chwastów przynajmniej 3 razy w roku w sezonie (czerwiec, lipiec, sierpień), zbieranie zanieczyszczeń, grabienie liści, utrzymanie estetyki terenu, konserwacja zieleni wysokiej polegająca na usuwaniu odrostów i suchych konarów drzew i przycinanie żywopłotów. 8. Zimowe utrzymanie chodników polegające na: dokładnym odśnieżaniu - nie może zalegać na chodniku więcej niż 2 cm śniegu, zwalczaniu śliskości poprzez posypywanie piaskiem (zakazuje się stosowania soli) oraz wywożeniu nadmiaru śniegu z chodników, przy temperaturze 0ºC i powyżej śnieg powinien być usunięty całkowicie z chodnika do naturalnej nawierzchni, w okresie odwilży natychmiast odkuć lód przy studzienkach burzowych i krawężniku umożliwiając swobodny spływ wody, ustawienie wymaganej ilości skrzyń do gromadzenia piasku na okres zimowy i napełnienie ich piaskiem do zwalczania śliskości. 9. Na bieżąco oczyszczać chodniki i jezdnie ulic z piasku pozimowego natychmiast po stopieniu śniegu. 10. Uzupełnianie i remont zniszczonych w okresie trwania umowy koszy ulicznych na odpady, uzupełnianie zniszczonych lub skradzionych wkładów do koszy oraz remont i malowanie ławek ustawionych w ciągach ulic, w terminie do końca kwietnia. 11. Sprzątanie pasa drogowego ulic o nawierzchni gruntowej polegające na zbieraniu zanieczyszczeń na bieżąco oraz wykaszanie traw i chwastów przynajmniej 3 razy w sezonie (czerwiec, lipiec, sierpień). 12. Sprzątanie terenów wymienionych w załącznikach do umowy również w dni wolne od pracy i święta (bez względu na pogodę), a także w trakcie imprez i po imprezach takich jak: Mrągowskie Dni Kultury, Piknik Country, Festiwal Kultury Kresowej, Sylwester na Placu J. Piłsudskiego oraz innych współorganizowanych przez tut. Urząd Miasta. Ustawienie na czas imprez zwiększonej odpowiednio ilości pojemników na odpady oraz ich wywóz na bieżąco nie dopuszczając do ich przepełnienia. Czynności wymienione w pkt. 1-12 Wykonawca powinien wykonywać rzetelnie stosownie do pory roku i warunków atmosferycznych bez dodatkowych dyspozycji ze strony Zamawiającego. Szczegółową lokalizację i ilość robót dla Zadania Nr 1 określa Załącznik Nr 3, tj. projekt umowy z Załącznikiem Nr 1. 13. Zakres robót dla zadania Nr 2 określa Załącznik Nr 3, tj. projekt umowy z Załącznikiem Nr 1 określający ceny jednostkowe robót. Zlecenie robót odbywać się będzie w miarę potrzeb, poprzedzone ustaleniem ilości robót przy udziale upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Ilość robót i lokalizacja określona w Załącznikach Nr 1 do umowy może w czasie trwania umowy ulegać zwiększeniu lub zmniejszeniu z powodu budowy nowych odcinków ulic, przejęcia ulic od innych Zarządców, przekazania ulic innym Zarządcom lub zmiany właścicieli nieruchomości wzdłuż których położone są chodniki. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 3 ustawy zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy ewentualnych zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust. 1 pkt 6. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę dotyczącą: zadania nr 1, zadania nr 2 lub zadania nr 1 i 2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z 14 września 2006 r. z późn. zm). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia tych warunków dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego, która na podstawie złożonych dokumentów w ofertach oceni Wykonawców. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty które należy złożyć: 1. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z 14 września 2006 r. z późn. zm) - zał. nr 2, 2. aktualne zaświadczenie ZUS dotyczące realizacji zobowiązań, 3. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego dotyczące realizacji zobowiązań podatkowo - skarbowych, 4. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 6. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (minimum 1 referencja), 7. charakterystykę firmy w tym: a) informację o dotychczasowej działalności, b) informacja o pracownikach nadzoru wyznaczonych do realizacji zleconych prac (doświadczenie), c) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, 8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na zaproponowane w projekcie umowy warunki realizacji zamówienia, 9. zobowiązanie do udzielenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawierające wielkość i formę udzielenia zabezpieczenia (zgodnie z § 7 ust. 1 projektu umowy oraz art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mragowo.um.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.12.2006, godzina 11:00, Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa. 1) Krótki opis: Całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa, które obejmuje: -chodniki i parkingi o powierzchni 47.765 m2, -pasy zieleni przydrożnej o powierzchni 83.467 m2, -jezdnie ulic o nawierzchni utwardzonej o długości 38,216 km, -pas drogowy o nawierzchni gruntowej o długości 14,082 km. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00, 90.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres robót przy realizacji Zadania Nr 1 obejmuje następujące czynności: 1.Bieżące całoroczne sprzątanie jezdni, zamiatanie, zbieranie zmiotek i ich utylizacja bez odśnieżania i zwalczania gołoledzi, a w okresie letnich upałów spryskiwanie jezdni wodą. 2.Bieżące całoroczne sprzątanie chodników i parkingów oraz zbieranie zmiotek i ich utylizacja (w razie potrzeby przed zamiataniem należy chodnik skropić wodą). 3.Bieżące zbieranie i pozbywanie się zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przylegających do drogi. 4.Codzienne opróżnianie na bieżąco koszy ulicznych na terenie miasta w rejonie sprzątania. 5.Zbieranie z terenów przyjętych do utrzymania zwłok bezdomnych zwierząt i utylizacja ich zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6.Bieżące oczyszczanie z zanieczyszczeń wpustów studzienek burzowych wraz z wywozem i utylizacją nieczystości. 7.Utrzymanie pasa zieleni przydrożnej: wykaszanie trawy i chwastów przynajmniej 3 razy w roku w sezonie (czerwiec, lipiec, sierpień), zbieranie zanieczyszczeń, grabienie liści, utrzymanie estetyki terenu, konserwacja zieleni wysokiej polegająca na usuwaniu odrostów i suchych konarów drzew i przycinanie żywopłotów. 8.Zimowe utrzymanie chodników polegające na: dokładnym odśnieżaniu - nie może zalegać na chodniku więcej niż 2 cm śniegu, zwalczaniu śliskości poprzez posypywanie piaskiem (zakazuje się stosowania soli) oraz wywożeniu nadmiaru śniegu z chodników, przy temperaturze 0ºC i powyżej śnieg powinien być usunięty całkowicie z chodnika do naturalnej nawierzchni, w okresie odwilży natychmiast odkuć lód przy studzienkach burzowych i krawężniku umożliwiając swobodny spływ wody, ustawienie wymaganej ilości skrzyń do gromadzenia piasku na okres zimowy i napełnienie ich piaskiem do zwalczania śliskości. 9.Na bieżąco oczyszczać chodniki i jezdnie ulic z piasku pozimowego natychmiast po stopieniu śniegu. 10.Uzupełnianie i remont zniszczonych w okresie trwania umowy koszy ulicznych na odpady, uzupełnianie zniszczonych lub skradzionych wkładów do koszy oraz remont i malowanie ławek ustawionych w ciągach ulic, w terminie do końca kwietnia. 11.Sprzątanie pasa drogowego ulic o nawierzchni gruntowej polegające na zbieraniu zanieczyszczeń na bieżąco oraz wykaszanie traw i chwastów przynajmniej 3 razy w sezonie (czerwiec, lipiec, sierpień). 12.Sprzątanie terenów wymienionych w załącznikach do umowy również w dni wolne od pracy i święta (bez względu na pogodę), a także w trakcie imprez i po imprezach takich jak: Mrągowskie Dni Kultury, Piknik Country, Festiwal Kultury Kresowej, Sylwester na Placu J. Piłsudskiego oraz innych współorganizowanych przez tut. Urząd Miasta. Ustawienie na czas imprez zwiększonej odpowiednio ilości pojemników na odpady oraz ich wywóz na bieżąco nie dopuszczając do ich przepełnienia. Czynności wymienione w pkt. 1-12 Wykonawca powinien wykonywać rzetelnie stosownie do pory roku i warunków atmosferycznych bez dodatkowych dyspozycji ze strony Zamawiającego. Szczegółową lokalizację i ilość robót dla Zadania Nr 1 określa Załącznik Nr 3, tj. projekt umowy z Załącznikiem Nr 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania wskazanych przez Zamawiającego w ramach zleceń jednorazowych. 1) Krótki opis: Oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania wskazanych przez Zamawiającego w ramach zleceń jednorazowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00, 90.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres robót dla zadania Nr 2 określa Załącznik Nr 3, tj. projekt umowy z Załącznikiem Nr 1 określający ceny jednostkowe robót. Zlecenie robót odbywać się będzie w miarę potrzeb, poprzedzone ustaleniem ilości robót przy udziale upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.01.2007; Zakończenie: 31.12.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.