Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-17
Świecie: DOSTAWA I MONTAŻ FOTELI KINOWYCH, DOSTAWA, MONTAŻ I UTYLIZACJA WYKŁADZINY PODŁOGOWEJ DO SALI WIDOWISKOWEJ KINA STUDYJNEGO WRZOS
Numer ogłoszenia: 59278 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji , ul. Wojska Polskiego 139, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 562 73 70, faks 0-52 562 73 86.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oksir.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.oksir.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: INSTYTUCJA KULTURY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ FOTELI KINOWYCH, DOSTAWA, MONTAŻ I UTYLIZACJA WYKŁADZINY PODŁOGOWEJ DO SALI WIDOWISKOWEJ KINA STUDYJNEGO WRZOS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż foteli kinowych, dostawa, montaż i utylizacja wykładziny podłogowej do sali widowiskowej Kina Studyjnego WRZOS w ramach projektu pn. Wymiana foteli, modernizacja podłogi, ścian, oświetlenia w Kinie Studyjnym WRZOS w Świeciu.2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: CZĘŚĆ 1: Dostawa i montaż fabrycznie nowych foteli kinowych w ilości 322szt. - fotele jednoosobowe oraz 7szt. - fotele dwuosobowe. CZĘŚĆ 2: Dostawa fabrycznie nowej wykładziny igłowej w ilości 545m2 oraz montaż tej wykładziny igłowej na powierzchni co najmniej 418m2, jak również demontaż i utylizacja starej wykładziny o pow. 418 m2. 3. Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia publicznego zawierają niżej wymienione załączniki do SIWZ: Załącznik nr 1 dla części 1 zamówienia, Załącznik nr 2 dla części 2 zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia (dot. części nr 1 i 2). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis w okresie gwarancji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 44.11.22.00-0, 45.43.21.11-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: WADIUM DOTYCZY TYLKO CZĘŚCI NR 1 ZAMÓWIENIA. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 PLN (cztery tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione tylko w formie pieniężnej na rachunek bankowy Zamawiającego, w banku MILLENNIUM S.A. 02116022020000000060899890
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku i dokona jego oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz dla części nr 1 i 2 zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dla części 1 - zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na dostawę i montaż foteli kinowych o wartości brutto nie mniejszej niż 250.000 zł każde zamówienie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załącznikiem dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie. Załącznik nr 4a do siwz b) dla części 2 - zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na dostawę i montaż wykładziny podłogowej montowanej w obiektach użyteczności publicznej takich jak: sale kinowe, sale teatralne, sale widowiskowe o wartości brutto nie mniejszej niż 70.000,00 zł, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załącznikiem dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie. Załącznik nr 4b do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku i dokona jego oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz dla części nr 1 i 2 zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku i dokona jego oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz dla części nr 1 i 2 zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku i dokona jego oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz dla części nr 1 i 2 zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca winien, w szczególności wskazać w wykazie dostawy określone przez Zamawiającego w opisie sposobu oceny spełniania warunku w zakresie posiadania koniecznej do wykonania zamówienia wiedzy i doświadczenia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Załącznik nr 7a do siwz dla części nr 1 zamówienia wypełniony przez Wykonawcę z uwzględnieniem szczegółowego opisu fotela oferowanego przez Wykonawcę wraz ceną oferowaną. Zdjęcia/aranżacja przedstawiająca wizualizację zainstalowanych przez Wykonawcę w innym miejscu proponowanych foteli w rzędach we wnętrzu Sali o charakterze kinowym. Katalogi, foldery przedstawiające proponowane fotele. Certyfikaty, atesty, badania. W celu potwierdzenia zgodności zaproponowanych rozwiązań technicznych z wymaganiami, a także w celu dokonania oceny oferty w kryterium jakości należy wraz z ofertą dostarczyć GOTOWY FOTEL (1 szt.). Wymaga się, aby fotel był wykonany dokładnie w taki sposób, jaki Wykonawca będzie chciał zrealizować zadanie. Wskazane jest aby, fotel wykonany był we wskazane w opisie przedmiotu zamówienia kolorystyce. Załącznik nr 7b do siwz dla części nr 2 zamówienia wypełniony przez Wykonawcę z uwzględnieniem szczegółowego opisu wykładziny podłogowej - igłowej w rolce, oferowanej przez Wykonawce wraz z ceną oferowaną. Katalogi, foldery z próbkami tkanin. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dostępnej u Wykonawcy kolorystyki wykładzin. Kolorystyka wykładziny zostanie uzgodniona z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Certyfikaty, atesty, badania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
wysokości wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy, terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przez okres równy okresowi trwania przeszkody, gdy jest ona spowodowana następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, części oferowanego asortymentu lub elementów, w przypadku gdy w okresie od złożenia oferty do realizacji zadania nie jest dostępna na rynku, niemożliwa do zrealizowania z uwagi na obiektywne okoliczności lub zmiana wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.oksir.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji ul. Wojska Polskiego 139, 86 - 100 Świecie, Dział Finansowo - Kadrowy i Administracyjny, pokój nr 15, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji ul. Wojska Polskiego 139, 86 - 100 Świecie, Dział Finansowo - Kadrowy i Administracyjny, pokój nr 15, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane dzięki dofinansowaniu ze środków Państwowego Instytutu Sztuki Filmowej: Rozwój kin - modernizacja kin.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż fabrycznie nowych foteli kinowych w ilości 322szt. - fotele jednoosobowe oraz 7szt. - fotele dwuosobowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż fabrycznie nowych foteli kinowych w ilości 322szt. - fotele jednoosobowe oraz 7szt. - fotele dwuosobowe. Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Wygoda siedzenia na fotelu - 20
- 3. Estetyka i jakość wykonania fotela - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowej wykładziny igłowej w ilości 545m2 oraz montaż tej wykładziny igłowej na powierzchni co najmniej 418m2, jak również demontaż i utylizacja starej wykładziny o pow. 418 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) w ramach zamówienia Wykonawca dokona: demontażu co najmniej 418m2 starej wykładziny i ją zutylizuje (widownia, schody na scenę); demontażu plastikowych kołków w ilości 722 szt. o średnicy 12mm i długości 100 mm powstałych po demontażu starych foteli kinowych; mechaniczne szlifowanie starej posadzki, wypełnienia powstałych otworów masą do posadzek betonowych; zagruntowanie podłoża; wyrównania podłoża masą do posadzek betonowych; dostawy fabrycznie nowej, pozbawionej wad fizycznych oraz wolnej od obciążeń prawami osób trzecich wykładziny igłowej w rolce (warstwa wierzchnia 100%PA - poliamid i spodnia - poliester) w ilości 545m2 oraz montażu (przyklejenia na całej powierzchni) tej wykładziny igłowej na powierzchni co najmniej 418m2, jak również montażu listwy przypodłogowej z tworzyw sztucznych, co najmniej 103,8mb; ułożenia wykładziny na stopniach i podstopniach schodowych w ilości 10 szt. schodów prowadzących na scenę; wykonanie okładzin krawędzi stopni schodowych z tworzyw sztucznych, co najmniej 12,6mb, montaż listew z tworzyw sztucznych - wykładziny stopni schodowych, co najmniej 16mb;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0, 45.43.21.11-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.05.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 20
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz eksploatacyjnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Hali Widowiskowo-Sportowej w Świeciu w oparciu o system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego
- Kompleksowe utrzymanie czystości wewnątrz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w Świeciu
- Realizacja zadań wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w 2025 roku
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1244C Dąbrówka - Biechowo oraz 1246C Plewno - Belno
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świeciu
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Dostawa i montaż foteli dla widowni na sali koncertowej i sali kameralnej
- PRZEBUDOWA Z MODERNIZACJĄ LOKALI MIESZKALNYCH ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. WYCZÓŁKOWSKIEGO 61/13-32 W JELENIEJ GÓRZE
- Dostawa foteli biurowych do Sądu Rejonowego w Nowym Sączu
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.