eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianicetermomodernizacja budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Pabianicach w zakresie wymiany stolarki budowlanej oraz docieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją



Ogłoszenie z dnia 2005-11-09

POZYCJA 59301

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pabianice: termomodernizacja budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Pabianicach w zakresie wymiany stolarki budowlanej oraz docieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: II Liceum Ogólnokształcące im. Królowej Jadwigi w Pabianicach, do kontaktów: Krzysztof Mondzelewski 42 225 18 79, ul. Pułaskiego 29, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 215 22 45, fax 042 215 22 45. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Pabianicach w zakresie wymiany stolarki budowlanej oraz docieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest termomodernizacja budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Pabianicach im. Królowej Jadwigi w Pabianicach, ul. Puławskiego 29, polegająca na wymianie stolarki budowlanej oraz docieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją. Szczegółowy zakres prac oraz wykaz ilościowy zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorys nakładczy, stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji Uwaga: Zamaiwjący dopuszcza mozliwość skąłdania ofert na całość przedmiotu zamówienia lub na poszczególne jego części, oznaczone odpowiednio: Zadanie nr 1: wymiana stolarki budowlanej. Zadanie nr 2: docieplenie stropu nad ostatnia kondygnacją. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Pabianice, ul. Puławskiego 29. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.26.16.10 - 45.26.16.10 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest termomodernizacja budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Pabianicach im. Królowej Jadwigi w Pabianicach, ul. Puławskiego 29, polegająca na wymianie stolarki budowlanej oraz docieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją. Szczegółowy zakres prac oraz wykaz ilościowy zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorys nakładczy, stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji Uwaga: Zamaiwjący dopuszcza mozliwość skąłdania ofert na całość przedmiotu zamówienia lub na poszczególne jego części, oznaczone odpowiednio: Zadanie nr 1: wymiana stolarki budowlanej. Zadanie nr 2: docieplenie stropu nad ostatnia kondygnacją. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.04.2006; data zakończenia: 15.06.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: zadanie 1: 5 000,00 zł, zadanie 2: 700,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 spełniający następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. l i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki określone w art.22 ust. l ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie - wykonają zamówienie w terminie: od 01.04.2006 roku do 15.06.2006 roku ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym - zaakceptują termin płatności - w ciągu 30 dni od daty otrzymania oryginału każdej faktury, możliwość fakturowania etapowego ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym - zaakceptują okres gwarancji - minimum 36 miesięcy od daty przekazania do eksploatacji. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym - wykażą się doświadczeniem polegającym na wykonaniu minimum 2 prac o tożsamym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); - dla zadania nr 1: 2 prac polegających na wymianie stolarki budowlanej o powierzchni minimum 500 m kw. każda, - dla zadnia nr 2: 2 prac polegających na wykonaniu izolacji poziomych lub pionowych przy użyciu materiałów izolacyjnych (wełna mineralna, styropapa, styropian) o powierzchni minimum 500 m kw. każda. - posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w kierunku zgodnym z przedmiotem zamówienia (konstrukcje budowlane). ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie - sporządzą, z wykorzystaniem tych samych co przedstawione przez Zamawiającego w przedmiarze robót pozycji, kosztorys ofertowy. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie - posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokument, które Wykonawca złoży w ofercie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.12.2005, cena - 50,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.12.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.12.2005, godzina 11:15, w siedzibie zamawiajacego - sekretariat.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 25.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.