eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiemodlinBudowa dróg na osiedlu Reymonta II w Niemodlinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Niemodlin: Budowa dróg na osiedlu Reymonta II w Niemodlinie
Numer ogłoszenia: 59302 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niemodlin , ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37, 49-100 Niemodlin, woj. opolskie, tel. 077 4606295, faks 077 4606260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemodlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg na osiedlu Reymonta II w Niemodlinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - budowę chodników z kostki betonowej prostokątnej 20x10x6 typ POLBRUK kolor czerwony na podsypce piaskowej grub. 2 cm, podsypce z niesortu lub klińca grub. 5+8 cm i warstwa odsączająca z piasku 10 cm - 2 597,25 m2, - budowę zjazdów z kostki betonowej prostokątnej 20x10x8 typ POLBRUK kolor szary na podsypce piaskowej grub. 2 cm, podsypce z niesortu lub klińca grub. 5+8 cm i warstwa odsączająca z piasku 10 cm - 948,75 m2, - wykonanie jezdni z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grub. 5 cm na podbudowie z tłucznia stabilizowanego mechanicznie grub. 15+7 cm i warstwy odsączającej z piasku grub. 27 - 20 cm - 2490 m2, - ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego (skarp), humusowanie skarp grub. 10 cm z obsianiem trawą - 2690 m2. Szczegółowy zakres rzeczowy określają: - Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, - Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, - Projekt wykonawczy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Złożą ofertę podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, 2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie budowy dróg, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia t.j.: 3.1. dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej z min. 3 - letnim doświadczeniem zawodowym związanym z kierowaniem budową dróg, 3.2. udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 2 robót w zakresie budowy dróg o wartości odpowiadającej wartości robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz przedstawią referencje od zamawiającego, potwierdzające ich należyte wykonanie. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.: 4.1. posiadają zdolność kredytową w wysokości min. 100.000 zł lub posiadają własne środki finansowe na koncie bankowym w wysokości min. 100.000 zł. 4.2. nie zalegają w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne 5. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego. 6. Posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; minimalna kwota ubezpieczenia - 500.000,-zł 7. Złożą kosztorys ofertowy. 8. Wniosą wadium. 9. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania - złożą oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu stwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów wyszczególnionych w p-cie VI na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Złożą ofertę podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, 2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie budowy dróg, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia t.j.: 3.1. dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności drogowej z min. 3 - letnim doświadczeniem zawodowym związanym z kierowaniem budową dróg, 3.2. udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 2 robót w zakresie budowy dróg o wartości odpowiadającej wartości robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz przedstawią referencje od zamawiającego, potwierdzające ich należyte wykonanie. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j.: 4.1. posiadają zdolność kredytową w wysokości min. 100.000 zł lub posiadają własne środki finansowe na koncie bankowym w wysokości min. 100.000 zł. 4.2. nie zalegają w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne 5. Udzielą minimum 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego. 6. Posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; minimalna kwota ubezpieczenia - 500.000,-zł 7. Złożą kosztorys ofertowy. 8. Wniosą wadium. 9. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania - złożą oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu stwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów wyszczególnionych w p-cie VI na zasadzie /spełnia/nie spełnia/. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowania przez Wykonawcę potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów wystawionych przez zamawiających, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie), 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 2) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, w tym kserokopia uprawnień kierownika budowy przewidzianego do wykonania zamówienia, oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,- zł. 4. Ponadto oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ustawy Pzp. zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 3) wypełniony i podpisany druk oferty przez osobę /osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy - załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 4) dane dotyczące powierzonych części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, 5) kosztorys ofertowy, 6) dowód wniesienia wadium. Uwaga: Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 5. Oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.4.2) należy złożyć w formie oryginału. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 zobowiązany jest złożyć Pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców, natomiast każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa oświadczenie na mocy art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.), jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. VI.1.1);2), składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia, dokumenty, o których mowa powyżej w pkt VI.7.a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa powyżej w pkt VI.7.c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści § 2 ust. 3 cytowanego wyżej rozporządzenia, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu stwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów złożonych na podstawie p. VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz terminu i kwoty wniesionego wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niemodlin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Niemodlinie, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37, 49-100 Niemodlin Wydział Inwestycji i Funduszy Europejskich (p.38, II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Niemodlinie, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37, 49-100 Niemodlin sekretariat - pokój nr 26 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą NARODOWY PROGRAM PRZEBUDOWY DRÓG LOKALNYCH 2008-2011.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.