Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-28
Gdynia: Konserwacja i naprawy (serwis awaryjny) Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), TV przemysłowej (CCTV) i Kontroli Dostępu (SKD) w Komendzie Portu Wojennego Gdynia oraz jednostkach będących na zaopatrzeniu
Numer ogłoszenia: 59334 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.mw.mil.pl; www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawy (serwis awaryjny) Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), TV przemysłowej (CCTV) i Kontroli Dostępu (SKD) w Komendzie Portu Wojennego Gdynia oraz jednostkach będących na zaopatrzeniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawy (serwis awaryjny) Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), TV przemysłowej (CCTV) i Kontroli Dostępu (SKD) w Komendzie Portu Wojennego Gdynia oraz jednostkach będących na zaopatrzeniu. Wartość zamówienia poniżej kwot okr. wg art. 11 ust. 8 Pzp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. konserwacji lub naprawach (serwisie awaryjnym) Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), TV przemysłowej (CCTV) i Kontroli Dostępu (SKD).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawca musi posiadać aktualną koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony technicznej wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późń. zm.) ważną na czas trwania zamówienia; b) Wykonawca musi posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego o klauzuli POUFNE II -ego stopnia lub zgodnie z art. 54. ust. 7 ustawy o Ochronie Informacji Niejawnych z dnia 10 sierpnia 2010 r. (Dz. U. nr 182 poz. 1228), pisemną zgodę wydaną przez Ministra Obrony Narodowej na udostępnienie informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyższe przedsiębiorcy, wobec którego wszczęto postępowanie bezpieczeństwa przemysłowego lub postępowanie sprawdzające
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawca musi wykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem (przez okres co najmniej 6-ciu miesięcy), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień (odrębnych zobowiązań, pojedynczych umów) polegających na konserwacji lub naprawie elektronicznych systemów ochrony w obiektach/budynkach, o wartości brutto nie mniejszej niż 90 000,00 zł każde; b) Wykonawca musi wykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (przez okres co najmniej 6-ciu miesięcy), w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień (odrębnych zobowiązań, pojedynczych umów) polegających na konserwacji lub naprawie elektronicznych systemów ochrony systemów ochrony na jednostkach pływających.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: - kancelarią niejawną i pomieszczeniami umożliwiającymi prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych (ochrony) obiektów wojskowych; - stanowiskiem komputerowym (ASK) do wytwarzania dokumentów o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: - osobą/osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają aktualne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE; - osobą/osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają aktualną licencję pracownika ochrony zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia; - pełnomocnikiem ochrony przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych przez uprawniony organ; - instalatorem/instalatorami posiadającymi świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji systemów alarmowych klasy SA1-SA4 lub stopni 1-4 wydane przez organ (instytucję) do tego uprawniony; - projektantem/projektantami posiadającymi świadectwa ukończenia kursów w zakresie projektowania systemów alarmowych klasy SA1-SA4 lub stopni 1-4 wydane przez organ (instytucję) do tego uprawniony.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty aktualne dokumenty (certyfikaty, zaświadczenia, autoryzacje itp.), wystawione przez producenta danego systemu lub uprawniony przez niego podmiot (w myśl art. 449 (1) § 1 w zw. z art. 449 (5) § 1 k.c.), poświadczające odbycie przez Wykonawcę (lub przez pracowników wykonawcy) szkolenia w zakresie napraw, obsługi lub konserwacji urządzeń lub oprogramowania technicznych systemów wspomagających ochronę fizyczną takich jak: - SATEL - COMPAS - SZERSZEŃ - oprogramowanie KRONOS firmy NEXT - oprogramowanie INPRO firmy IFTER - GE - GUNNEBO - System kontroli dostępu firmy VEMCO z oprogramowaniem ACARD - GORKE - GASTOP
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego. 2. Zamawiający, zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilość systemów podlegających konserwacji i naprawie. Wykonawca nie będzie wywodził z tego tytułu żadnych roszczeń wobec zamawiającego i pomniejszy odpowiednio kwotę za konserwację kwartalną o wartość usługi, której nie dokonał. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia innych systemów podlegających konserwacji i naprawom, przedmiotowo zbieżnych z opisanymi w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. Wykonawca nie będzie wywodził z tego tytułu żadnych roszczeń wobec zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.mw.mil.pl, www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiajacego - Sekcja Zamówień Publicznych bud. 171 na terenie Portu Wojennego Gdynia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 09:30, miejsce: KPW Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia Kancelaria Jawna, parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 08:00-11:00, 13:00-15:00, piątek 07:30-10:00, 11:00-12:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa projektorów wraz z montażem
- Dostawa materiałów do naprawy i produkcji mebli
- Remont nawierzchni drogi od bramy nr 1 do budynku 60
- "Remont posadzek w pomieszczeniach budynku Przedszkola Nr 27 przy ul. Wiejskiej 30 w Gdyni".
- ZAKUP APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI: SZPITAL W WEJHEROWIE
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Gdyni do szkoły oraz z powrotem do miejsca zamieszkania od dnia 02.09.2024 r. do dnia 31.12.2024 r."
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi serwisowe sprzętu medycznego dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym: - Skaner CR Classic firmy Carestream Health Poland
- "WykonanieUsługiWzakresiePrzeglądówKonserwacyjnychKonserwacjiNapraUrządzeńIinstalacjiDrzwiAutomatycznychPrzesuwnychBramWjazdowychBramGarażowychSzlabanówNaprawAwaryjnychOrazNaprawOrazZakupCzęści"
- Modernizacja infrastruktury wodno- kanalizacyjnej w gminie Lelkowo w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- Wykonanie: okresowych przeglądów technicznych, serwisów i konserwacji: central wentylacyjnych w Gdańskim Ośrodku Sportu, w latach 2024 - 2025.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz usługi serwisowe dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.