eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikZorganizowanie wyjazdu na Zieloną Szkołę w 2013 r. dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 1 im. Janusza Korczaka w Rybniku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-13

Rybnik: Zorganizowanie wyjazdu na Zieloną Szkołę w 2013 r. dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 1 im. Janusza Korczaka w Rybniku
Numer ogłoszenia: 59334 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Janusza Korczaka , ul. Bolesława Chrobrego 29, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 4222587, faks 32 4222587.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl/sp1

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Publiczna szkoła podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu na Zieloną Szkołę w 2013 r. dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 1 im. Janusza Korczaka w Rybniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie wyjazdu na Zieloną Szkołę w 2013 r. dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 1 im. Janusza Korczaka w Rybniku 2. Uczestnicy: a. 50 dzieci (3 klasy w tym jedna integracyjna), z tym, że ich ilość może ulec zmianie (w takim przypadku płacimy za rzeczywistą ilość uczestników), a. 1 rodzic - opiekun ucznia niepełnosprawnego, b. 5 opiekunów - bezpłatny pobyt wychowawców. 3. Miejsce realizacji: Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zielonej szkoły w Jastrzębiej Górze, w ogrodzonym i bezpiecznym domu wczasowym. 4. Termin realizacji: 14 dni (13 noclegów) w I połowie czerwca 2013 r. 5. Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w: a. Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.). b. Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358). c. Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm. 6. Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku: Obiekt musi znajdować się na terenie ogrodzonym, dozorowanym, wyposażonym w system monitoringu 24h na dobę, oddalonym max 200 metrów od morza w linii prostej i max 200 od centrum miejscowości. 7. Wymagania dotyczące zakwaterowania: a. Dzieci rozmieszczone w domu wczasowym na jednym poziomie ( parter lub pierwsze piętro). b. Wychowawcy w pokojach 1-osobowych na jednym poziomie z grupą. c. Do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2 i 3 - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic). Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe rozkładane tzw. dostawki. W pokojach szafy, tapczany, stół. d. Wejście do pokoi ma być z korytarza wewnętrznego budynku. e. W przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów. f. W przypadku, gdy w domu wczasowym drzwi do pokoi uczniów zamykane będą na zamek elektroniczny, Zamawiający zastrzega sobie prawo do posiadania dodatkowego kompletu kluczy, aby w każdej chwili wychowawcy mieli swobodny dostęp do uczniów przebywających w pokojach. Wykonawca przekaże dodatkowy komplet kluczy w momencie przyjazdu grupy do domu wczasowego. g. Wykonawca zapewnia dzieciom pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży (w dniu przyjazdu i wyjazdu). h. Na terenie ośrodka dostęp do placu zabaw i boiska- teren ogrodzony. i. Stołówka i świetlica w miejscu zakwaterowania. 8. Wymagania dotyczące wyżywienia: a. Trzy posiłki dziennie - śniadanie, obiad i kolacja, - dostosowane do potrzeb dzieci + podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę. Wszystkie zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. b. Posiłki mają być smaczne, urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości, jak i wartości odżywczych. c. Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem). d. Napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu. e. Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki. f. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 9. Transport: a. Autokar o podwyższonym standardzie klasy Lux (klimatyzacja, WC, ciepła herbata, video) w obie strony, obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców. b. Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia. c. Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze. d. Wykonawca zapewnia transport autokarem sprawnym. Autokar, którym Wykonawca będzie przewoził uczestników powinien spełniać warunki dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32, poz. 262). e. W przypadku awarii pojazdu lub innej nieprzewidzianej sytuacji prowadzącej do nie podstawienia właściwego środka transportowego (okoliczności uniemożliwiające wykonanie przewozu osób), Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić bez dodatkowej opłaty przewóz osób do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lub obcych środków transportowych (przewóz zastępczy). f. Wykonawca może powierzyć wykonanie przewozu innym przewoźnikom po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, jednakże ponosi odpowiedzialność za ich czynności jak za swoje własne. g. W przypadku nie zapewnienia przewozu osób, Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia transportu na koszt Wykonawcy (przewóz zastępczy). h. Wykonawca odpowiada za stan techniczny autokarów oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach dzieci. i. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci i opiekunów od NNW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie. j. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem Zielonej Szkoły kserokopię umowy ubezpieczenia. k. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty. 10. Opieka medyczna. a. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami. b. Wykonawca zapewnia pielęgniarkę z dyspozycyjnością 24h na dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu. c. Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do Obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem. d. Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium w podstawowe leki i środki opatrunkowe, leki wraz z antybiotykami, które w razie potrzeby przepisze lekarz. e. Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem, opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi zielonej szkoły odpowiednich leków. 11. Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci 12. Do dyspozycji grupy: a. Sala TV, b. Sale (-ę) (inna niż jadalnia) mieszczące sprzęt typu: bilard, stoły do ping-ponga, piłkarzyki itp., c. Minimum 3 sale ( inne niż jadalnia) do prowadzenia zajęć dydaktycznych w budynku mieszkalnym, d. Bezpłatny dostęp do materiałów plastycznych, jak papier i kredki, e. Bezpłatny dostęp do placu zabaw z boiskami i sprzętu sportowego, np.: piłki, skakanki. f. Czapeczka dla każdego uczestnika. g. Dyplomy, drobne nagrody w konkursach. 13. Dodatkowe imprezy: a. Dyskoteki (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminach do uzgodnienia z wychowawcą (min. 4 na turnus) b. 2 razy ognisko z pieczeniem kiełbasek (w razie niepogody grill w zadaszonej wiacie). c. Minimum 2 wejścia na kryty basen , kąpiel pod nadzorem ratownika (dopuszcza się możliwość korzystania z basenu w sąsiednim ośrodku, jednak odległość pomiędzy nim a miejscem zakwaterowania musi wynosić nie więcej niż 250 metrów, basen mieszczący jednorazowo do 20 osób) d. Zajęcia animacyjne i zabawy integracyjne (np. nauka tańca, sztuki walki, gry zespołowe, karaoke, olimpiada sportowa) - wymagane wyszczególnienie zajęć e. Spotkanie z zespołem regionalnym. 14. W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania wycieczek: a. Wejście na Latarnię Morską na Rozewiu b. Gdynia i Gdańsk z przewodnikiem - Skwer Kościuszki w Gdyni, Dar Pomorza lub Błyskawica, Starówka w Gdańsku, wizyta w Centrum Nauki Eksperyment w Gdyni c. Półwysep Helski (wstęp do fokarium i rejs statkiem po morzu, molo w Juracie). d. Wycieczka do Strusiej Farmy w Kniewie. e. Wycieczka autokarowa do Ocean Park we Władysławowie połączona z wizytą w pracowni bursztynu Damroka. Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie skierowania - wymagane wyszczególnienie w ofercie zwiedzanych miejsc. Niespełnienie ww warunków spowoduje odrzucenie oferty. 15. Zleceniodawca przewiduje w okresie wiosennym wpłatę zaliczki maksymalnie 50 %. Zabezpieczeniem wpłaconej zaliczki będzie gwarancja bankowa Wykonawcy.na sumę określoną w umowie, przedłożona Zamawiającemu przed dokonaniem wpłaty zaliczki. Zwrot zabezpieczenia nastąpi w drugim dniu pobytu dzieci w ośrodku. 16. Jeśli wykonawca nie przedłoży Zamawiającemu gwarancji bankowej, wówczas Zleceniodawca wpłaci 50 % należnej kwoty w drugim dniu pobytu dzieci w ośrodku. 17. Pozostałe warunki zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży, jak i pobytu, w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie. Składana oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z ww warunkami określonymi przez zamawiającego. Szczegółowy przedmiot zamówienia precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, gdy: Wykonawca wykaże się posiadaniem zaświadczenia o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych wraz z dokumentem potwierdzającym zawarcie kolejnej umowy gwarancji lub umowy ubezpieczenia organizatora turystyki i pośrednika turystycznego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże się wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech (3) usług polegających na organizacji Zielonych Szkół o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł. każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub wykonywane są należycie. Przez pojęcie Zielona Szkoła Zamawiający rozumie dwutygodniowy pobyt dzieci klas III.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1osobą, pełniącą funkcję rezydenta, posiadającą doświadczenie na co najmniej 3 wyjazdach Zielonej Szkoły (w rozumieniu 2 tygodniowego pobytu dzieci klas III) w okresie ostatnich 3 lat.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, Zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy Zamawiający żąda żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp01.bip.edukacja.rybnik.eu/718/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Janusza Korczaka, ul. B.Chrobrego 29 44-200 Rybnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 08:00, miejsce: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Janusza Korczaka, 44-200 Rybnik, ul. B.Chrobrego 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.