Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-07-24
Ogłoszenie nr 593702-N-2018 z dnia 2018-07-24 r.
Burmistrz Gminy Kozienice: Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Kozienice oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do szkół specjalnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Gminy Kozienice, krajowy numer identyfikacyjny
52374900000, ul.
ul. Parkowa
5
,
26900
Kozienice, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
486 117 100, e-mail
igor.czerwinski@kozienice.pl, faks
486 142 048.
Adres strony internetowej (URL): www.kozienice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.kozienice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kozienice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Gmina Kozienice, 26-900 Koienice, ul. Parkowa 5
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz uczniów do szkół podstawowych na terenie Gminy Kozienice oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do szkół specjalnych
Numer referencyjny:
WI.7011.3.ED.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: 1. dowozie z domu do szkół podstawowych i odwiezieniu ze szkół do domu uczniów z terenu Gminy Kozienice , w roku szkolnym 2018/2019, oraz przewozie (dowozie i odwozie) uczniów ze szkół z terenu Gminy Kozienice z wyjątkiem PG Nr 2, Zespołu Szkół Specjalnych w Radomiu, Szkoły Specjalnej w Pionkach i Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Opactwie na pływalnię "Delfin" w Kozienicach w ramach zajęć organizowanych przez zamawiającego, 2. przewozie (dowiezieniu i odwiezieniu) dzieci szkolnych - uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Opactwie , w roku szkolnym 2018/2019, 3. przewozie (dowiezieniu i odwiezieniu) dzieci szkolnych - uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do Szkoły Specjalnej w Pionkach , w roku szkolnym 2018/2019, 4. przewozie (dowiezieniu i odwiezieniu) dzieci szkolnych - uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do Zespołu Szkół Specjalnych w Radomiu, w roku szkolnym 2018/2019, 5. przewozie (dowiezieniu i odwiezieniu) uczennicy niepełnosprawnej z ul. Żeromskiego w Kozienicach do PSP nr 4 w Kozienicach, w roku szkolnym 2018/2019. Zamówienie będzie udzielone w pięciu częściach, zwanych też zamiennie zadaniami. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia (wszystkie jego części) określoną w siwz lub na dowolnie wybraną część tego zamówienia. W ramach świadczonej usługi wykonawca zapewnia: ? możliwość bezpłatnego przewozu w każdym pojeździe osoby dorosłej wskazanej przez zamawiającego w celu zapewnienia opieki uczniów podczas przewozu zgodnie z obowiązującymi przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 14.12.2016r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017r. poz. 59 ), ? punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz i odwóz wg ustalonego rozkładu jazdy autobusów/pojazdów, ? odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozu oraz przy wsiadaniu i wysiadania z pojazdu. 5. Realizacja usługi dotyczy: 1) część I (zadanie I ) w zakresie: dowiezienia z domu do szkół podstawowych i odwiezienie do domu uczniów z terenu Gminy Kozienice, w roku szkolnym 2018/2019 oraz świadczenie usług w zakresie przewozu (dowiezienia i odwiezienia) uczniów ze wszystkich szkół z terenu Gminy Kozienice z wyjątkiem PG Nr 2, Zespołu Szkół Specjalnych w Radomiu, Szkoły Specjalnej w Pionkach i Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Opactwie na pływalnię "Delfin" w Kozienicach, organizowanych przez zamawiającego. Zakres usług obejmuje: ? Przewiduje się, że z uwagi na ilość uczniów ( ok. 470 dzieci) dowożenie do szkół i odwożenie do domu dzieci powinno odbywać się minimum 13 autobusami , dzienna liczba kursów 38. Zadanie przewiduje również przewozów uczniów ze wszystkich szkół z terenu Gminy Kozienice z wyjątkiem PG Nr 2, Zespołu Szkół Specjalnych w Radomiu, Szkoły specjalnej w Pionkach i Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Opactwie na pływalnię "Delfin" w Kozienicach organizowanych przez zamawiającego - liczba kursów będzie zależna od planu lekcji w szkołach zostanie ustalona na początku września 2018r. ? Usługa obejmuje codzienny (tj. od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz uczniów w dni nauki szkolnej obejmujący wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, odwiezienie uczniów po zajęciach, ? Dowóz i odwóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej przewidzianej organizacją roku szkolnego 2018/2019, począwszy od 03.09.2018r do 22.06.2019r. Okres świadczenia usług może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2018/2019, ? Dowóz do szkół podstawowych i gimnazjów - do godz. określonej przez dyrekcję danej szkoły, ? Odwóz ze szkół podstawowych należy uzgodnić z dyrektorami szkół korzystających z danego kursu. ? W trakcie roku szkolnego może wystąpić konieczność zmiany trasy lub godziny odwozu i przywozu wg potrzeb zamawiającego, ? Każdy pojazd służący do przewozu uczniów (dzieci) musi być w pełni sprawny, musi spełniać wymogi bezpieczeństwa - w tym mieć zabezpieczenie antypoślizgowe schodów i podłogi, musi posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową OC i NNW oraz aktualny dowód rejestracyjny i aktualne zaświadczenie o stanie technicznym pojazdu, musi spełniać co najmniej minimalne standardy emisji spalin określone w obowiązujących przepisach ( w tym normach europejskich), warunki sanitarne, higieniczne, techniczne dopuszczające do ruchu na drogach publicznych, a także wymagania określone w przepisach dotyczących bezpiecznego przewozu uczniów oraz winien być właściwie oznaczony , autobusy/pojazdy muszą posiadać co najmniej dwoje drzwi otwieranych i nie mogą być autobusami/pojazdami przegubowymi (członowymi), muszą posiadać niezależne ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej, ? Liczba dzieci oraz godziny podano w przybliżeniu, szczegółowy harmonogram, trasy dowozu dzieci szkolnych oraz godziny dowozu i odwozu - informacje te uzgodnione zostaną z dyrektorami szkół dostosowując je do planu lekcji, ? Kierowca musi posiadać aktualne wymagane prawem badania i odpowiednie uprawnienia, oraz wszelkie inne wymagane prawem dokumenty w zakresie przewozu osób, upoważniające go do wykonania powierzonych mu funkcji, ? Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do i ze szkół, bezpiecznego wsiadania uczniów do pojazdu i wysiadania, w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe niedopuszczenie do ich przewozu, ? Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z pkt. 4.8. siwz., ? W przypadku choroby kierowcy wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia go innym o wymaganych przepisami uprawnieniach, ? W przypadku awarii pojazdu wykonawca zobowiązany jest do podstawienia innego pojazdu odpowiadającego wymaganiom umożliwiającym realizację usługi w czasie nie dłuższym niż 45 min. od wystąpienia awarii. Każda awaria i zmiana pojazdu musi być zgłoszona dyrekcji szkoły. Niedopuszczalne jest wożenie uczniów pojazdami gorszymi niż zgłoszone w ofercie, ? Wykonawca ponosił będzie wszelkie koszty realizacji usługi, w tym naprawy autobusu, obsługi technicznej pojazdu, usunięcia awarii, zmiany cen paliw, itp., ? Cena jednostkowa za jedną osobę (ucznia) realizacji usługi zawarta w ofercie będzie stała na okres trwania umowy, ? Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany trasy i godzin dowozu w trakcie trwania roku szkolnego. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach na co najmniej 5 dni przed ich wprowadzeniem. ? Dowóz i odwóz uczniów do szkół odbywać będzie się zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od nauki. Przewozy mogą być realizowane jako kursy otwarte, pod warunkiem zapewnienia wszystkim podróżującym danym autobusem/pojazdem miejsc siedzących. ? Autobusy muszą się zatrzymywać na wyznaczonych do tego celu przystankach . 2) część II (zadanie II ) w zakresie: świadczenia usług w zakresie przewozu - dowozu i odwozu (tj. wyjazdu ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą oraz odwiezienie po zajęciach) dzieci szkolnych - niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Opactwie w roku szkolnym 2018/2019. Zakres usług obejmuje: ? Dowóz i odwóz ok. 25 uczniów niepełnosprawnych z opiekunem, dzienna liczba kursów 2, dzienna liczba km - 150, liczba tras - 1, ? Dowóz i odwóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2018/2019, począwszy od 03.09.2018r do 22.06.2019r. Okres świadczenia usług może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2018/2019, ? Przewiduje się świadczenie usług pojazdami wyposażonymi w min. 26 miejsc siedzących. Pojazd powinien posiadać niezależne ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem dostosowanym do przewozu uczniów o których mowa w pkt.6. części III SIWZ , odpowiednio oznakowanym. ? W trakcie roku szkolnego może wystąpić konieczność zmiany trasy lub godz. dowozu i odwozu wg potrzeb zamawiającego, ? Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową, znakowane stosownie do charakteru świadczonych przewozów, ? Usługa obejmuje codzienny (tj. od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz uczniów w dni nauki szkolnej obejmujący wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, odwiezienie uczniów po zajęciach, ? Przewiduje się dowóz do szkoły - do godz. określonej przez dyrekcję danej szkoły, ? Wymaga się aby wszystkim przewożącym uczniom zapewniono w pojeździe miejsca siedzące, ? Każdy pojazd służący do przewozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych musi być w pełni sprawny, spełniać wymogi bezpieczeństwa, posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową OC i NNW oraz aktualny dowód rejestracyjny i aktualne zaświadczenie o stanie technicznym pojazdu, musi spełniać co najmniej minimalne standardy emisji spalin określone w obowiązujących przepisach ( w tym normach europejskich), warunki sanitarne, higieniczne, techniczne dopuszczające do ruchu na drogach publicznych, a także wymagania określone w przepisach dotyczących bezpiecznego przewozu uczniów oraz winien być oznaczony stosownie do charakteru świadczonych usług, ? Liczba dzieci oraz godziny podano w przybliżeniu, szczegółowy harmonogram, trasy dowozu dzieci szkolnych oraz godziny dowozu i odwozu - informacje te dostosowane zostaną do planu lekcji, ? Kierowca musi posiadać aktualne wymagane prawem badania i odpowiednie uprawnienia, oraz wszelkie inne wymagane prawem dokumenty w zakresie przewozu osób, upoważniające do wykonania powierzonej mu funkcji, ? Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do i ze szkół, bezpiecznego wsiadania uczniów do pojazdu i wysiadania, w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe niedopuszczenie do ich przewozu, ? Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z pkt. 4.8. siwz., ? W przypadku choroby kierowcy wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia go innym o wymaganych przepisami uprawnieniach, ? W przypadku awarii pojazdu wykonawca zobowiązany jest do podstawienia innego pojazdu odpowiadającego wymaganiom umożliwiającym realizację usługi w czasie nie dłuższym niż 45 min. od wystąpienia awarii. Każda awaria i zmiana pojazdu musi być zgłoszona dyrekcji szkoły. Niedopuszczalne jest wożenie uczniów pojazdami gorszymi niż zgłoszone w ofercie, ? Wykonawca ponosił będzie wszelkie koszty realizacji usługi, w tym naprawy pojazdu, obsługi technicznej pojazdu, usunięcia awarii, zmiany cen paliw, itp., ? Cena jednostkowa brutto za 1 km realizacji usługi zawarta w ofercie będzie stała na okres trwania umowy, ? Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany trasy i godzin dowozu w trakcie trwania roku szkolnego. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach na co najmniej 5 dni przed ich wprowadzeniem. ? Dowóz uczniów do szkoły i odwóz odbywać będzie się zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od nauki. Przewozy nie mogą być realizowane jako kursy otwarte. ? Pojazd musi się zatrzymywać na wyznaczonych do tego celu przystankach. ? Godziny dowozu i odwozu dzieci oraz trasy mogą ulec zmianie z powodu zmiany planów lekcji jak i adresów dzieci. 3) część III (zadanie III ) w zakresie: świadczenia usług w zakresie przewozu - dowozu i odwozu (tj. wyjazdu ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą oraz odwiezienie po zajęciach) dzieci szkolnych - niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do Szkoły Specjalnej w Pionkach w roku szkolnym 2018/2019. Zakres usług obejmuje: ? Dowóz i odwóz ok. 10 uczniów z opiekunem , dzienna liczba kursów 2, dzienna liczba kilometrów - 140, liczba tras - 1, ? Dowóz i odwóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2018/2019, począwszy od 03.09.2018r do 22.06.2019r. Okres świadczenia usług może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2018/2019, ? Przewiduje się świadczenie usługi pojazdem wyposażonym w min. 11 miejsc siedzących. Pojazd powinien posiadać niezależne ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem dostosowanym do przewozu uczniów o których mowa w 7. część III SIWZ , odpowiednio oznakowanym. ? W trakcie roku szkolnego może wystąpić konieczność zmiany trasy lub godz. dowozu i odwozu wg potrzeb zamawiającego, ? Pojazd służący do przewozu osób musi być w pełni sprawny, spełniać wymogi bezpieczeństwa, posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową, znakowany stosownie do charakteru świadczonych przewozów, ? Usługa obejmuje codzienny (tj. od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz uczniów w dni nauki szkolnej obejmujący wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, odwiezienie uczniów po zajęciach, ? Przewiduje się dowóz do szkoły - do godz. określonej przez dyrekcję danej szkoły, ? Wymaga się aby przewożącym uczniom zapewniono w pojeździe miejsca siedzące, ? Każdy pojazd służący do przewozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych musi być w pełni sprawny, spełniać wymogi bezpieczeństwa, posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową OC i NNW oraz aktualny dowód rejestracyjny i aktualne zaświadczenie o stanie technicznym pojazdu, musi spełniać co najmniej minimalne standardy emisji spalin określone w obowiązujących przepisach ( w tym normach europejskich ), warunki sanitarne, higieniczne, techniczne dopuszczające do ruchu na drogach publicznych, a także wymagania określone w przepisach dotyczących bezpiecznego przewozu uczniów oraz winien być oznaczony stosownie do charakteru świadczonych usług, ? Liczbę dzieci oraz godziny podano w przybliżeniu, szczegółowy harmonogram, trasy dowozu dzieci szkolnych oraz godziny dowozu i odwozu - informacje te dostosowane zostaną do planu lekcji, ? Kierowca musi posiadać aktualne wymagane prawem badania i odpowiednie uprawnienia, oraz wszelkie inne wymagane prawem dokumenty w zakresie przewozu osób, upoważniające do wykonania powierzonej mu funkcji, ? Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do i ze szkół, bezpiecznego wsiadania uczniów do pojazdu i wysiadania, w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe niedopuszczenie do ich przewozu, ? Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z pkt. 4.8. siwz., ? W przypadku choroby kierowcy wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia go innym o wymaganych przepisami uprawnieniach, ? W przypadku awarii pojazdu wykonawca zobowiązany jest do podstawienia innego pojazdu odpowiadającego wymaganiom umożliwiającym realizację usługi w czasie nie dłuższym niż 45 min. od wystąpienia awarii. Każda awaria i zmiana pojazdu musi być zgłoszona dyrekcji szkoły. Niedopuszczalne jest wożenie uczniów pojazdami gorszymi niż zgłoszone w ofercie, ? Wykonawca ponosił będzie wszelkie koszty realizacji usługi, w tym naprawy pojazdu, obsługi technicznej pojazdu, usunięcia awarii, zmiany cen paliw, itp., ? Cena jednostkowa brutto za 1 km realizacji usługi zawarta w ofercie będzie stała na okres trwania umowy, ? Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany trasy i godzin dowozu w trakcie trwania roku szkolnego. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach na co najmniej 5 dni przed ich wprowadzeniem. ? Dowóz uczniów do szkoły i odwóz odbywać będzie się zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od nauki. Przewozy nie mogą być realizowane jako kursy otwarte. ? Pojazd musi się zatrzymywać na wyznaczonych do tego celu przystankach. ? Godziny dowozu i odwozu dzieci oraz trasy mogą ulec zmianie z powodu zmiany planów lekcji jak i adresów dzieci. 4) część IV (zadanie IV ) w zakresie: świadczenie usług w zakresie przewozu - dowozu i odwozu (tj. wyjazdu ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą oraz odwiezienie po zajęciach) dzieci szkolnych - niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do Zespołu Szkół Specjalnych w Radomiu w roku szkolnym 2018/2019. Zakres usług obejmuje: ? Dowóz i odwóz 1 (jednego) ucznia niepełnosprawnego z opiekunem , dzienna liczba kursów 2, liczba tras - 1, ? Przewiduje się świadczenie usługi pojazdem wyposażonym w min. 2 miejsca siedzące oraz miejscem przeznaczonym na wózek inwalidzki. Pojazd powinien posiadać niezależne ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem dostosowanym do przewozu uczniów o których mowa w pkt. 8 część III SIWZ, odpowiednio oznakowanym. ? Dowóz i odwóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2018/2019, począwszy od 03.09.2018r do 22.06.2019r. Okres świadczenia usług może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2018/2019, ? W trakcie roku szkolnego może wystąpić konieczność zmiany trasy lub godz. dowozu i odwozu wg potrzeb zamawiającego, ? Pojazd służący do przewozu osób musi być w pełni sprawny, spełniać wymogi bezpieczeństwa, posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową, znakowany stosownie do charakteru świadczonych przewozów, ? Usługa obejmuje codzienny (tj. od poniedziałku do piątku) dowóz i odwóz uczniów w dni nauki szkolnej obejmujący wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, odwiezienie uczniów po zajęciach, ? Przewiduje się dowóz do szkoły - do godz. określonej przez dyrekcję danej szkoły, ? Wymaga się aby przewożącym uczniom zapewniono w pojeździe miejsca siedzące, ? Każdy pojazd służący do przewozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych musi być w pełni sprawny, spełniać wymogi bezpieczeństwa, posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową OC i NNW oraz aktualny dowód rejestracyjny i aktualne zaświadczenie o stanie technicznym pojazdu, musi spełniać co najmniej minimalne standardy emisji spalin określone w obowiązujących przepisach ( w tym normach europejskich ), warunki sanitarne, higieniczne, techniczne dopuszczające do ruchu na drogach publicznych, a także wymagania określone w przepisach dotyczących bezpiecznego przewozu uczniów oraz winien być oznaczony stosownie do charakteru świadczonych usług, ? Liczbę dzieci oraz godziny podano w przybliżeniu, szczegółowy harmonogram, trasy dowozu dzieci szkolnych oraz godziny dowozu i odwozu - informacje te dostosowane zostaną do planu lekcji, ? Kierowca musi posiadać aktualne wymagane prawem badania i odpowiednie uprawnienia, oraz wszelkie inne wymagane prawem dokumenty w zakresie przewozu osób, upoważniające do wykonania powierzonej mu funkcji, ? Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do i ze szkół, bezpiecznego wsiadania uczniów do pojazdu i wysiadania, w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe niedopuszczenie do ich przewozu, ? Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z pkt. 4.6. siwz., ? W przypadku choroby kierowcy wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia go innym o wymaganych przepisami uprawnieniach, ? W przypadku awarii pojazdu wykonawca zobowiązany jest do podstawienia innego pojazdu odpowiadającego wymaganiom umożliwiającym realizację usługi w czasie nie dłuższym niż 45 min. od wystąpienia awarii. Każda awaria i zmiana pojazdu musi być zgłoszona dyrekcji szkoły. Niedopuszczalne jest wożenie uczniów pojazdami gorszymi niż zgłoszone w ofercie, ? Wykonawca ponosił będzie wszelkie koszty realizacji usługi, w tym naprawy pojazdu, obsługi technicznej pojazdu, usunięcia awarii, zmiany cen paliw, itp., ? Cena jednostkowa brutto za 1 dzień realizacji usługi zawarta w ofercie będzie stała na okres trwania umowy, ? Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany trasy i godzin dowozu w trakcie trwania roku szkolnego. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach na co najmniej 5 dni przed ich wprowadzeniem. ? Dowóz uczniów do szkoły i odwóz odbywać będzie się zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od nauki. Przewozy nie mogą być realizowane jako kursy otwarte. ? Pojazd musi się zatrzymywać na wyznaczonych do tego celu przystankach. ? Godziny dowozu i odwozu dzieci oraz trasy mogą ulec zmianie z powodu zmiany planów lekcji jak i adresów dzieci. 5) część V (zadanie V ) w zakresie: ? świadczenia usług w zakresie przewozu - dowozu i odwozu (tj. wyjazdu ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą oraz odwiezienie po zajęciach) jednego ucznia niepełnosprawnego z ul. Żeromskiego w Kozienicach do PSP nr 4 w Kozienicach trzy razy w tygodniu w roku szkolnym 2018/2019. Zakres usług obejmuje: ? Dowóz i odwóz 1 ucznia niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem, liczba kursów 3 w tygodniu, liczba tras - 1, ? Dowóz i odwóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2018/2019, począwszy od 03.09.2018r do 22.06.2019r. Okres świadczenia usług może ulec zmianie, o ile na podstawie właściwych przepisów zostanie ustalony inny termin zakończenia zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2018/2019, ? Przewiduje się świadczenie usługi pojazdem wyposażonym w min. 2 miejsca siedzące. Pojazd powinien posiadać niezależne ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej, być wyposażony w platformę do podnoszenia wózków (ew. zamawiający dopuszcza możliwość przenoszenia ucznia i wózka przez kierowcę). Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem dostosowanym do przewozu uczniów o których mowa w 9. część III SIWZ , odpowiednio oznakowanym. ? W trakcie roku szkolnego może wystąpić konieczność zmiany trasy lub godz. dowozu i odwozu wg potrzeb zamawiającego, ? Pojazd służący do przewozu osób musi być w pełni sprawny, spełniać wymogi bezpieczeństwa, posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową, znakowany stosownie do charakteru świadczonych przewozów, ? Usługa obejmuje 2 razy w tygodniu dowóz i odwóz ucznia w dni nauki szkolnej obejmujący wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, odwiezienie ucznia po zajęciach, ? Przewiduje się dowóz do szkoły - do godz. określonej przez dyrekcję danej szkoły, ? Wymaga się aby przewożącym uczniom zapewniono w pojeździe miejsca siedzące, ? Każdy pojazd służący do przewozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych musi być w pełni sprawny, spełniać wymogi bezpieczeństwa, posiadać aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową OC i NNW oraz aktualny dowód rejestracyjny i aktualne zaświadczenie o stanie technicznym pojazdu, musi spełniać co najmniej minimalne standardy emisji spalin określone w obowiązujących przepisach ( w tym normach europejskich), warunki sanitarne, higieniczne, techniczne dopuszczające do ruchu na drogach publicznych, a także wymagania określone w przepisach dotyczących bezpiecznego przewozu uczniów oraz winien być oznaczony stosownie do charakteru świadczonych usług, ? Liczbę dzieci oraz godziny podano w przybliżeniu, szczegółowy harmonogram, trasy dowozu dzieci szkolnych oraz godziny dowozu i odwozu - informacje te dostosowane zostaną do planu lekcji, ? Kierowca musi posiadać aktualne wymagane prawem badania i odpowiednie uprawnienia, oraz wszelkie inne wymagane prawem dokumenty w zakresie przewozu osób, upoważniające do wykonania powierzonej mu funkcji, ? Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do i ze szkół, bezpiecznego wsiadania uczniów do pojazdu i wysiadania, w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe niedopuszczenie do ich przewozu, ? Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z pkt. 4.8. siwz., ? W przypadku choroby kierowcy wykonawca zobowiązany jest do zastąpienia go innym o wymaganych przepisami uprawnieniach, ? W przypadku awarii pojazdu wykonawca zobowiązany jest do podstawienia innego pojazdu odpowiadającego wymaganiom umożliwiającym realizację usługi w czasie nie dłuższym niż 45 min. od wystąpienia awarii. Każda awaria i zmiana pojazdu musi być zgłoszona dyrekcji szkoły. Niedopuszczalne jest wożenie uczniów pojazdami gorszymi niż zgłoszone w ofercie, ? Wykonawca ponosił będzie wszelkie koszty realizacji usługi, w tym naprawy pojazdu, obsługi technicznej pojazdu, usunięcia awarii, zmiany cen paliw, itp., ? Cena jednostkowa brutto za 1 dzień realizacji usługi zawarta w ofercie będzie stała na okres trwania umowy, ? Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany trasy i godzin dowozu w trakcie trwania roku szkolnego. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach na co najmniej 5 dni przed ich wprowadzeniem. ? Dowóz ucznia do szkoły i odwóz odbywać będzie się zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, 3 razy w tygodniu. Przewozy nie mogą być realizowane jako kursy otwarte. ? Godziny dowozu i odwozu dzieci oraz trasy mogą ulec zmianie z powodu zmiany planów lekcji jak i adresów dzieci.
II.5) Główny kod CPV: 60000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
60100000-9 |
60112000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-09-03 lub zakończenia: 2019-06-22
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-09-03 | 2019-06-22 |
II.9) Informacje dodatkowe: Każdy pojazd wykorzystywany do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia (dot. zadania (części) I, II, III, IV i V) musi: 1) być w pełni sprawny, 2) spełniać co najmniej minimalne standardy emisji spalin określone w obowiązujących przepisach, w tym normach europejskich, wymagania techniczne określone przepisami prawa o ruchu drogowym, oraz bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) nie być starszy niż 15 lat, 4) posiadać ważne (aktualne) badania techniczne, 5) posiadać ważne (aktualne) ubezpieczenie w zakresie OC, NNW, 6) Wykonawca zapewni kierowców do pojazdów obsługujących dane trasy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany trasy i godzin dowozu i odwozu w trakcie trwania roku szkolnego. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach na co najmniej 5 dni przed ich wprowadzeniem (dot. zadania (części) I, II, III, IV i V). Dowóz uczniów do szkół odbywać będzie się zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od nauki (dotyczy części I, II, III i IV) oraz dla części V trzy razy w tygodniu. Przewozy dla części I mogą być realizowane jako kursy otwarte, pod warunkiem zapewnienia wszystkim podróżującym danym autobusem/pojazdem miejsc siedzących. Przewozy dla części II, III IV i V nie mogą być realizowane jako kursy otwarte. W ramach świadczonej usługi wykonawca zapewni możliwość bezpłatnego korzystania z przewozu w każdym pojeździe przez osobę dorosłą wskazaną przez zamawiającego w celu zapewnienia opieki uczniów podczas przewozu zgodnie z obowiązkiem wynikającym z ustawy z dnia 07.09.1991r. o systemie oświaty (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 2198 z późn. zm. ) oraz ustawą z dnia 14.12.2016r. Prawo oświatowe (tj. Dz. U. 2018 poz.996 z późn. zm.). Usługa świadczona taborem wykonawcy winna być wykonana na zasadach i warunkach określonych w niniejszej siwz. (dot. zadania I, II, III, IV i V) - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania odpowiednich służb celem przeprowadzenia kontroli stanu trzeźwości kierowców w każdym momencie trwania transportu. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania odpowiednich służb celem sprawdzenia stanu technicznego pojazdów. W przypadku stwierdzenia iż pojazd jest niesprawny technicznie lub nie spełnia wymaganego standardu, Zamawiający ma prawo żądać podstawienia pojazdu sprawnego o wymaganym standardzie a Wykonawca ma to żądanie spełnić. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z tego obowiązku Zamawiający na koszt Wykonawcy podstawi sprawny pojazd o wymaganym standardzie od innego podmiotu. Przedmiot i zakres zamówienia, oraz wymagania dotyczące usługi zostały opisane w części III SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania I, II, III, IV i V). Zmawiający wymaga od Wykonawcy obowiązku posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ( polisy ubezpieczeniowej) z tytułu prowadzonej działalności wykonawcy w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego postępowania, ważnej w okresie trwania umowy (lub odnawialnej z dostarczeniem do zamawiającego potwierdzonej kserokopii opłaconej polisy na okresy następne) na wartość co najmniej na kwotę nie mniejszą niż: ? dla części I (zadania I ) - 100% wartości oferty brutto, ? dla części II (zadania II ) - 100% wartości oferty brutto, ? dla części III (zadania III ) - 100% wartości oferty brutto, ? dla części IV (zadania IV ) - 100% wartości oferty brutto, ? dla części V (zadania V ) - 100% wartości oferty brutto. Wartość ubezpieczenia podana w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wydania dokumentu przez ubezpieczyciela. Dokument ten w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu zgodnie z postanowieniami wzoru umowy. W przypadku ubezpieczenia nieobejmującego całego okresu realizacji zamówienia Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie, że zobowiązuje się do zachowania ciągłości ubezpieczenia w zakresie jw. na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na etapie realizacji danej części przedmiotu zamówienia dysponował liczbą kierowców nie mniejszą niż liczba wymaganych pojazdów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia do przewozu osób stosownie do charakteru świadczonych przewozów zgodnie z ustawą z dnia 05.01.2011r. o kierujących pojazdami (tj. Dz. U. z 2017 poz. 978 z późn. zm.) oraz ważne badania lekarskie, tj. uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy z dnia 06.09.2001r o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 2200 z późn. zm.) lub uprawnienia wynikające z odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym daną częścią zamówienia upoważniać będą do przewozu osób pojazdami, lub którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działań, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18.01.2016r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65 z późn. zm.)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:
dla część I, II, III, IV i V (zadania I, II, III, IV i V) - Zamawiający wymaga posiadania ważnych i aktualnych uprawnień do wykonywania działalności polegającej na przewozie osób tj. licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego - dokumentu ważnego co najmniej do dnia 22 czerwca 2019r. (tj. na czas trwania umowy) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06.09.2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 2200 z późn. zm.),
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:
1) zrealizował/realizuje w sposób ciągły tzn. nieprzerwany przez okres co najmniej jednego roku szkolnego w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej usługę przewozu:
a) dla części I (zadania I ) - co najmniej jedną (1) usługę (umowę) polegającą na przewozie (dowiezieniu) uczniów (dzieci) do szkół i odwiezieniu, w sposób nieprzerwany (ciągły) przez okres jednego roku szkolnego (10 m-cy) o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN zł brutto* ( w/wym warunek musi być spełniony w ramach 1 umowy/zamówienia). Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) dla część II (zadania II ) - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
c) dla część III (zadania III ) - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
d) dla część IV (zadania IV ) - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
e) dla część V (zadania V ) - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
* W przypadku wartości określonych w innych walutach niż PLN, do ich przeliczenia na PLN zostanie przyjęty średni kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych .
2) dysponuje lub będzie dysponował:
? dla części I (zadania I ) - co najmniej 13 oznakowanymi autobusami/pojazdami do przewozu uczniów/dzieci każdy dopuszczony do ruchu na terenie RP, przy czym min. 4 autobusami dysponującymi co najmniej 50 miejscami każdy, 2 autobusami dysponującymi co najmniej 40 miejscami każdy, 2 autobusami dysponującymi co najmniej 30 miejscami każdy, 4 autobusami dysponującymi co najmniej 25 miejscami każdy, 1 autobusem dysponującym co najmniej 15 miejscami każdy. Autobusy w chwili składania ofert muszą być specjalnie oznakowane, dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazdy do ruchu, muszą posiadać ważny i opłacony na dzień składania ofert pakiet ubezpieczeń OC i NNW dla każdego autobusu/pojazdu oraz być wyprodukowanymi po roku 2003.
? dla części II ( zadania II) - co najmniej 1 pojazdem dostosowanym do przewozu uczniów/dzieci oraz dopuszczonym do ruchu na terytorium RP, dysponującym co najmniej 25 miejscami. W chwili składania ofert pojazd powinien być specjalnie oznakowany i dopuszczony do ruchu drogowego, musi posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, musi posiadać ważny i opłacony na dzień składania ofert pakiet ubezpieczeń OC i NNW oraz być wyprodukowanym po roku 2003.
? dla części III ( zadania III) - co najmniej 1 pojazdem dostosowanym do przewozu uczniów/dzieci oraz dopuszczonym do ruchu na terytorium RP, dysponującym co najmniej 10 miejscami. W chwili składania ofert pojazd powinien być specjalnie oznakowany i dopuszczony do ruchu drogowego, musi posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, musi posiadać ważny i opłacony na dzień składania ofert pakiet ubezpieczeń OC i NNW oraz być wyprodukowanym po roku 2003.
? dla części IV ( zadania IV) - co najmniej 1 pojazdem dostosowanym do przewozu uczniów/dzieci oraz dopuszczonym do ruchu na terytorium RP, dysponującym co najmniej 2 miejscami i miejscem na wózek inwalidzki. W chwili składania ofert pojazd powinien być specjalnie oznakowany i dopuszczony do ruchu drogowego, musi posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, musi posiadać ważny i opłacony na dzień składania ofert pakiet ubezpieczeniowy OC i NNW oraz być wyprodukowanym po roku 2003.
? dla części V ( zadania V) - co najmniej 1 pojazdem dostosowanym do przewozu uczniów/dzieci oraz dopuszczonym do ruchu na terytorium RP, dysponującym co najmniej 2 miejscami i miejscem na wózek inwalidzki, wyposażonym w platformę do podnoszenia wózków (zamawiający dopuszcza możliwość przenoszenia przez kierowcę ucznia i wózka). W chwili składania ofert pojazd powinien być specjalnie oznakowany i dopuszczony do ruchu drogowego, musi posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu, musi posiadać ważny i opłacony na dzień składania ofert pakiet ubezpieczeń OC i NNW oraz być wyprodukowanym po roku 2003.
Wszystkie wykazane pojazdy muszą być zgłoszone do licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
UWAGA:
1) Zamawiający informuje, że uzna za spełniony warunek określone w pkt. 9.2.2. 1) a) (dot. części I - zadania I) SIWZ, gdy jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jeden z innych podmiotów o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp spełnia je samodzielnie. Pozostałe warunki za wyjątkiem pkt. 9.3.2. SIWZ Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -
dot. części I, II, III, IV i V (zadania I, II, III, IV i V).
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Warunek określony w pkt. 9.2.1. SIWZ (dot. części I, II, III, IV i V) musi zostać spełniony przez Wykonawcę, który w ramach realizacji zamówienia bezpośrednio będzie wykonywał licencjonowaną działalność zawodową.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 9.2 i 9.3 SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 11.3 SIWZ składa każdy z Wykonawców.
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający żąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Umowa, o której mowa w zdaniu pierwszym winna zawierać co najmniej:
a) strony umowy,
b) przedmiot i cel działania konsorcjum,
c) zakres prac powierzonych do wykonania każdej ze stron i sposób współdziałania,
d) okres obowiązywania umowy,
e) sposób odpowiedzialności,
f) sposób rozliczenia płatności,
g) obowiązki i uprawnienia partnerów, w tym lidera,
h) regulacje prawne w stosunku do umowy konsorcjum.
Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp - dot. części I, II, III, IV i V (zadania I, II, III, IV i V).
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając nie budzące wątpliwości co do czasu, sposobu i zakresu udostępnienia zasobów zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Części I SIWZ - Załącznik nr 4.
W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć wymagane zobowiązanie.
Zamawiający oceni czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp.
W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów wyłącznie, jeśli podmioty zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt. 9.2.2. SIWZ.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w w pkt. 11.1 SIWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca składa:
a) oświadczenia wymagane postanowieniami pkt. 11.1 SIWZ (składane w oryginale),
b) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innego/innych podmiotów zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt.9.4.2 SIWZ,
c) jeżeli dotyczy pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii)
d) jeżeli dotyczy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii).
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
dot. części I, II, III, IV i V (zadania I , II, III, IV i V) - W zakresie oceny podstaw do wykluczenia Wykonawcy, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca celem dochowania terminu 3 dniowego winien przesłać oświadczenie pocztą elektroniczną lub faxem (dane w pkt. 16.1.) a oryginał niezwłocznie pocztą na adres Zamawiającego. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) ważną i aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonanie zawodu przewoźnika drogowego ( w zakresie przewozu osób) lub aktualną licencję wspólnotową na wykonanie transportu drogowego - dot. części I, II, III, IV i V (zadania I , II, III, IV i V),
b) dot. części I (zadania I) - wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferta a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z wzorem dokumentu zamieszczonego w Części I SIWZ - załącznik nr 5;
c) wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, - zgodnie z wzorem dokumentu zamieszczonego w Części I SIWZ - załącznik nr 6; - dot. części I, II, III, IV i V (zadania I , II, III, IV i V).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty podmiotów zagranicznych. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9, 10 i 11 SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014r. poz. 1114 oraz 2016 poz. 352) wskazanych przez Wykonawcę pod określonym adresem internetowym. W sytuacji gdy ww dokumenty będą dostępne pod wskazanym przez Wykonawcę adresem internetowym tylko w języku obcym, Zamawiający żąda ich złożenia w formie pisemnej wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu lub kontroli | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W trakcie realizacji umowy, postanowienia umowy mogą ulec zmianom pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć : a) Okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu. b) W przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia. c) Działania sił wyższych. d) Zmiany organizacji roku szkolnego, w tym terminu zakończenia zajęć dydaktyczno - wychowawczych dla roku szkolnego 2018/2019. e) Zmiany wartości umowy w sytuacji zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci korzystających z usługi (wskutek nieprzewidzianych wcześniej okoliczności) f) W przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany podwykonawcy. Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę. g) Zmiana zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, h) Powierzenia Podwykonawcy wykonania części zamówienia, która nie została wskazana przez Wykonawcę w Ofercie, jako część zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy; i) Zmiany podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykonawca wykaże zamawiającemu, iż proponowany inny podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; j) Gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. k) Gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy. l) Gdy zajdzie konieczność zmiany podwykonawców usługi, którym wykonawca powierzył wykonanie zamówienia, w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego. m) W przypadku zmiany zakresu rzeczowego zadania polegającego na: 1) Zmiany ilości tras oraz ich długości w przypadku likwidacji lub założenia szkoły 2) Zmiany ilości dzieci zamieszkałych w obrębie danej trasy, 3) Zmiany miejsca zamieszkania ucznia, 4) Zmiany przebiegu trasy, n) W przypadku zmiany warunków płatności. o) Gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy. p) Na żądania Zamawiającego w wyniku nie wypełniania należycie obowiązków przez wykonawcę. q) Gdy zajdzie konieczność zmiany pojazdu, pod warunkiem że pojazd zamienny spełnia postawione warunki określone w siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-01, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
dot. zadania (części) I, II, III, IV i V. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Oferty. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa został określone w Części II - wzór umowy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 2 | Nazwa: | Przewiezienie (dowiezienie i odwiezienie) dzieci szkolnych - uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Opactwie , w roku szkolnym 2018/2019. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8, 60112000-6, 60100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu lub kontroli | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Przewiezienie (dowiezienie i odwiezienie) dzieci szkolnych - uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do Szkoły Specjalnej w Pionkach , w roku szkolnym 2018/2019. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8, 60100000-9, 60112000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu lub kontroli | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Przewiezienie (dowiezienie i odwiezienie) dzieci szkolnych - uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kozienice do Zespołu Szkół Specjalnych w Radomiu, w roku szkolnym 2018/2019. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8, 60100000-9, 60112000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu lub kontroli | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Przewiezienie (dowiezienie i odwiezienie) uczennicy niepełnosprawnej z ul. Żeromskiego w Kozienicach do PSP nr 4 w Kozienicach, w roku szkolnym 2018/2019. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8, 60100000-9, 60112000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu lub kontroli | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Dowiezienie z domu do szkół podstawowych i odwiezienie do domu uczniów z terenu Gminy Kozienice, w roku szkolnym 2018/2019, w tym przewiezienie (dowozie i odwozie) uczniów ze szkół z terenu Gminy Kozienice z wyjątkiem PG Nr 2, Zespołu Szkół Specjalnych w Radomiu, Szkoły Specjalnej w Pionkach i Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Opactwie na pływalnię "Delfin" w Kozienicach. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60000000-8, 60100000-9, 60112000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu lub kontroli | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w zakresie przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej na terenie Powiatu Sejneńskiego
- Dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stryjkach w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 roku
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.