eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa sprzętu i materiałów biurowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń drukujących oraz kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-27

Szczecin: Dostawa sprzętu i materiałów biurowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń drukujących oraz kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 59371 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35591 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i materiałów biurowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń drukujących oraz kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu i materiałów biurowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń drukujących oraz kserograficznych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie w podziale na XI części: Część I - Materiały biurowe na potrzeby projektu Najlepszy w zawodzie, Część II - Materiały biurowe na potrzeby projektu Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny, Część III - Materiały biurowe oraz eksploatacyjne - budżet WUP, Część IV - Materiały biurowe na potrzeby Pomocy Technicznej PO KL, Część V - Materiały biurowe - budżet Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, Część VI - Materiały biurowe na potrzeby projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie - III edycja, Część VII - Materiały biurowe - budżet FGŚP - WFiK, Część VIII - Materiały eksploatacyjne na potrzeby Pomocy Technicznej PO KL, Część IX - Materiały eksploatacyjne na potrzeby projektu Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny, Część X - Materiały eksploatacyjne na potrzeby projektu Najlepszy w zawodzie, Część XI - Materiały eksploatacyjne - budżet Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia w podziale na części realizowany z projektu Najlepszy w zawodzie, projektu Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - IV edycja, projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie - III edycja oraz Pomocy Technicznej PO KL współfinansowanych przez Unię Europejską i Budżet Państwa w ramach PO KL 2007-2012 Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Część III - Materiały biurowe oraz eksploatacyjne - budżet WUP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TORIS-PAPIER Arkadiusz Tokarewicz, Przemysłowa 8 B, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6504,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5260,08

  • Oferta z najniższą ceną: 5260,08 / Oferta z najwyższą ceną: 5814,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV - Materiały biurowe na potrzeby Pomocy Technicznej PO KL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prywatne Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TORIS-PAPIER Arkadiusz Tokarewicz, Przemysłowa 8 B, 75-216 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3983,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1648,20

  • Oferta z najniższą ceną: 1648,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2571,43

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część V - Materiały biurowe - budżet Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAKPOL Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Władysław Wojciech Rak Spółka Jawna, ul. Sikorskiego 31, 70-313 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2191,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 894,34

  • Oferta z najniższą ceną: 894,34 / Oferta z najwyższą ceną: 911,63

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część VI - Materiały biurowe na potrzeby projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie - III edycja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAPCOM S. C. Z Dobrodziej, Ł. Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1158,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1131,30

  • Oferta z najniższą ceną: 1131,30 / Oferta z najwyższą ceną: 1243,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Część VII - Materiały biurowe - budżet FGŚP - WFiK

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAPCOM S. C. Z Dobrodziej, Ł. Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1634,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1226,85

  • Oferta z najniższą ceną: 1226,85 / Oferta z najwyższą ceną: 1986,81

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Część VIII - Materiały eksploatacyjne na potrzeby Pomocy Technicznej PO KL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HICOPY Szczecin S. C. J. Dankiewicz, S. Bereś, Alpinistów 3, 71-020 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17886,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26788,17

  • Oferta z najniższą ceną: 26788,17 / Oferta z najwyższą ceną: 31469,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Część XI - Materiały eksploatacyjne - budżet Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAPRINT TONERY S. C. Błauciak Dariusz, Skowroński Przemysław, Ustowo 40 M / 14, 70-001 Ustowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1173,42

  • Oferta z najniższą ceną: 1173,42 / Oferta z najwyższą ceną: 1179,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.