To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-11
Ogłoszenie nr 5937 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.
Nowodwór: ODBIERANIE I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY NOWODWÓR
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 364463-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowodwór, krajowy numer identyfikacyjny
43102010900000, ul.
Nowodwór
,
08503
Nowodwór, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
81 866 10 18, faks
81 866 10 19, e-mail
sekretariat@nowodwor.eurzad.eu
Adres strony internetowej (URL): www.ugnowodwor.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ODBIERANIE I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY NOWODWÓR
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PZP 271.7.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru wskazanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych , oraz z PSZOK-u (Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych) zlokalizowanego pod adresem Nowodwór 69D i ich transport do instalacji. Wykonawca ma obowiązek odebrać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości wystawione przy granicy działki siedliskowej z najbliższą drogą publiczną lub wewnętrzną. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z istniejącą infrastrukturą drogową celem doboru odpowiednich pojazdów specjalistycznych (wielkości pojazdów) potrzebnych do realizacji zamówienia . 3.2.1. W zakres usługi wchodzi odbiór w całym okresie realizacji zamówienia wszystkich: 1) odpadów odebranych z terenu nieruchomości zamieszkałych: a) zmieszanych odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach , b) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny w workach, obejmujących: - kolor zielony -> szkło opakowaniowe z wyłączeniem opakowań po środkach ochrony roślin, środkach medycznych i truciznach, - kolor niebieski -> papier i tektura, - kolor żółty -> opakowania z tworzyw sztucznych i metali z wyłączeniem opakowań po środkach ochrony roślin, środkach medycznych i truciznach, - kolor brązowy -> odpady komunalne ulegające biodegradacji w tym odpady zielone 2) odpadów zgromadzonych w PSZOK: a) przeterminowanych leków b) zużytych baterii i akumulatorów, c) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, d) odpadów wielkogabarytowych (mebli, dywanów, itp.), e) odpady niebezpieczne (lakiery , farby , opony) f) odpadów budowlanych i remontowych, g) popiół 3.2.2. Realizując przekazywanie odebranych z terenu gminy odpadów komunalnych do odpowiednich instalacji podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazania wszystkich odebranych odpadów komunalnych do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych obsługiwanego przez Zakład Usług Komunalnych , ul.Dęblińska 2, 24-100 Puławy . Wykonawca dostarczy odebrane odpady komunalne do instalacji zastępczej , tylko w przypadku gdy znajdujący się w regionie RIPOK - Zakład Usług Komunalnych w Puławach , uległ awarii lub nie może przyjmować odpadów z innych przyczyn. W przypadku niewielkich ilości odebranych odpadów selektywnie zbieranych niepodlegających przekazaniu do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych możliwe będzie wskazanie przez Zamawiającego podmiotu zbierającego odpady. W przypadku zgłoszenia nieodebrania odpadów w terminie wskazanym w harmonogramie bądz innego przypadku niewykonania obowiązków wynikających z umowy , strony ustalają że przypadki te zostaną rozpatrzone w ramach postępowania reklamacyjnego . Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego rozpatrzenia reklamacji nie później niż w terminie 5 dni , i powiadomienie o sposobie rozpatrzenia reklamacji Zamawiającego . Wykonawca pod rygorem rozwiązania umowy nie może dokonywać jakichkolwiek czynności związanych z odzyskiem lub unieszkodliwianiem , uszczuplaniem ilości odebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz przekazywania ich innym podmiotom . 3.2.3. Systematyczne opróżnianie pojemników oraz odbiór worków z budynków mieszkalnych (gospodarstwach domowych) z następującą częstotliwością: 1) zmieszane odpady komunalne - 1 raz w ciągu miesiąca, 2) odpady segregowane - 1 raz w ciągu miesiąca, 3.2.4. Systematyczne odbieranie odpadów zgromadzonych w PSZOK : a) przeterminowanych leków b) zużytych baterii i akumulatorów c) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego d) odpadów wielkogabarytowych (mebli, dywanów, itp.) e) odpady niebezpieczne (lakiery , farby , opony ) f) odpadów budowlanych i remontowych g) popiół - zgodnie z harmonogramem uzgodnionym przez Wykonawcę z Zamawiającym bez limitu wagowego . Ustalona data odbioru odpadów zmieszanych i segregowanych z nieruchomości zamieszkałych winna być wykonywana w jednym dniu . 3.3. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie: 1) liczba gospodarstw domowych - ok. 960. 2) charakterystyka specjalistycznych worków do gromadzenia odpadów surowcowych : a) pojemność worków: 120 l - 960 szt. w każdym kolorze , co miesiąc i na cały okres zamówienia. b) wykonane z tworzywa LDPE w kolorze żółtym z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne i metale, w kolorze niebieskim z przeznaczeniem na papier i tekturę , w kolorze zielonym z przeznaczeniem na szkło, oraz w kolorze brązowym z przeznaczeniem na odpady biodegradowalne w tym odpady zielone , grubość worka co najmniej 60 mikronów , powierzchnia nadruku - 1500 cm^2, worki muszą być przezroczyste , zawierające informację o odpadach, które można do poszczególnych worków wrzucać, poprzez jednostronny nadruk koloru czarnego ; treść nadruku zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy . 3) Charakterystyka poszczególnych miejscowości: Miejscowość Liczba gospodarstw domowych Borki 31 Jakubówka 61 Grabów Rycki 72 Grabów Szlachecki 201 Grabowce Dolne 24 Grabowce Górne 25 Lendo Wielkie 46 Niedźwiedź 61 Nowodwór 130 Przestrzeń 22 Rycza 37 Trzcianki 91 Urszulin 35 Wrzosówka 29 Zielony Kąt 15 Zawitała 80 4) Punkty, do których dojazd jest utrudniony dla dojazdów specjalistycznych odbierających odpady i z których odpady muszą być odbierane innymi pojazdami: Jakubówka - 32 , Grabów Rycki - 8 ,Grabów Szlachecki - 24 , Grabowce Dolne - 2 , Lendo Wielkie - 8 , Przestrzeń - 5 , Rycza - 3 , Urszulin - 5 , Wrzosówka - 5 - w zabudowie rozproszonej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9,
90513100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11988.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 129587,04 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.