Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-07-24
Og³oszenie nr 593815-N-2018 z dnia 2018-07-24 r.
Gmina £yse: Dowóz uczniów do Szko³y Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w £ysych oraz Szko³y Podstawowej w Zalasiu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina £yse, krajowy numer identyfikacyjny
55066817200000, ul.
ul. Ostro³êcka
2
,
07437
£yse, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
297 725 027, e-mail
inwestycje_lyse@wp.pl, faks
29 7725003 w. 41.
Adres strony internetowej (URL): http://www.uglyse.e-bip.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://www.uglyse.e-bip.eu
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.uglyse.e-bip.eu
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
Urz±d Gminy w £ysych, ul. Ostro³êcka 2, 07-437 £yse, pok. Nr 110 - sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dowóz uczniów do Szko³y Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w £ysych oraz Szko³y Podstawowej w Zalasiu
Numer referencyjny:
GZP.271.16.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV: 60000000-8 US£UGI TRANSPORTOWE (Z WY£¡CZENIEM TRANSPORTU ODPADÓW) 60100000-9 US£UGI W ZAKRESIE TRANSPORTU DROGOWEGO 2. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia s± us³ugi transportowe ¶wiadczone w zakresie codziennym (od poniedzia³ku do pi±tku w dni nauki szkolnej zgodne z kalendarzem roku szkolnego 2018/2019) polegaj±ce na dowo¿eniu i odwo¿eniu uczniów: a) oko³o 125 osób do Szko³y Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w £ysych z trasy: PORANNA (PRZYWÓZ) I (ok godz. 6.00): £yse - Wejdo (przystanek PKS) - Pupkowizna - Serafin - £yse (godz. ok. 7.20). Trasa ok 30 km. II (ok godz. 7.20): £yse - Baba (I przystanek Mleczarnia) - Baba (II przystanek) - Baba (III przystanek skrzy¿owanie) - Plewki - Dawia - £yse (godz. ok. 7.50). Trasa ok 29 km. POP£UDNIOWA (ODWÓZ) I (ok godz. 13.00): £yse - Serafin - Dawia - Z³ota Góra - Plewki - Baba - £yse. Trasa ok 30 km. II (ok godz. 14.40): £yse - Pupkowizna - Wejdo - £yse. Trasa ok 17 km. III (ok godz. 16.00): £yse - Serafin - Dawia - Z³ota Góra - Plewki - Baba - £yse. Trasa ok 33 km. £±czna d³ugo¶æ trasy w jednym dniu - ok 140 km. b) oraz oko³o 70 osób do Szko³y Podstawowej w Zalasiu z trasy: PORANNA (PRZYWÓZ) I (ok godz. 6.30) Zalas - £±czki - Zalas Trasa ok 15 km. II (ok godz. 7.05) Zalas - £±czki - Zalas. Trasa ok 15 km. POP£UDNIOWA (ODWÓZ) I Zalas - £±czki - Zalas Trasa ok 15 km. II Zalas - £±czki - Zalas. Trasa ok 15 km. £±czna d³ugo¶æ trasy w jednym dniu - ok 60 km. 2. Dzieci powinny byæ dowiezione w takim czasie, aby mo¿liwe by³o rozpoczêcie przez nich nauki o godzinie odpowiadaj±cej rozpoczêciu zajêæ lekcyjnych, zgodnie z obowi±zuj±cym planem lekcyjnym. 3. Wykaz uczniów objêtych dowozem oraz szczegó³owy przebieg trasy, przystanków na trasie i godziny przewozu uczniów zostan± uzgodnione miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±. 4. Pojazdy uczestnicz±ce w dowozach musz± odpowiadaæ ogólnym warunkom przewozu uczniów, musz± posiadaæ wa¿ne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. Wykonawca musi dysponowaæ ilo¶ci± kierowców odpowiedni± do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy musz± posiadaæ stosowne uprawnienia. Przewozy mog± byæ dokonywane ¶rodkami transportu spe³niaj±cymi wymagania techniczne okre¶lone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach zwi±zanych z przewozem uczniów. 5. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ dzieciom i m³odzie¿y w³a¶ciw± opiekê poprzez nadzór osoby zapewnionej przez Wykonawcê. 6. ¦wiadczenie us³ugi przewozu dzieci z placówek o¶wiatowych na zawody sportowe i konkursy w miejsca rozgrywek zawodów sportowych i konkursów, znajduj±ce siê poza terenem Gminy £yse, odbywaæ siê bêdzie zgodnie z harmonogramem zawodów sportowych i konkursów. Dowozy na zawody sportowe i konkursy najczê¶ciej odbywaj± siê w dniach wolnych od zajêæ szkolnych. Opiekê nad uczniami podczas dowozów na zawody sportowe i konkursy sprawuj± nauczyciele szkó³. 7. Szczegó³owe ustalenie tras dowozu uczniów na zawody sportowe oraz konkursy, godzin przyjazdu, odjazdu autobusów bêd± dokonywane ka¿dorazowo przez dyrektorów nie pó¼niej ni¿ 3 dni przed planowanym wyjazdem. 8. Na podstawie art. 29 ust. 3a w zwi±zku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê, wykonuj±ce niezbêdne czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia. 1) Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca przez ca³y okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê osoby ¶wiadcz±ce pracê zwi±zan± z wykonywaniem czynno¶ci w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wy³±czeniem kadry kierowniczej oraz pracowników administracji w wymiarze 2 etatów. 2) Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê: obowi±zki w zakresie transportu uczniów do placówek o¶wiatowych. Wykonywanie prac objêtych w/w zakresem zamówienia dotyczy pracy osób fizycznych - co najmniej 2 etatów. 3) Wykonawca na ¿±danie zamawiaj±cego obowi±zany jest udokumentowaæ zatrudnienie osób, o których mowa powy¿ej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, rodzaju czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zawieraj± ogólne warunki umowy stanowi±ce za³±cznik do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 60000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
60100000-9 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamówienia bêd± polegaæ na powtórzeniu / zwiêkszeniu zakresu ilo¶ciowego us³ugi, a ich warto¶æ nie przekroczy 20% warto¶ci zrealizowanego zamówienia (us³ugi).
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2018-09-01 | 2019-06-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca:
a) przed³o¿y kserokopiê wa¿nej licencji lub zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca:
a) z³o¿y informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow±, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert na kwotê minimum 50 000,00 z³.
b) z³o¿y dokument potwierdzaj±cy ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 50 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca:
a) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami posiadaj±cymi odpowiednie prawo jazdy uprawniaj±ce do kierowania pojazdami, którymi bêdzie wykonywane zamówienie (nale¿y przed³o¿yæ wykaz kierowców zgodnie z za³±cznikiem nr 5.
b) na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym do wykonywania zamówienia nale¿y przed³o¿yæ wykaz autobusów, które gwarantuj± wykonanie zamówienia w sposób nale¿yty, zgodnie z za³±cznikiem nr 6.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
c) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu. e) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; f) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert na kwotê minimum 50 000,00 z³;
b) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 50 000,00 z³.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.1 W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w Rozdziale 4 oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy wraz z ofert± (formularz ofertowy stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SIWZ) musz± z³o¿yæ: 1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 3 i 4 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowi±zany do przekazania zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
6.1 Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych).
6.2 Wadium mo¿e byæ wniesione w formie, o której mowa w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych.
6.3 Wadium wnoszone w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto zamawiaj±cego: Gmina £yse prowadzony przez Bank Spó³dzielczy w Ostro³êce numer rachunku 34 8922 0009 0003 3936 2000 0030 z dopiskiem na przelewie: "Wadium - Dowóz uczniów do Szko³y Podstawowej i Publicznego Gimnazjum w £ysych oraz Szko³y Podstawowej w Zalasiu". Za datê wniesienia wadium uznaje siê datê wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy zamawiaj±cego.
Zaleca siê do³±czenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie przelewu.
6.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, zamawiaj±cy uzna wadium, które znajdzie siê na rachunku bankowym zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta
b) (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
c) kwotê gwarancji,
d) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: "od dnia .......- do dnia .........",
e) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci umieszczenia w tre¶ci gwarancji klauzuli dotycz±cej po¶rednictwa podmiotów trzecich.
6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± orygina³u dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia). Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin p³atno¶ci | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
6. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cym zakresie: ? wyst±pienie nieprzewidzianej, niezawinionej przez ¿adn± ze stron sytuacji losowej, ? zmiana kapita³owa, prawna lub organizacyjna stron umowy, ? zmniejszenie lub zwiêkszenie zakresu rzeczowego umowy, z powodu dzia³ania si³y wy¿szej, tj. wyj±tkowego zdarzenia lub okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, ? ograniczenie zakresu us³ug wynikaj±ce z braku ¶rodków finansowych Zamawiaj±cego, ? gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczno¶ci powoduj±ca, ¿e bez zmiany umowy strony nie bêd± mog³y w sposób nale¿yty wywi±zaæ siê z postanowieñ umowy, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Wszelkie zmiany postanowieñ umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci zachowania formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-08-01, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport uczniów na zajêcia pozalekcyjne i pó³kolonie oraz wycieczki szkolne w ramach projektu pn. "Nowoczesna edukacja w Gminie Siemy¶l"
- Dowóz uczniów niepe³nosprawnych z terenu Gminy Wrêczyca Wielka do szkó³ i przedszkoli w Czêstochowie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/2025
- " Dowóz uczniów z niepe³nosprawno¶ci± z terenu Gminy O¶no Lub. do szkó³ w Gorzowie Wlkp. oraz do Specjalnego O¶rodka Szkolno- Wychowawczego w Sulêcinie w terminie od 01.09.2024r. do 27.06.2025r."
- Dowo¿enie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2024/2025 do szkó³ prowadzonych przez Miasto i Gminê Serock
- Zapewnienie dzieciom, uczniom i m³odzie¿y przejazdu do placówek o¶wiatowych w Gminie Wolbórz w dniach od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. poprzez zakup biletów miesiêcznych
- Dowóz uczniów do szkó³ i oddzia³ów przedszkolnych na terenie Gminy ¦wieszyno w roku szkolnym 2024/2025
wiêcej: Us³ugi transportowe (z wy³±czeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.