eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRoboty budowlane polegające na remoncie wewnętrznej sieci ciepłowniczej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. 29 Listopada 2 w m. Przemyśl, woj. podkarpackie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-30

Lublin: Roboty budowlane polegające na remoncie wewnętrznej sieci ciepłowniczej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. 29 Listopada 2 w m. Przemyśl, woj. podkarpackie
Numer ogłoszenia: 59391 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32825 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 261 183 530, faks 261 183 501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na remoncie wewnętrznej sieci ciepłowniczej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. 29 Listopada 2 w m. Przemyśl, woj. podkarpackie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na remoncie wewnętrznej sieci ciepłowniczej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. 29 Listopada 2 w m. Przemyśl, woj. podkarpackie. Zakres robót: Zakres robót wg dokumentacji technicznej, STWiOR oraz przedmiaru robót obejmuje wymianę rurociągów ciepłowniczych, remont węzła cieplnego, remont elewacji budynku nr 36. UWAGA : 1.Kompleks wojskowy wpisany jest do rejestru zabytków . 1)W miejscach zbliżenia kanału ciepłowniczego do rosnących drzew na odległość mniejszą niż 5mb wymianę rurociągów należy przeprowadzić bez odkrywania kanału, z ewentualnymi wykopami punktowymi wykonywanymi ręcznie, nie niszczącymi systemu korzeniowego drzew. W takich przypadkach rurociągi należy usuwać krótkimi odcinkami z jednoczesnym ich wycinaniem. Montaż rurociągów winien odbywać w tych miejscach również krótkimi odcinkami. Drzewa rosnące bezpośrednio na trasie remontowanej sieci należy przesadzić w miejsce uzgodnione z Użytkownikiem kompleksu wojskowego zgodnie z decyzją konserwatora zabytków Nr UOZ-1.5142.238.2015 z dnia 28.01.2016r. 2)Wykonawca zabezpieczy przed uszkodzeniem fundamenty, cokoły i inne elementy bramy wjazdowej od ul. 29 Listopada zlokalizowanej na trasie sieci ciepłowniczej między budynkami nr 1 i 2. 2.Dokumentacja techniczna posiada klauzulę bezpieczeństwa ZASTRZEŻONE - projekt zagospodarowania terenu , schematy montażowe , schemat instalacji alarmowej. Dokumentacja oznaczona klauzulą Zastrzeżone będzie udostępniona do wglądu zainteresowanym w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wyścigowej 24 - 26 w Lublinie, pokój nr 6, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu i godziny spotkania (tel. 261 182 165). Osoby zgłaszające się powinny wystąpić do Szefa RZI w Lublinie z Wnioskiem o udostępnienie dokumentów niejawnych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11) oraz złożyć Zobowiązanie oferenta do przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 12) w dwóch egzemplarzach. Osoby zgłaszające się powinny posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej Zastrzeżone lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do takich informacji wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010 r. nr 182, poz. 1228) wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 3.Kopiowanie dokumentacji o klauzuli bezpieczeństwa ZASTRZEŻONE może odbywać się tylko za zgodą Zamawiającego 4.Oferent w cenie ryczałtowej oferty uwzględni warunki wykonania sieci zawarte w pkt. 1) oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej remontowanej wewnętrznej sieci ciepłowniczej. 5.Wartość brutto oferty należy pomniejszyć o wartość złomu z rozbiórki w kwocie 6 012,00 zł . 6.Zamawiający dysponuje inwentaryzacją drzewostanu na terenie kompleksu - załącznik w wersji elektronicznej do SIWZ udostępniony na stronie zamawiającego 7.Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od rozpoczęcia robót do czasu zlikwidowania terenu budowy do wysokości wartości całego kontraktu. Wykonawca złoży Zamawiającemu kserokopię dokumentu stwierdzającego zakres ubezpieczenia, o którym mowa powyżej - oryginał do wglądu przed dniem podpisania protokołu przekazania placu budowy. Nie dostarczenie kserokopii w powyższym terminie będzie podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy i do naliczania zgodnie z §16 ust. 1, lit c) wzoru umowy kar umownych. 8.Okres gwarancji i rękojmi: na wykonany przedmiot umowy Wykonawca udzieli gwarancji na piśmie, zgodnie ze złożoną ofertą. Na wyroby objęte gwarancją należy dostarczyć dokumenty potwierdzające gwarancję producenta lub dystrybutora. Wykonawca odpowiedzialny jest z tytułu rękojmi na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego, a w przypadku gdy udzielony przez Wykonawcę okres gwarancji jakości wykonanych robót jest dłuższy niż okres rękojmi udzielony zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego okres rękojmi jest tożsamy z okresem udzielonej gwarancji. 9.Wykonawca realizować będzie roboty w kompleksie wojskowym czynnym. 10.Na podstawie art. 208 § 3, ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j. t. Dz. U. z 2014 r., poz.1502) obowiązek wyznaczenia koordynatora ds. bhp spoczywa na pracodawcy, na którego terenie wykonują prace pracownicy zatrudnieni przez różnych pracodawców. Wykonawca zawrze porozumienie o współpracy w dziedzinie bhp w zakresie koordynowania prac i wyznaczenia koordynatora ds. bhp z pracodawcą (dowódcą JW Nr 3928 w Przemyślu), 11.Roboty będą mogły być realizowane od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00. Ewentualne inne terminy prowadzenia robót będą mogły być realizowane po uzyskaniu stosownych uzgodnień i zezwoleń. Szczegółowy zakres robót określają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik w wersji elektronicznej do SIWZ udostępniony na stronie zamawiającego www.rzilublin.wp.mil.pl Specyfikacja Techniczna Instalacji Technicznych - załącznik w wersji elektronicznej do SIWZ udostępniony na stronie zamawiającego www.rzilublin.wp.mil.pl Przedmiary - załącznik w wersji elektronicznej do SIWZ udostępniony na stronie zamawiającego www.rzilublin.wp.mil.pl Przedmiar na roboty zewnętrzne przy budynku nr 36 - załącznik w wersji elektronicznej do SIWZ udostępniony na stronie zamawiającego www.rzilublin.wp.mil.pl, Opisy techniczne i rysunki - załącznik w wersji elektronicznej do SIWZ udostępniony na stronie zamawiającego www.rzilublin.wp.mil.pl inwentaryzacja drzewostanu na terenie kompleksu - załącznik w wersji elektronicznej do SIWZ udostępniony na stronie zamawiającego www.rzilublin.wp.mil.pl (Zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego, spakowane programem 7-zip - dostępnym bezpłatnie pod adresem http:7-zip.org.pl Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej celem prawidłowej wyceny oferty. Kontakt: Jerzy Krygowski tel. 261 171 780 - Sekcja Obsługi Infrastruktury Przemyśl. UWAGA: Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający wykaże za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający NIE WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCY musi on wskazać w ofercie zakres elementów, których wykonanie powierzy podwykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, musi wskazać w ofercie nazwę tego podmiotu. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 21MON z dnia 10 lutego 2012 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT - OBCOKRAJOWCY będą wpuszczani do obiektów wojskowych na otwarcie ofert po uzyskaniu ww POZWOLEŃ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe KORBUD s.c. Marek Korkosz, Piotr Korkosz, Stanisław Korkosz, ul.Partyzantów 8 lok 7, 22-470 Zwierzyniec, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1613821,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1137888,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1137888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1593972,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.