To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-28
Poznań: Przeprowadzenie szkoleń w ramach ośmiu bloków tematycznych (w związku z realizacją projektu B + R dla Wielkopolski współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 59404 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340593 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Zachodni, ul. Mostowa 27, 61-854 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 852 76 91, faks 0-61 852 49 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytutu Naukowo-Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń w ramach ośmiu bloków tematycznych (w związku z realizacją projektu B + R dla Wielkopolski współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenia szkoleń i warsztatów w ramach ośmiu bloków tematycznych, w związku z realizacją projektu B + R dla Wielkopolski współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Szkoleniowe bloki tematyczne: 1. Planowanie i zarządzanie projektem typu foresight. (20 godzin) 2. Pisanie i zarządzanie projektami badawczymi. (8 godzin) 3. Ochrona własności intelektualnej. (4 godziny) 4. Przygotowywanie ekspertyz naukowych. (4 godziny) 5. Sztuka prezentacji wyników badawczych. (8 godzin) 6. Komercjalizacja wyników badań. (8 godzin) Każdy blok szkoleniowy realizowany jest w 10 (dziesięciu) grupach 10-osobowych. Warsztatowe bloki tematyczne: 7. Przygotowanie własnego projektu badawczego i planu badań. (14 godzin) 8. Konsultacja projektu badawczego z ekspertem z zakresu foresight. (2 godziny) Każdy blok warsztatowy realizowany jest w 4 (czterech) grupach 10-osobowych. Łączna liczba godzin dla każdego bloku (szkoleniowego i warsztatowego) podana została przy opisie poszczególnych zadań. W opisie Zamówienia Publicznego godzina oznacza godzinę zegarową (60 minut). W ramach każdego z bloków szkoleniowych Wykonawca może zaplanować przerwy w wymiarze: dla bloków 4h nie więcej niż 20 minut, dla bloków 6h nie więcej niż 30 minut, dla bloków 8h nie więcej niż 60 minut. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania testu sprawdzającego wiedzę oddzielnie dla każdego bloku szkoleniowego (minimum 10 pytań testowych). Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 80510000-2; 80511000-9; 80532000-2. Zadanie nr 1 W ramach bloku szkoleniowego uczestnicy powinni zostać zapoznani z zagadnieniem planowania projektów typu foresight, rodzajami i specyfiką projektów foresightowych, problematyką doboru metod oraz oczekiwanymi efektami tego typu projektów. Uczestnicy powinni również zostać zapoznani z zasadami prawidłowego zarządzania. Ważne będzie również przybliżenie strony praktycznej realizacji projektów typu foresight. Łączna liczba godzin szkoleniowych: 200 godzin Zadanie nr 2 Wykonawca powinien przekazać uczestnikom informacje na temat podstawowych zasad pisania projektów badawczych, uwzględniając prawidłowe formułowanie celów projektowych, sposobów realizacji, doboru wykonawców, konstruowania harmonogramu i budżetu oraz promowania wyników. Wykonawca powinien również omówić proces zarządzania projektem, od planowania przez realizację, kontrolę po ewaluację projektu. Wykonawca powinien również poruszyć kwestię odpowiedniego doboru zespołu i wykonawców do realizacji projektu. Łączna liczba godzin szkoleniowych: 80 godzin Zadanie nr 3 Wykonawca ma przedstawić zagadnienia prawne związane z kwestiami ochrony własności intelektualnej, czyli zagadnienia w zakresie praw autorskich i praw pokrewnych oraz praw własności przemysłowej. W szkoleniu mają zostać omówione przedmioty i formy ochrony własności intelektualnej. Łączna liczba godzin szkoleniowych: 40 godzin Zadanie nr 4 W ramach szkolenia Wykonawca ma zapoznać uczestników z problematyką przydatności diagnoz i ekspertyz w praktyce naukowej. Powinna również zostać omówiona struktura ekspertyzy oraz oczekiwania jej odbiorców. Poprzez analizę ekspertyz i diagnoz dotyczących wybranych problemów społecznych, uczestnicy mają zostać zapoznani ze sposobami interpretacji danych. Łączna liczba godzin szkoleniowych: 40 godzin Zadanie nr 5 Wykonawca przekaże uczestnikom szkolenia wiedzę z zakresu tworzenia wystąpień związanych z prezentacją wyników badawczych. Zadaniem Wykonawcy będzie zwrócenie uwagi uczestników na aspekt praktyczny realizowania tego typu wystąpień, z uwzględnieniem następujących elementów: niezbędnych treści, które powinny się pojawić w trakcie wystąpienia, sposobu ich przekazania oraz przygotowywania profesjonalnych prezentacji. Łączna liczba godzin szkoleniowych: 80 godzin Zadanie nr 6 Kluczowymi zagadnieniami, które powinny się znaleźć w ramach bloku szkoleniowego jest analiza innowacyjności rozwiązania naukowego oraz omówienie fazy planowania projektu wdrożeniowego. Zakres tematyczny powinien również obejmować przygotowywanie ofert i umów handlowych oraz negocjacje z przedsiębiorcami. Łączna liczba godzin szkoleniowych: 80 godzin Zadanie nr 7 Zadaniem Wykonawcy jest realizacja warsztatu, w ramach którego każdy z uczestników warsztatu ma, na podstawie zebranej dotychczas wiedzy i doświadczeń, stworzyć swój własny plan badań oraz projekt badawczy, który będzie realizował w trakcie stażu w jednym z przedsiębiorstw województwa wielkopolskiego. Wynikiem pracy uczestników warsztatu ma być ustalenie celu projektu badawczego wraz z uzasadnieniem jego zasadności, sposobu realizacji postawionego celu, stworzenie harmonogramu oraz zarysu budżetu. Łączna liczba godzin szkoleniowych: 56 godzin Zadanie nr 8 W ramach konsultacji projektu badawczego z ekspertem z zakresu foresight powinny zostać omówione projekty badawcze oraz plany badań, które zostaną stworzone w ramach Zadania nr 7. Omówienie powinno obejmować spojrzenie na powstałe projekty pod kątem założeń foresightowych. Łączna liczba godzin szkoleniowych: 8 godzin.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.51.10.00-9, 80.53.20.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: B+R dla Wielkopolski.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Planowanie i zarządzanie projektem typu foresight. (20 godzin)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLITECHNIKA POZNAŃSKA WYDZIAŁ INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
jakie przetargi wygrała firma
POLITECHNIKA POZNAŃSKA WYDZIAŁ INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
- Politechnika Poznańska Wydział Inżynierii i Zarządzania, ul. Strzelecka 11, 60-461 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43000,00
Oferta z najniższą ceną: 43000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pisanie i zarządzanie projektami badawczymi. (8 godzin)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAŁGORZATA LALICKA INSTYTUT FUNDUSZY I STUDIÓW EUROPEJSKCH
jakie przetargi wygrała firma
MAŁGORZATA LALICKA INSTYTUT FUNDUSZY I STUDIÓW EUROPEJSKCH
- Instytut Funduszy i Studiów Europejskich Małgorzata lalicka, ul. Królowej jadwigi 163 A, 30-212 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9600,00
Oferta z najniższą ceną: 9600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Ochrona własności intelektualnej. (4 godziny)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT BADAŃ I ANALIZ "VIVADE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT BADAŃ I ANALIZ "VIVADE" SP. Z O.O.
- Vivade Sp. z o.o. Instytut Badań i Analiz, ul. I Armii Wojska Polskiego 9/106, 15-102 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12000,00
Oferta z najniższą ceną: 12000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Przygotowywanie ekspertyz naukowych. (4 godziny)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT BADAŃ I ANALIZ "VIVADE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT BADAŃ I ANALIZ "VIVADE" SP. Z O.O.
- Vivade Sp. z o.o. Instytut Badań i Analiz, ul. I Armii Wojska Polskiego 9/106, 15-102 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12000,00
Oferta z najniższą ceną: 12000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Sztuka prezentacji wyników badawczych. (8 godzin)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Łukasz Drobnik, ul. Wodna 13/7, 61-782 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19200,00
Oferta z najniższą ceną: 18696,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Przygotowanie własnego projektu badawczego i planu badań. (14 godzin)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hanna Mamzer, ul. Wilcza 7, 62-330 Nekielka, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14560,00
Oferta z najniższą ceną: 14560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Konsultacja projektu badawczego z ekspertem z zakresu foresight. (2 godziny)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTYTUT BADAŃ I ANALIZ "VIVADE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INSTYTUT BADAŃ I ANALIZ "VIVADE" SP. Z O.O.
- Vivade Sp. z o.o. Instytut Badań i Analiz, ul. I Armii Wojska Polskiego 9/106, 15-102 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2400,00
Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie odpadów z pasa drogowego dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa DW nr 190 na odc. od skrzyżowania z DW nr 188 w miejscowości Krajenka do skrzyżowania z DK nr 10 - etap I odcinek Podróżna-Bądecz
- Organizacja międzynarodowej szkoły letniej AMPERE NMR SCHOOL w Zakopanem w dniach 08-14.06.2025 roku
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Dostawy zwierząt karmowych do Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Poczesna"
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Kursy stacjonarne dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli - 9 części zamówienia.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.