To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-05
Ogłoszenie nr 59412 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.
Warszawa: Konserwacja i wymiana roślin w kompleksie Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie w okresie od dnia 01.04.2017r. do dnia 30.11.2018r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 2567
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, krajowy numer identyfikacyjny
125800000, ul.
ul. Krakowskie Przedmieście
,
00927
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
225 520 360, faks
225 522 507, e-mail
dzp@adm.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i wymiana roślin w kompleksie Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie w okresie od dnia 01.04.2017r. do dnia 30.11.2018r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZP-361-99/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: konserwacja i wymiana roślin znajdujących się na nieruchomościach gruntowych stanowiących działki o numerach ewidencyjnych: ? 35/8 położonej przy ul. Dobrej 56/66, ? 35/5 położonej przy ul. Dobrej 72, ? 35/7 położonej przy ul. Dobrej 68/70, oraz ? w budynkach, elewacji i terenach przyległych Biblioteki Uniwersyteckiej (BUW) położonej przy ul. Dobrej 56/66, a także Siedzibie Administracyjno-Technicznej (SAT) położonej przy ul. Dobrej 68/70 w Warszawie. 2. Kody CPV: 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.20.00-0, 77.31.41.00-5. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwanym dalej OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ) oraz we wzorze umowy, stanowiącym rozdział III do SIWZ. 4. Ogród BUW (obszar objęty wykonywanie przedmiotu zamówienia) w okresie od 01.04. do 30.09. jest często odwiedzanym przez turystów parkiem użyteczności publicznej. 5. Częstość wykonywania prac pielęgnacyjnych i porządkowych ma zapewnić stały estetyczny wygląd kompleksu Biblioteki Uniwersyteckiej i ma być dostosowana do warunków atmosferycznych w danych porach roku/w danych miesiącach. 6. Na podstawie protokołu odbioru usług stwierdzającego należyte wykonanie usług Wykonawca będzie mógł wystawić fakturę. Faktura nie może być wystawiana częściej niż raz w miesiącu. 7. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z przedmiotem zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77300000-3
Dodatkowe kody CPV:
77310000-6,
77312000-0,
77314100-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 334800 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ustawienie i serwis przenośnych kabin sanitarnych na terenie m.st. Warszawy
- Remont nawierzchni wokół brodzików na terenie basenów zewnętrznych Ośrodka Inflancka przy ul. Inflanckiej 8 w Warszawie
- Mikroskop do badań materiałograficznych oraz układów elektronicznych z oprogramowaniem do zaawansowanej analizy obrazu
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku KZN przy ul. Nowy Świat 19 w Warszawie wraz z sukcesywną dostawą i wniesieniem artykułów czystościowych przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny -2025.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Świętokrzyska 16 m 3 (ADK-5), część nr 2: Górnośląska 8 m 3 (ADK-6) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.