eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaWykonanie placów manewrowych w sołectwachSułków i Śledziejowice - etap I w ramach zadania "Wykonanie placów manewrowych w sołectwachGrajów, Kokotów, Mała Wieś, Podstolice, Strumiany, Sułków, Śledziejowice, Węgrzce Wielkie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-05

Ogłoszenie nr 59416 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Wieliczka: Wykonanie placów manewrowych w sołectwach: Sułków i Śledziejowice - etap I w ramach zadania "Wykonanie placów manewrowych w sołectwach: Grajów, Kokotów, Mała Wieś, Podstolice, Strumiany, Sułków, Śledziejowice, Węgrzce Wielkie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 30638 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce, krajowy numer identyfikacyjny 12068127000000, ul. ul. Słowackiego  51, 32020   Wieliczka, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 012 294 91 89, faks 012 294 91 89, e-mail zbk@wieliczka.eu
Adres strony internetowej (URL): www.zbk.wieliczka.eu
Adres profilu: http://bip.malopolska.pl/zbkomunalnych,m,255243,2014.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie placów manewrowych w sołectwach: Sułków i Śledziejowice - etap I w ramach zadania "Wykonanie placów manewrowych w sołectwach: Grajów, Kokotów, Mała Wieś, Podstolice, Strumiany, Sułków, Śledziejowice, Węgrzce Wielkie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZBK.271.01.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1: Wykonanie placu manewrowego na działce nr 70/6 położonej w miejscowości Sułków, gmina Wieliczka polegającego na: - profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 343m2, - wykonaniu warstwy mrozoochronnej z pospółki - 343m2, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech. - 343m2, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stab. mech.- 343m2, - wykonaniu podsypki cementowo - piaskowej - 343m2, - wykonaniu warstwy ścieralnej, z kostki betonowej - 343m2, - wykonaniu obrzeży betonowych na podsypce piaskowej - 54m, - wykonaniu elementu ściekowego na podsypce cementowo-piaskowej, typ korytkowy - 3mb. Część nr 2: Wykonanie placu manewrowego na działce nr 239 położonej w miejscowości Śledziejowice, gmina Wieliczka polegającego na: - frezowaniu nawierzchni bitumicznej - 582m2, - wykonaniu nawierzchni: - wykonanie warstwy wyrównującej do spadków z kruszywa łamanego stab. mech.- 582m2, - wykonanie warstwy wiążącej, beton asfaltowy- 582m2, - wykonanie warstwy ścieralnej, mieszanka mineralno - asfaltowa- 582m2, 2. Kody CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45100000-8 Podbudowa pod nawierzchnie 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45233000-9 roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 3. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych w SIWZ, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz STWOiRB dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane SIWZ, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz STWOiRB, konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w w/w dokumentach materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych w w/w dokumentach, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg. której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego zgodnie z gwarancją i rękojmią zaoferowaną w ofercie na wykonane zamówienie. 6. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 6.1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ppoż. i maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. 6.2) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 6.3) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (inwentaryzacja powykonawcza). 6.4) W celu zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia do wysokości minimum wartości brutto podpisanej umowy. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, pojazdów, maszyn oraz sprzętu, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. Obowiązek ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje zgodnie z posiadanymi uprawnieniami szczególności: kierownika budowy, robót itp. Zamawiający wymaga aby wykonawca/podwykonawca przedłożył Zamawiającemu przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, że osoby wykonujące czynności w zakresie obsługi urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego oraz pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia są zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę w/w oświadczenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa w niniejszym punkcie. W przypadku niespełnienia w/w wymagań Zamawiającego Wykonawca/ podwykonawca zobowiązuje się zapłacić na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 2% wartości wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki w dostarczeniu zamawiającemu oświadczenia. Zamawiający może w każdej chwili zwrócić się do właściwego inspektoratu pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie obsługi urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego oraz pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego że osoba wykonująca czynności w zakresie obsługi urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego oraz pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia nie jest zatrudniona przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 500,00 zł za każdy stwierdzony taki przypadek. 8. Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji zamówienia kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia równoważne. Za uprawnienia równoważne zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2015 r., poz. 65), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zawarcia umowy na obie części zamówienia dopuszcza się aby funkcję kierownika budowy dla obu tych części wykonywała ta sama osoba.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233253-7, 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Część nr 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT71329.78
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HOUSEBUD Paweł Tomasik,  ,  Rzuchowa 153,  33-114,  Rzuchowa,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47944.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47944.70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85279.42
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Część nr 2
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W trakcie badania ofert stwierdzono, że w Części nr 2 wystąpił błąd w kosztorysie inwestorskim oraz przedmiarze robót, polegający na zastosowaniu błędnej ilości w pozycji nr 3.1. przedmiaru robót (wskazano ilość 582,00m3, natomiast winno być dziesięciokrotnie mniej tj 58,2m3 zgodnie z załączoną do postępowania dokumentacją techniczną str. 3 pkt C Projektowanie zagospodarowania pkt 3 kropka trzecia oraz rysunki strona 13 pkt 3.). Zamawiający błędnie określił istotną część przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie ilości podbudowy tłuczniem sortowanym dziesięciokrotnie przekraczającej potrzeby Zamawiającego w tym zakresie. Podkreślić należy również, że po upływie terminu składania ofert nie jest możliwe dokonanie zmiany specyfikacji, co wynika z art. 38 ust. 4 zdanie pierwsze uPzp. Dlatego zamawiający napotykając na poważną wadę specyfikacji polegającą na znaczącym zawyżeniu ilości zamówionych robót wynikających z przedmiaru robót a nie wynikających z dokumentacji technicznej był zobowiązany unieważnić postępowanie, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.