Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-10-08
Og³oszenie nr 594290-N-2020 z dnia 2020-10-08 r.
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie: "Dostawa wideoendoskopu"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie, krajowy numer identyfikacyjny
33102935500000, ul.
ul. Po³czyñska
32
,
78-301
¦widwin, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
261 533 509, e-mail
zam.publ.21blt@ron.mil.pl, faks
261 533 509.
Adres strony internetowej (URL): www.21blt.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Tak
adres
www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada sie za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca. Sposób sk³adania ofert szczegó³owo okre¶la rozdzia³ 10 SIWZ
Adres:
21. Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie, ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Dostawa wideoendoskopu"
Numer referencyjny:
ZP/55/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wideoendoskopu. Dane Urz±dzenia - fabrycznie nowy wideoendoskop (boroskop). a) ekran LCD (dotykowy)- min. 5 cali (jako¶æ obrazu min. HD) b) rêkoje¶æ z podwójnym systemem sterowania (ekran dotykowy oraz klawisze i joystick); c) wymienna z sonda robocz± o parametrach: - ¶rednica - min. 6 mm; - d³ugo¶æ min. 2 m. z intensywnym ¼ród³em ¶wiat³a LED; - pole widzenia: min. 50°; - minimalny zakres sterowania koñcówk± - minimum 150° (we wszystkich kierunkach); - sonda robocza hermetyczna, odporna na dzia³anie cieczy do 1 bara nadci¶nienia, odporna chemicznie na substancje spotykane w praktyce przemys³owej: alkohol, paliwa ( w tym lotnicze) oleje mineralne i smary; d) min. 1 gniazdo USB 2.0 lub USB 3.0, umo¿liwiaj±ce pod³±czenie typowych urz±dzeñ peryferyjnych takich jak dysk zewnêtrzny; e) z³±cze wideo umo¿liwiaj±ce pod³±czenie monitora zewnêtrznego; f) akumulator Li-Ion (min. 90 minut na zasilaniu akumulatorowym) wraz z urz±dzeniem ³aduj±cym; g) pamiêæ wewnêtrzna nie mniej ni¿ 8 GB (dopuszczalna karta typu SD); h) mo¿liwo¶æ prowadzenia analizy za pomoc± Pomiaru Stereo (dopuszczalne inne metody pomiarowe); i) oprogramowanie do analizy, zobrazowania i zwymiarowywania elementów badanych oraz do zarz±dzania zebranych obrazów (w tym na osobistych komputerach); j) system pomiarowy powinien zapewniæ kompletn± analizê uzyskanych wyników w tym certyfikowany wzorzec pomiarowy do kontroli poprawno¶ci uzyskiwanych wyników; k) zestaw usztywniaj±cy do przewodu (prowadnic sondy); l) aktywna redukcja szumów; m) obiektywy (min. 4 szt.) o ¶rednicy min. 6 mm: - ogólnego stosowania do obserwacji na wprost (pole widzenia o szeroko¶ci min. 1100); - ogólnego stosowania do obserwacji bocznej (pole widzenia o szeroko¶ci min. 1100) - obiektyw pomiarowy do obserwacji na wprost; - obiektyw pomiarowy do obserwacji bocznej; n) w zestawie walizka na wszystkie elementy zestawu oraz dodatkowa walizka na elementy wymienne; n) instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim. System powinien byæ przygotowany do pracy w warunkach polowych, tj. stopieñ ochrony minimum IP 55 oraz do pracy w zakresie temperatur min: -20?C d0 +45?C. Przeszkolenie teoretyczne i praktyczne dla min. 5 specjalistów z obs³ugi sprzêtu i wykonywania pomiarów u zamawiaj±cego. Minimalny okres gwarancji na produkt powinien wynosiæ 24 miesi±ce liczone od daty odbioru wyrobu wraz ewentualn± aktualizacj± software (nieodp³atna w okresie trwania gwarancji). Gwarancja jest jednym z kryteriów oceny ofert wskazanych w rozdziale nr 14 niniejszej SIWZ. Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la za³±cznik nr 4 do SIWZ - "Projekt umowy" wraz z za³±cznikami.
II.5) G³ówny kod CPV: 38.41.00.00 - Przyrz±dy pomiarowe
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-12-04
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-12-04 |
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Prawo opcji polegaæ bêdzie na mo¿liwo¶ci zwiêkszenia przedmiotu zamówienia - w maksymalnej ilo¶ci podanej w formularzu ofertowym za³±czniku nr 1 do SIWZ. Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e zamówienie okre¶lane jako "prawo opcji" dla zamówienia jest uprawnieniem a nie zobowi±zaniem zamawiaj±cego. Wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji uzale¿nione jest od faktycznych potrzeb zamawiaj±cego i jego mo¿liwo¶ci finansowych. Brak wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prawa opcji nie rodzi ¿adnych roszczeñ ze strony wykonawcy. Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o potrzebie zwiêkszenia ilo¶ci asortymentu w ramach prawa opcji proporcjonalnie do swoich potrzeb. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e nie ma obowi±zku wykorzystania maksymalnej ilo¶ci asortymentu okre¶lonego w ramach prawa opcji, przy zachowaniu cen podanych w ofercie Wykonawcy dla prawa opcji w formularzu ofertowym- za³±cznik nr 1 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia w ramach prawa opcji: od dnia podpisania umowy do 04.12.2020r. (w tym czynno¶ci odbioru).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty | 60,00 |
serwis posprzeda¿ny | 30,00 |
czas przyst±pienia do usuwania skutków awarii | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 144 ustawy, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1)zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w nastêpuj±cym zakresie: je¿eli umowa nie mo¿e byæ wykonana w terminie z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, je¿eli umowa nie mo¿e byæ wykonana w terminie z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, opó¼nienia w przyjêciu dostawy wynik³ego bez winy Wykonawcy, a)wyst±pienia si³y wy¿szej rozumianej jako zjawisko o charakterze zewnêtrznym, nadzwyczajnym, któremu nie mo¿na zapobiec normalnymi ¶rodkami oraz za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, niemo¿liwym do przewidzenia i nieuchronnym, w tym zjawisko atmosferyczne, takie jak: opady powoduj±ce miejscowei czasowe powodzie lub podtopienia, powodzie, tornada, gradobicie, po¿ar, oblodzenie lub go³oled¼ uniemo¿liwiaj±ca czasowe poruszanie siê po drogach publicznych, gwa³towne opady ¶niegu uniemo¿liwiaj±ce poruszanie siê po drogach lub prowadzenie prac, wysokie temperatury o du¿ej uci±¿liwo¶ci przy pracach "na zewn±trz" - powy¿ej 30°C, itp. Uwaga! Termin realizacji umowy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony wy³±cznie o czas uniemo¿liwiaj±cy wykonanie dostawy, z zastrze¿eniem, ¿e wyst±pienie si³y wy¿szej musi byæ potwierdzone przez s³u¿by meteo lub osoby odpowiedzialne za BHP, b) istotnych zmian w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych zwi±zanych z przedmiotem zamówienia, które nast±pi³y po dniu podpisania umowy, c) zmiany w zakresie podwykonawców, wskazanych w ofercie do realizacji czê¶ci zamówienia, na wniosek z³o¿ony przez Wykonawcê, z zastrze¿eniem, ¿e je¿eli Wykonawca powo³a³ siê na spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu na zasadach art. 22a ustawy, nowo wskazany podwykonawca wyka¿e spe³nienie tych warunków. d) zmiany uzasadnione okoliczno¶ciami, o których mowa w art. 357^1 kodeksu cywilnego, e) gdy zaistnieje inna okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkuj±ca niemo¿liwo¶ci± wykonania lub nale¿ytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ - przed³u¿enie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odst±pienie od realizacji umowy bez naliczania kar umownych; f) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT warto¶æ nale¿nego wynagrodzenia zostanie skorygowana o warto¶æ nale¿nego podatku poprzez dodanie do warto¶ci netto warto¶ci nale¿nego podatku VAT, zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto). g) w przypadku, o którym mowa w art. 144 ust.1 pkt. 6 ustawy - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, zmiana terminu realizacji, zmiana zakresu przedmiotu zamówienia. h) uchybienia terminu z wy³±cznej winy Zamawiaj±cego. Przes³anka wystêpuje wy³±cznie w przypadku gdy niedotrzymanie terminu wykonania umowy nast±pi³o na skutek dzia³añ przedstawiciela Zamawiaj±cego, tj.: - termin zakoñczenia musi zostaæ przesuniêty ze wzglêdu na okoliczno¶ci, których zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ, a zwi±zanymi ze statutowym lub organizacyjnym obowi±zkami zamawiaj±cego; - przedstawiciele Wykonawcy nie zostali wpuszczeni na teren jednostki wojskowej pomimo dokonania wszystkich formalno¶ci przewidzianych w umowie, np. brak przygotowanych przepustek. Wyst±pienie jakichkolwiek okoliczno¶ci mog±cych wp³yn±æ na terminowo¶æ wykonania przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowi±zany powiadomiæ Zamawiaj±cego na pi¶mie w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia tych okoliczno¶ci pod rygorem nieuwzglêdnienia ich przez Zamawiaj±cego. Wniosek o zmianê umowy powinien zawieraæ co najmniej: a) zakres proponowanej zmiany, b) opis okoliczno¶ci faktycznych uprawniaj±cych do dokonania zmiany, c) podstawê dokonania zmiany, to jest podstawê prawn± wynikaj±c± z przepisów ustawy lub postanowieñ umowy, d) informacje i dowody potwierdzaj±ce, ¿e zosta³y spe³nione okoliczno¶ci uzasadniaj±ce dokonanie zmiany umowy. Ka¿da zmiana umowy musi byæ wprowadzona pisemnym aneksem, najpó¼niej do up³ywu pierwotnego terminu realizacji. Wszystkie postanowienia wymienione w ust. 1. w stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. Nie stanowi± zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy: a)zmiana danych teleadresowych, b)zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy, np.osoby wyznaczone do kontaktów lub odpowiedzialne za realizacjê umowy, c)udzielenie zamówieñ dodatkowych okre¶lonych w przepisach o zamówieniach publicznych, d)zmiany pracowników realizuj±cych przedmiot zamówienia przy zachowaniu warunku posiadania wymaganych uprawnieñ przez nowo zaanga¿owanego pracownika.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ¦WIDWINA
- ZP/29/2025 - Dostawa konserw miêsnych II
- ZP/24/2025 - Dostawa sprzêtu medycznego, produktów leczniczych i materia³ów opatrunkowych
- ZP/31/2025 Wymiana, naprawa pow³oki antykorozyjnej oraz poddanie badaniom dora¼nym eksploatacyjnym 10 zbiorników ZSP-25 II
- ZP/22/2025 Dostawa ¶rodków czysto¶ci
- Budowa boiska treningowego w ¦widwinie.
- "Adaptacja terenów zurbanizowanych do zmian klimatu - ma³a retencja wodna w szpitalu w Po³czynie - Zdroju - Utworzenie zbiornika retencyjnego przy budynku szpitala w Po³czynie-Zdroju
wiêcej: przetargi w ¦widwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-101/2025 Dostawa systemu obrazowania ¿eli i blotów dla Katedry Chemii Organicznej i Medycznej Politechniki Wroc³awskiej
- "Modernizacja SUW, sieci wodoci±gowej oraz kontrola rozbiorów wody w ramach projektu "Modernizacja oraz uruchomienie inteligentnych sieci wodoci±gowych w Gminie Ma³kinia Górna""
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
wiêcej: Przyrz±dy pomiarowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.