Ogłoszenie z dnia 2015-04-27
Poznań: Dostawa mebli na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 59447 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, Al. Niepodległości 18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 626 70 80, faks 61 626 70 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00 - Fotele 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.11.00 - Biurka 39.12.12.00 - Stoły 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.11.10.00 - Siedziska 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.14.40.00 - Meble łazienkowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERIOR GROUP S.C. M.MISZCZUK, D.STAWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
INTERIOR GROUP S.C. M.MISZCZUK, D.STAWIŃSKI
- INTERIOR Group Daniel Stawiński, ul. Paderewskiego 8, 61-770 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 860000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1007927,02
Oferta z najniższą ceną: 1007927,02 / Oferta z najwyższą ceną: 1029435,12
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, która jest dostawą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych, o wartości poniżej 207.000 euro . Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z powyższy zaistniały wszystkie niezbędne przesłanki zastosowania ww. trybu
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 75 szt. krzeseł konferencyjnych z pulpitem
- Dostawa foteli i innych mebli biurowych dla Urzędu Miasta Krakowa w 2025 roku
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Renowacja foteli kinowych na potrzeby sali kinowo-widowiskowej w Centrum Edukacyjno-Kulturalnym w Obrzycku"
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł na potrzeby Oddziału ZUS w Biłgoraju Inspektorat w Zamościu
więcej: Siedziska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.