eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko ŚląskieRemont i modernizacja oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych schodów zewnętrznych budynku MOK w Miasteczku Śląskim przy ul. Srebrnej 24

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-19

Miasteczko Śląskie: Remont i modernizacja oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych schodów zewnętrznych budynku MOK w Miasteczku Śląskim przy ul. Srebrnej 24
Numer ogłoszenia: 59449 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury w Miasteczku Śląskim , ul. Srebrna 24, 42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 288 88 70, faks 32 288 88 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mok.miasteczko-slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych schodów zewnętrznych budynku MOK w Miasteczku Śląskim przy ul. Srebrnej 24.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania zadania pn. Remont i modernizacja oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych schodów zewnętrznych budynku MOK w Miasteczku Śląskim przy ul. Srebrnej 24. 2. Opis przedmiotu zamówienia został opracowany na podstawie projektu budowlanego pn. Remont i modernizacja oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych schodów zewnętrznych budynku MOK i kosztorysu inwestorskiego, opracowanego przez ETN. Pracownia Architektoniczno - Budowlana Elżbieta i Tomasz Nieszporek z siedzibą: 44-100 Gliwice ul. Żółkiewskiego 15/10. 3. Zakres planowanej inwestycji obejmuje: 1) Roboty ziemne, izolacja ścian fundamentowych: a) Wykopy o głębokości do 1,5 m o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów w gruncie kt. III - 25,3 m3; b) Przygotowanie starego podłoża poprzez - skucie starych tynków, oczyszczenie mechaniczne i mycie ciśnieniowe powierzchni - 111,192 m2; c) Wykonanie tynków cementowych kt. II ręcznie na ścianach fundamentowych - 111,192 m2; d) Izolacja masą bitumiczną ścian pionowych - pierwsza warstwa - 111,192 m2; e) Izolacja masą bitumiczną ścian pionowych - druga warstwa - 111,192 m2; f) Zasypywanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość 3 m i ubijaniem mechanicznym warstwami co 15 cm w gruncie kt. III - 25,3 m3. 2) Roboty rozbiórkowe: a) Demontaż balustrad schodowych i balkonowych oraz konstrukcji schodów i świetlików stalowych - 44 szt.; b) Podstemplowanie z deskowaniem zagrożonych stropów - 17,7 m; c) Ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych - 5,1917 m3; d) Rozebranie ścian, filarów, kolumn wykonanych z cegły na zaprawie cementowej - 1,77 m3; e) Rozebranie podstemplowania stropów z deskowaniem - 17,7 m; f) Wywiezienie gruzu pryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km 7,9618 m3; g) Dodatek za każdy następny 1 km wywiezienia gruzu pryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za dalsze 9,0 km - 7,9618 m3; h) Opłata za składowane materiały - 7,9618 m3. 3) Odbudowa schodów: a) Podkład z chudego betonu C8/10 - 0,0632 m3; b) Izolacje przeciwwilgociowe powierzchni pionowych z papy asfaltowej na lepiku na zimno. Pierwsza warstwa - 0,0632 m2; c) Izolacje przeciwwilgociowe powierzchni pionowych z papy asfaltowej na lepiku na zimno. Każda następna warstwa krotność 1 - 0,0632 m2; d) Fundamenty z bloczków betonowych na zaprawie cementowej - 1,77 m3; e) Tynki cementowe kt. II wykonane ręcznie na ścianach - 13,00 m2; f) Izolowanie masą bitumiczną powierzchni pionowych murowanych - pierwsza warstwa - 13,00 m2; g) Izolowanie masą bitumiczną powierzchni pionowych murowanych - druga warstwa - 13,00 m2; h) Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli prętami stalowymi okrągłymi, gładkimi O do 7 mm - 0,0284 t; i) Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli prętami stalowymi okrągłymi, gładkimi O od 8÷14 mm - 0,5997 t; j) Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli prętami stalowymi okrągłymi, gładkimi O 16 mm - 0,0632 t; k) Belki podestowe i kotwiące na schodach żelbetowych - beton C20/25 - 0,7569 m3; l) Schody żelbetowe proste na płycie grubości 8 cm - beton C20/25 - 18,465 m2; ł) Dodatek za każdy 1cm różnicy grubości płyty na schodach żelbetowych za dalsze 7 cm - beton C20/25 - 18,465 m2; m) Płyty stropowe żelbetowe płaskie lub na żebrach o grubości płyty 8 cm beton C20/25 - 9,5975 m2; n) Fundamenty z cegły na zaprawie cementowej - 2,1206 m3. 4) Tynki zewnętrzne: a) Tynki zwykłe kt. III wykonane ręcznie na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych, balkonów, loggii - otynkowanie ścianek nadbudowanych - 41,4625 m2; b) Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kt. III ścian, loggii, podłoże z cegły, pustaków ceramicznych, gazo i piano beton. Do 1 m2 w jednym miejscu - 28,1336 m2; c) Ręczne wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku mozaikowy gr. 2 mm z przygotowaniem podłoża i naklejeniem siatki z włókna szklanego - 69,5961 m2; d) Wykonanie okładziny granitowej stopni gr. 4 cm i szerokości stopnia 40 cm - 61,95 m; e) Okładziny gzymsów i pasów z płyt granitowych gr. 2 cm i szerokości do 15 cm - 59,00 m. 5) Roboty kowalsko-ślusarskie: a) Zakup i montaż platformy przyschodowej jezdnej - udźwig 300 kg z systemem kontroli przeciążenia, prędkość jazdy 0,15 m/s - 1 kpl.; b) Balustrady schodowe z prętów stalowych, osadzone i zabetonowane w co trzecim stopniu o masie do 16 kg - 19,60 m. 6) Roboty elektryczne: a) Wykonanie przyłącza elektrycznego pod platformę schodową wraz z całym oprzyrządowaniem, pomiarami i wykonaniem prób rozruchowych - 1 kpl. 7) Roboty towarzyszące: a) Opracowanie planu BIOZ; b) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego w rozbiciu na poszczególne etapy robót; c) Realizacja inwestycji przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami branżowymi; d) Zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie tymczasowego ogrodzenia na czas budowy; e) Organizacja placu budowy, wykonanie zaplecza, montaż podstacji elektrycznej; f) Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu budowy i zaplecza; g) Wykonanie robót zgodnie z projektem budowlanym, technologią producenta dla zastosowanych materiałów, aktualnej wiedzy i sztuki budowlanej oraz opracowanej Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; h) Wykonanie przyłącza elektrycznego pod platformę przyschodową wraz z całym oprzyrządowaniem, pomiarami i wykonaniem prób rozruchowych. Sporządzenie szkicu wykonanego przyłącza elektrycznego pod platformę elektryczną. Realizacja przedmiotowych robót przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; i) Przygotowanie dokumentacji odbiorowej do zgłoszenia zakończenia budowy. 4. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące platformy przyschodowej dla potrzeb osób niepełnosprawnych: 1) oferowane urządzenie powinno posiadać certyfikat CE i deklarację zgodności WE oraz odpowiadać warunkom normy polskiej PN-EN-81-40:2008; 2) wymagane parametry techniczne platformy przyschodowej zewnętrznej: a) wymiary podestu w centymetrach: 80 (-5) x 100 (+20;-10); 3) obsługa platformy przyschodowej winna wymagać udziału pracownika MOK w Miasteczku Śląskim w celu jej uruchomienia, a zatem konieczne jest zainstalowanie przycisku sygnału przywołującego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót oraz we wzorze umowy. Przedmiotowe opracowania stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnego szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu elementów konstrukcyjnych żelbetowych bez względu na kwotę i jedną robotę polegającą na montażu urządzeń dźwigowych z przeznaczeniem dla użytku publicznego bez względu na kwotę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnego szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (minimum 1 osoba). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia; 2) wypełniony formularz oferty, 3) kosztorys ofertowy w celach poglądowych opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z założeniami określonymi w dziale XIV SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany postanowień umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Pzp. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Dyrektora MOK w Miasteczku Śląskim, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) ceny ofertowej. - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość tej stawki; - w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym; 2) terminu realizacji zamówienia: - w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia; - jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy; - w przypadku wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji; - w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności w przypadku błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, itp.; - w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu; - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ. W powyższych przypadkach nowy termin wykonania zamówienia podstawowego ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą. 3) zmiany parametrów technicznych przyjętych rozwiązań: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany technologii wykonania robót, lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych. W powyższym przypadku Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia uzgodnień z projektantem odnośnie proponowanych zmian. Zmiany parametrów technicznych nie mogą wpłynąć na wysokość ceny przyjętej w ofercie. 4) osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. Jeśli osoby te winny spełniać określone wymagania, to strony potwierdzą to w sposób przewidziany w niniejszej SIWZ. Jeżeli osoby te nie muszą spełniać określonych wymagań, to ich zmiana może nastąpić po uprzednim pisemnym zawiadomieniu strony przeciwnej umowy. 5) podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenie propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku niewykonania szacowanego zakresu prac wynikających z braku zlecenia tych prac. 4. Zmiana umowy w zakresie pkt 1 ppkt 2), 3), 4), 5) nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miasteczko-slaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Kultury w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Srebrna 24, pok. 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Miejski Ośrodek Kultury w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Srebrna 24, pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.