Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-19
Miasteczko Śląskie: Remont i modernizacja oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych schodów zewnętrznych budynku MOK w Miasteczku Śląskim przy ul. Srebrnej 24
Numer ogłoszenia: 59449 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury w Miasteczku Śląskim , ul. Srebrna 24, 42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 288 88 70, faks 32 288 88 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mok.miasteczko-slaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych schodów zewnętrznych budynku MOK w Miasteczku Śląskim przy ul. Srebrnej 24.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania zadania pn. Remont i modernizacja oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych schodów zewnętrznych budynku MOK w Miasteczku Śląskim przy ul. Srebrnej 24. 2. Opis przedmiotu zamówienia został opracowany na podstawie projektu budowlanego pn. Remont i modernizacja oraz dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych schodów zewnętrznych budynku MOK i kosztorysu inwestorskiego, opracowanego przez ETN. Pracownia Architektoniczno - Budowlana Elżbieta i Tomasz Nieszporek z siedzibą: 44-100 Gliwice ul. Żółkiewskiego 15/10. 3. Zakres planowanej inwestycji obejmuje: 1) Roboty ziemne, izolacja ścian fundamentowych: a) Wykopy o głębokości do 1,5 m o ścianach pionowych przy odkrywaniu odcinkami istniejących fundamentów w gruncie kt. III - 25,3 m3; b) Przygotowanie starego podłoża poprzez - skucie starych tynków, oczyszczenie mechaniczne i mycie ciśnieniowe powierzchni - 111,192 m2; c) Wykonanie tynków cementowych kt. II ręcznie na ścianach fundamentowych - 111,192 m2; d) Izolacja masą bitumiczną ścian pionowych - pierwsza warstwa - 111,192 m2; e) Izolacja masą bitumiczną ścian pionowych - druga warstwa - 111,192 m2; f) Zasypywanie wykopów z przerzutem ziemi na odległość 3 m i ubijaniem mechanicznym warstwami co 15 cm w gruncie kt. III - 25,3 m3. 2) Roboty rozbiórkowe: a) Demontaż balustrad schodowych i balkonowych oraz konstrukcji schodów i świetlików stalowych - 44 szt.; b) Podstemplowanie z deskowaniem zagrożonych stropów - 17,7 m; c) Ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych - 5,1917 m3; d) Rozebranie ścian, filarów, kolumn wykonanych z cegły na zaprawie cementowej - 1,77 m3; e) Rozebranie podstemplowania stropów z deskowaniem - 17,7 m; f) Wywiezienie gruzu pryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km 7,9618 m3; g) Dodatek za każdy następny 1 km wywiezienia gruzu pryzmowanego samochodami samowyładowczymi - za dalsze 9,0 km - 7,9618 m3; h) Opłata za składowane materiały - 7,9618 m3. 3) Odbudowa schodów: a) Podkład z chudego betonu C8/10 - 0,0632 m3; b) Izolacje przeciwwilgociowe powierzchni pionowych z papy asfaltowej na lepiku na zimno. Pierwsza warstwa - 0,0632 m2; c) Izolacje przeciwwilgociowe powierzchni pionowych z papy asfaltowej na lepiku na zimno. Każda następna warstwa krotność 1 - 0,0632 m2; d) Fundamenty z bloczków betonowych na zaprawie cementowej - 1,77 m3; e) Tynki cementowe kt. II wykonane ręcznie na ścianach - 13,00 m2; f) Izolowanie masą bitumiczną powierzchni pionowych murowanych - pierwsza warstwa - 13,00 m2; g) Izolowanie masą bitumiczną powierzchni pionowych murowanych - druga warstwa - 13,00 m2; h) Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli prętami stalowymi okrągłymi, gładkimi O do 7 mm - 0,0284 t; i) Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli prętami stalowymi okrągłymi, gładkimi O od 8÷14 mm - 0,5997 t; j) Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli prętami stalowymi okrągłymi, gładkimi O 16 mm - 0,0632 t; k) Belki podestowe i kotwiące na schodach żelbetowych - beton C20/25 - 0,7569 m3; l) Schody żelbetowe proste na płycie grubości 8 cm - beton C20/25 - 18,465 m2; ł) Dodatek za każdy 1cm różnicy grubości płyty na schodach żelbetowych za dalsze 7 cm - beton C20/25 - 18,465 m2; m) Płyty stropowe żelbetowe płaskie lub na żebrach o grubości płyty 8 cm beton C20/25 - 9,5975 m2; n) Fundamenty z cegły na zaprawie cementowej - 2,1206 m3. 4) Tynki zewnętrzne: a) Tynki zwykłe kt. III wykonane ręcznie na ścianach płaskich i powierzchniach poziomych, balkonów, loggii - otynkowanie ścianek nadbudowanych - 41,4625 m2; b) Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kt. III ścian, loggii, podłoże z cegły, pustaków ceramicznych, gazo i piano beton. Do 1 m2 w jednym miejscu - 28,1336 m2; c) Ręczne wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku mozaikowy gr. 2 mm z przygotowaniem podłoża i naklejeniem siatki z włókna szklanego - 69,5961 m2; d) Wykonanie okładziny granitowej stopni gr. 4 cm i szerokości stopnia 40 cm - 61,95 m; e) Okładziny gzymsów i pasów z płyt granitowych gr. 2 cm i szerokości do 15 cm - 59,00 m. 5) Roboty kowalsko-ślusarskie: a) Zakup i montaż platformy przyschodowej jezdnej - udźwig 300 kg z systemem kontroli przeciążenia, prędkość jazdy 0,15 m/s - 1 kpl.; b) Balustrady schodowe z prętów stalowych, osadzone i zabetonowane w co trzecim stopniu o masie do 16 kg - 19,60 m. 6) Roboty elektryczne: a) Wykonanie przyłącza elektrycznego pod platformę schodową wraz z całym oprzyrządowaniem, pomiarami i wykonaniem prób rozruchowych - 1 kpl. 7) Roboty towarzyszące: a) Opracowanie planu BIOZ; b) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego w rozbiciu na poszczególne etapy robót; c) Realizacja inwestycji przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami branżowymi; d) Zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie tymczasowego ogrodzenia na czas budowy; e) Organizacja placu budowy, wykonanie zaplecza, montaż podstacji elektrycznej; f) Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu budowy i zaplecza; g) Wykonanie robót zgodnie z projektem budowlanym, technologią producenta dla zastosowanych materiałów, aktualnej wiedzy i sztuki budowlanej oraz opracowanej Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; h) Wykonanie przyłącza elektrycznego pod platformę przyschodową wraz z całym oprzyrządowaniem, pomiarami i wykonaniem prób rozruchowych. Sporządzenie szkicu wykonanego przyłącza elektrycznego pod platformę elektryczną. Realizacja przedmiotowych robót przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; i) Przygotowanie dokumentacji odbiorowej do zgłoszenia zakończenia budowy. 4. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące platformy przyschodowej dla potrzeb osób niepełnosprawnych: 1) oferowane urządzenie powinno posiadać certyfikat CE i deklarację zgodności WE oraz odpowiadać warunkom normy polskiej PN-EN-81-40:2008; 2) wymagane parametry techniczne platformy przyschodowej zewnętrznej: a) wymiary podestu w centymetrach: 80 (-5) x 100 (+20;-10); 3) obsługa platformy przyschodowej winna wymagać udziału pracownika MOK w Miasteczku Śląskim w celu jej uruchomienia, a zatem konieczne jest zainstalowanie przycisku sygnału przywołującego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót oraz we wzorze umowy. Przedmiotowe opracowania stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia żadnego szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu elementów konstrukcyjnych żelbetowych bez względu na kwotę i jedną robotę polegającą na montażu urządzeń dźwigowych z przeznaczeniem dla użytku publicznego bez względu na kwotę. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia żadnego szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (minimum 1 osoba). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia; 2) wypełniony formularz oferty, 3) kosztorys ofertowy w celach poglądowych opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z założeniami określonymi w dziale XIV SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany postanowień umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Pzp. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Dyrektora MOK w Miasteczku Śląskim, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) ceny ofertowej. - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o wielkość tej stawki; - w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym; 2) terminu realizacji zamówienia: - w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia; - jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy; - w przypadku wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji; - w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności w przypadku błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, itp.; - w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu; - gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ. W powyższych przypadkach nowy termin wykonania zamówienia podstawowego ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą. 3) zmiany parametrów technicznych przyjętych rozwiązań: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany technologii wykonania robót, lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych. W powyższym przypadku Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia uzgodnień z projektantem odnośnie proponowanych zmian. Zmiany parametrów technicznych nie mogą wpłynąć na wysokość ceny przyjętej w ofercie. 4) osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. Jeśli osoby te winny spełniać określone wymagania, to strony potwierdzą to w sposób przewidziany w niniejszej SIWZ. Jeżeli osoby te nie muszą spełniać określonych wymagań, to ich zmiana może nastąpić po uprzednim pisemnym zawiadomieniu strony przeciwnej umowy. 5) podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenie propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku niewykonania szacowanego zakresu prac wynikających z braku zlecenia tych prac. 4. Zmiana umowy w zakresie pkt 1 ppkt 2), 3), 4), 5) nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miasteczko-slaskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Kultury w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Srebrna 24, pok. 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 09:30, miejsce: Miejski Ośrodek Kultury w Miasteczku Śląskim, 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Srebrna 24, pok. 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja części mieszkalnej budynku szkoły w Sadurkach
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w ul. Mickiewicza wraz z wprowadzeniem do ul. Słonecznej.
- Odwodnienie budynku wraz z wykonaniem robót budowlanych w Przedszkolu nr 1 w Ustrzykach Dolnych w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Ustrzyki Dolne
- Przebudowa drogi leśnej nr 34
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Mirocinie Dolnym."
- BUDOWA TĘŻNI SOLANKOWEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PRZY UL. NADJEZIORNEJ W EŁKU
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.