Og³oszenie z dnia 2020-10-08
Og³oszenie nr 594995-N-2020 z dnia 2020-10-08 r.
Urz±d Gminy Kostom³oty: ¦wiadczenie us³ug : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielêgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Gminy Kostom³oty, krajowy numer identyfikacyjny
53385400000000, ul.
ul. ¦lê¿na
2
,
55-311
Kostom³oty, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
713 170 283, e-mail
gmina@kostomloty.pl, faks
071 3170283 w.28.
Adres strony internetowej (URL): WWW.KOSTOMLOTY.PL
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.kostomloty.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul. ¦lê¿na 2, 55-311 Kostom³oty
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielêgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku
Numer referencyjny:
PIFZ.271.21.2020 PW
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty oraz pielêgniarki w Dziennym Domu Senior + w Osieku dla 20 uczestników. 1.1 Muzykoterapeuta 1 godzina w miesi±cu. ¦wiadczenie us³ug w formie zajêæ z muzykoterapii, realizowanych przez 1 muzykoterapeutê. Us³ugi realizowane w formie zajêæ z muzykoterapii bêd± polega³y na: przywracaniu zdrowia i poprawie funkcjonowania emocjonalnego, fizycznego i umys³owego z zastosowaniem muzyki i jej elementów. Spe³nianie wymogów pracy na stanowisku muzykoterapeuty. Zajêcia bêd± polega³y na nauce gry na instrumentach, w których posiadaniu jest Zamawiaj±cy. 1.2 Dietetyk 2 godziny w miesi±cu Obowi±zki na stanowisku pracy m.in.: prowadzenie profilaktyki z zakresu zdrowego od¿ywiania, porady w przygotowywaniu zdrowych posi³ków, zachêcanie do zmiany nawyków ¿ywieniowych w celu poprawy stanu zdrowia, wygl±du i samopoczucia szerzenie wiedzy na temat profilaktyki zdrowotnej wspomagaæ proces leczenia ró¿nych chorób poprzez dobór odpowiednio zbilansowanej diety sta³a wspó³praca z opiekunami/opiekunkami, pozosta³± kadr± i rodzina podopiecznego, prowadzenie stosownej dokumentacji pracy inne wynikaj±ce z obowi±zków przekazanych przez kierownika placówki. 1.3 Kucharz 3 godziny w miesi±cu Obowi±zki na stanowisku pracy m.in.: wspólne przygotowywanie potraw czy posi³ków, wsparcie w wykonywaniu posi³ków do potrzeb osoby z okre¶lonymi schorzeniami, inne wynikaj±ce z obowi±zków przekazanych przez kierownika placówki. 1.4 Radca Prawny 1 godzina w miesi±cu Spe³nianie wymogów pracy na stanowisku prawnika zgodnie z przepisami prawa t. j. ustawy o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 75), które okre¶la kwalifikacje radcy prawnego Obowi±zki polegaj±ce na m.in.: Udzielanie porad prawnych beneficjentom Dziennego Domu Senior+, Udzielanie konsultacji prawnych, Pomoc w rozwi±zywaniu problemów beneficjentów w sprawach trudnych, inne wynikaj±ce z obowi±zków przekazanych przez kierownika placówki. 1.5 Psycholog 1 godzina w miesi±cu Obowi±zki polegaj±ce na: udzielaniu pomocy psychologicznej. 1.6 Fizjoterapeuta 30 godzin miesiêcznie Przez przeprowadzenie us³ugi Zamawiaj±cy rozumie: przeprowadzenie wywiadu w Dziennym Domu Opieki Senior + (osoby niesamodzielne, g³ównie starsze i niepe³nosprawne - 20 osób), opracowanie indywidualnego planu ¶wiadczenia us³ug z uwzglêdnieniem potrzeb ¿yciowych i zdrowotnych dla ka¿dego uczestnika, opracowanie koncepcji zaktywizowania w celu niezale¿nego funkcjonowania w ¶rodowisku lokalnym, nadzór i modyfikacjê planu aktywizacyjnego, ewaluacjê, indywidualne wsparcie uczestników projektu, wspó³praca z pozosta³ymi cz³onkami zespo³u - psychologiem. Realizacja us³ugi obejmie pracê w Zespole oraz indywidualne a) Wykonywanie æwiczeñ z zakresu kinezyterapii miejscowej min. o æwiczenia bierne o æwiczenia czynno-bierne o æwiczenia samowspomagane o æwiczenia czynne w odci±¿eniu o æwiczenia czynne wolne o æwiczenia czynne oporowe o æwiczenia prowadzone o æwiczenia redresyjne o wyci±gi redresyjne o æwiczenia synergistyczne o æwiczenia oddechowe o æwiczenia relaksacyjne o æwiczenia w czynno¶ciach samoobs³ugi o æwiczenia w pionizacji i nauce chodzenia b) Wykonywanie æwiczeñ z zakresu kinezyterapii ogólnousprawniaj±cej: o indywidualne o grupowe c) Stosowanie metod kinezyterapeutyczne m. in: o Metoda Mc Kenzie o Metoda NDT Bobath o Metoda PNF d) Wykonywanie masa¿u e) Plastrowanie dynamiczne ( Kinesiology Taping) f) Prowadzenie zabiegów z zakresu terapii manualnej g) Przeprowadzanie testów funkcjonalnych h) Wykonywanie testów miê¶niowych w skali Lovetta i) Sumienne realizowanie ustalonego programu rehabilitacji oraz wspó³praca z zespo³em interdyscyplinarnym j) Dodatkowe zadania wynikaj±ce z sytuacji szczególnych konkretyzowane przez osobê dzia³aj±c± w imieniu Zamawiaj±cego 1.7 Pielêgniarka 22 godziny miesiêcznie Obowi±zki na stanowisku: Prowadzenie obserwacji stanu zdrowia podopiecznych domu seniora, Wykonywanie opatrunków w miarê potrzeb, Sprawdzanie wyposa¿enia apteczki, Pomiar temperatury cia³a, têtna, ci¶nienia têtniczego, Udzielenie pierwszej pomocy w sytuacjach zagro¿enia zdrowia lub ¿ycia, Sporz±dzanie stosownej dokumentacji pracy, Prowadzenie profilaktyki z zakresu od¿ywiania i przyjmowania leków, sta³a wspó³praca z opiekunami, kadr± i je¿eli zachodzi potrzeba w rodzin± podopiecznego 1.8 Cukiernik 2 godziny w miesi±cu Obowi±zki na stanowisku pracy m.in.: wspólne przygotowywanie deserów ( ciasta i inne) wsparcie w wykonywaniu deserów, nauka dbanie o odpowiedni± jako¶æ surowców wykorzystywanych przy produkcji wypieków i innych wyrobów cukierniczych inne wynikaj±ce z obowi±zków przekazanych przez kierownika placówki. Osoby ¶wiadcz±ce powy¿sze us³ugi cechowaæ winna empatia, wra¿liwo¶æ na drugiego cz³owieka, chêæ przebywania z osobami starszymi, niepe³nosprawnymi.
II.5) G³ówny kod CPV: 98.30.00.00 - Ró¿ne us³ugi
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Czê¶æ 1 - ¶wiadczenie us³ug w zakresie muzykoterapii
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
kwalifikacje w zakresie zawodu muzykoterapeuty
Czê¶æ 2 - Us³ugi w zakresie dietetyki
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
kwalifikacje w zakresie dietetyki
Czê¶æ 3 - ¶wiadczenie us³ug kucharskich
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
kwalifikacje w zakresie zawodu kucharza
Czê¶æ 4 - ¶wiadczenie us³ug prawnych
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
wykszta³cenie wy¿sze - kwalifikacje radcy prawnego zgodnie z ustawa o radcach prawnych
Czê¶æ 5 - ¶wiadczenie us³ug psychologicznych
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
wykszta³cenie wy¿sze na kierunku psychologia, (wpis na listê Regionalnej Izby Psychologów)
Czê¶æ 6 - ¶wiadczenie us³ug Fizjoterapeutycznych
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
prawo do wykonywania zawodu fizjoterapeuty
Czê¶æ 7- ¶wiadczenie us³ug pielêgniarskich
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
posiada tytu³ specjalisty w dziedzinie pielêgniarstwa rodzinnego lub,
ukoñczy³a kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielêgniarstwa rodzinnego lub,
posiada tytu³ zawodowy magistra pielêgniarstwa.
Czê¶æ 8 - ¶wiadczenie us³ug cukierniczych
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
kwalifikacje w zakresie zawodu cukiernika
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Czê¶æ 6 - ¶wiadczenie us³ug Fizjoterapeutycznych
Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki udzia³u dotycz±ce:
2) Zdolno¶æ finansowa lub ekonomiczna
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w której okres objêcia ochron± obejmowaæ bêdzie, co najmniej czas trwania niniejszej umowy, przy czym kwota ubezpieczenia winna byæ nie ni¿sza ni¿ po³owa równowarto¶ci zaoferowanej kwoty wykonania Zamówienia
Czê¶æ 5 - ¶wiadczenie us³ug psychologicznych
2) Zdolno¶æ finansowa lub ekonomiczna
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w której okres objêcia ochron± obejmowaæ bêdzie, co najmniej czas trwania niniejszej umowy, przy czym kwota ubezpieczenia winna byæ nie ni¿sza ni¿ po³owa równowarto¶ci zaoferowanej kwoty wykonania Zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
7. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci finansowej lub ekonomicznej (czê¶ci 4,5,6) wykonawca sk³ada, na ¿±danie zamawiaj±cego, nastêpuj±ce dokumenty: Kopiê polisy ubezpieczeniowej.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
IX. Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów, potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. (czê¶ci 1,2,3,4,5,6,7,8)
1. Do oferty wykonawca do³±cza:
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, spe³niania przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania - zakres o¶wiadczenia stanowi za³±cznik do SIWZ,
2) o¶wiadczenie wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych wynikaj±cych z RODO,
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu o którym mowa w ust. 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. Wzory o¶wiadczeñ wykonawcy, sk³adane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie dotycz±cym spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz przes³anek wykluczenia z postêpowania stanowi± za³±cznik do SIWZ.
4. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
6. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej wykonawca sk³ada, na ¿±danie zamawiaj±cego, nastêpuj±ce dokumenty: (czê¶ci 1,2,3,4,5,6,7,8)
Czê¶æ 1 - ¶wiadczenie us³ug w zakresie muzykoterapii
potwierdzenie ¿e Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu muzykoterapeuty
Czê¶æ 2 - Us³ugi w zakresie dietetyki
potwierdzenie ¿e Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu dietetyka
Czê¶æ 3 - ¶wiadczenie us³ug kucharskich
potwierdzenie ¿e Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu kucharza
Czê¶æ 4 - ¶wiadczenie us³ug prawnych
potwierdzenie ¿e Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu radcy prawnego
Czê¶æ 5 - ¶wiadczenie us³ug psychologicznych
potwierdzenie ¿e Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu psychologa
Czê¶æ 6 - ¶wiadczenie us³ug Fizjoterapeutycznych
potwierdzenie ¿e Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu fizjoterapeuty
Czê¶æ 7- ¶wiadczenie us³ug pielêgniarskich
potwierdzenie ¿e Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu pielêgniarki
Czê¶æ 8 - ¶wiadczenie us³ug cukierniczych
potwierdzenie ¿e Wykonawca posiada kwalifikacje w zakresie zawodu muzykoterapeuty
7. W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci finansowej lub ekonomicznej (czê¶ci 4,5,6) wykonawca sk³ada, na ¿±danie zamawiaj±cego, nastêpuj±ce dokumenty:
Kopiê polisy ubezpieczeniowej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
do¶wiadczenie | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | ¶wiadczenie us³ug w zakresie muzykoterapii |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 80340000-9,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
do¶wiadczenie | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | ¶wiadczenie us³ug w zakresie dietetyki |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 85000000-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
do¶wiadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | ¶wiadczenie us³ug kucharskich |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 55300000-3,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
do¶wiadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | ¶wiadczenie us³ug radcy prawnego |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 73110000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
do¶wiadczenie | 40,00 |
cena | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | ¶wiadczenie us³ug psychologa |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 85000000-9,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
do¶wiadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 6 | Nazwa: | ¶wiadczenie us³ug fizjoterapii |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 85141220-7,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
do¶wiadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 7 | Nazwa: | ¶wiadczenie us³ug pielêgniarskich |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 85142100-7,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
do¶wiadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 8 | Nazwa: | ¶wiadczenie us³ug cukiernika |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 55300000-3,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
do¶wiadczenie | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.3.2025)
- ¶wiadczenie us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Bia³ej Podlaskiej wraz z obs³ug± sanitarno-chigieniczn± pacjentów, obs³ug± szpitalnego depozytu rzeczy pacjentów, transportem wewn±trzszpitalnym i utrzy
wiêcej: Ró¿ne us³ugi »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.