eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH BIELIZNY SZPITALNEJ



Og³oszenie z dnia 2017-01-02

Og³oszenie nr 594 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.

Tarnowskie Góry: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH BIELIZNY SZPITALNEJ
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 355510


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 360689


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spó³ka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 24151294000000, ul. ul. Pyskowicka  , 42612   Tarnowskie Góry, pañstwo Polska, woj. ¶l±skie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04, e-mail zp@wspsa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: Niepubliczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH BIELIZNY SZPITALNEJ

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

WSP-DZP-2100-54/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest ¶wiadczenie przez Wykonawcê us³ug pralniczych obejmuj±cych pranie bielizny szpitalnej, operacyjnej, noworodkowej, materacy, pokrowców na materace, koców, poduszek, oraz odzie¿y operacyjnej, ubrañ medycznych i innych (np. firany, zas³ony, obrusy), dezynfekcja chemiczno- termiczna, suszenie, prasowanie; maglowanie, pakowanie, naprawy krawieckie oraz transport. 2. Szacunkowa ilo¶æ (us³ugi) bêd±cej przedmiotem zamówienia w okresie 24 miesiêcy wynosi - 187 000,00 kg bielizny szpitalnej. 3. W zakresie okre¶lonym w pkt1, Wykonawca zobowi±zujê siê m. in. do: 1) Dochowania nale¿ytej staranno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu umowy oraz dba³o¶ci o mienie Zamawiaj±cego przekazane Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia; 2) Odbierania bielizny brudnej odbywaæ siê bêdzie: - codziennie od poniedzia³ku do soboty do godziny 14:00 z ul. Pyskowickiej 47-51 , ¦rodkiem transportu Wykonawcy przystosowanym do przewozu bielizny brudnej z magazynu bielizny brudnej szpitala przy ul. Pyskowickiej 47-51; 3) Dostarczania bielizny czystej odbywaæ siê bêdzie codziennie od poniedzia³ku do soboty do godziny 8 :00 ¶rodkiem transportu Wykonawcy przystosowanym do przewozu bielizny czystej do magazynu bielizny szpitala przy ul Pyskowickiej 47-51; ponadto Strony zgodnie ustalaj± nastêpuj±ce warunki realizacji przedmiotu umowy: 4) Osoba dostarczaj±ca bieliznê obowi±zana jest posiadaæ prawid³owy ubiór - fartuch ochronny i rêkawice ochronne; 5) Bielizna czysta przywo¿ona z pralni musi byæ sucha, posk³adana i zapakowana asortymentowo w worki ochronne na wózkach jezdnych, co zapewni Wykonawca. Zamawiaj±cy nie dopuszcza worków foliowych nieperforowanych. Bielizna wa¿ona bêdzie w magazynie Zamawiaj±cego w obecno¶ci pracownika Wykonawcy i Zamawiaj±cego; 6) Dezynfekcjê wózków jezdnych zapewnia Wykonawca; 7) Ubrania medyczne wyprasowane, dostarczane na wieszakach i zabezpieczone opakowaniem ochronnym; 8) Ubrania, fartuchy operacyjne i bielizna operacyjna powinny byæ pozbawiona nadmiaru py³ków bawe³nianych; 9) Ubrania operacyjne (spodnie i bluzy, sukienki ) maj± byæ poddane procesowi maglowania; 10) Bielizna operacyjna pakowana oddzielnie w workach ochronnych; 11) Bielizna noworodkowa: pieluchy, kaftaniki pakowana oddzielnie w worki foliowe du¿e i ma³e odpowiednio do asortymentu tj. du¿e do pieluch i ma³e do kaftaników , dostarczone przez Wykonawcê w dostatecznej ilo¶ci; 12) Wykonawca odpowiada za bieliznê Zamawiaj±cego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiaj±cego; 13) Wykonawca rozlicza siê z ilo¶ci wypranej bielizny do 2 dni od dnia pobrania do pralni. W przypadku wyst±pienia braków Wykonawca zobowi±zany jest do ich uzupe³nienia w danym asortymencie i kolorze w ci±gu 2 dni. 14) Wykonawca rozlicza siê z ilo¶ci wypranych materacy, pokrowców na materace, poduszek,koców do 5 dni od dnia pobrania do pralni. W przypadku wyst±pienia braków, Wykonawca zobowi±zany jest do uzupe³nienia w ci±gu 2 dni. 15) Wykonawca rozlicza siê z wykonywanej us³ugi pralniczej na drukach "spis bielizny" jego zaopatrzenie na ka¿dy Oddzia³ zapewnia Wykonawca; 16) Wykonawca poza kompleksow± us³ug± prania, zapewnia wykonanie drobnych napraw bielizny takich jak: przyszywanie guzików, naprawa zamków, nappów, troczków, zszywanie rozdaræ, uzupe³nianie brakuj±cych gumek; 17) W przypadku utraty b±d¼ zniszczenia powierzonej bielizny (bielizna odbarwiona, podarta) Wykonawca zobowi±zany jest do naprawienia szkody poprzez wyrównanie ilo¶ci brakuj±cej bielizny, (bielizna winna byæ tego samego rodzaju i jako¶ci), b±d¼ zap³aty jej równowarto¶ci w cenie okre¶lonej przez Zamawiaj±cego; 18) Wykonawca musi zapewniæ dostêpno¶æ komory dezynfekcyjnej w przypadku konieczno¶ci wykonania takiej us³ugi. 19) Wykonawca raz na kwarta³ na swój koszt ma obowi±zek dostarczyæ Zamawiaj±cemu wyniki badañ mikrobiologicznych potwierdzaj±cych skuteczno¶æ przeprowadzanych procesów prania i dezynfekcji oraz dezynfekcji wózków transportowych. Wyniki badañ nale¿y dostarczyæ Pielêgniarce Epidemiologicznej Szpitala. Zamawiaj±cy ponadto zastrzega sobie prawo wykonania w³asnych wymazów mikrobiologicznych w chwili dostarczenia bielizny do magazynu Zamawiaj±cego w obecno¶ci pracownika Wykonawcy. W przypadku niew³a¶ciwych wyników mikrobiologicznych koszt badania pokrywa Wykonawca. 20) Wykonawca winien zapewniæ dezynfekcjê chemiczno - termiczn± w procesie prania wodnego w zakresiedzia³ania B, Tbc, V, F; 21) Wykonawca zastosuje siê do wytycznych dotycz±cych prania, zawartych na metkach bielizny, po¶cieli lub innych wyrobów przekazanych do pralni. 22) Zamawiaj±cy wymaga stosowania przez Wykonawcê technologii prania gwarantuj±cej wysok± jako¶æ ¶wiadczonej us³ugi. 23) ¦rodek transportu musi zapewniæ podzia³ komory za³adunkowej na stronê czyst± i brudn± 24) Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo do reklamacji w przypadku nieprawid³owego wykonania Us³ugi. 25)Us³uga bêdzie wykonywana przy u¿yciu ¶rodków pior±cych dopuszczonych do obrotu na rynku polskim, posiadaj±cym odpowiednie certyfikaty, pozytywne opinie Pañstwowego Zak³adu Higieny lub innego równowa¿nego, a w przypadku bielizny niemowlêcej i pieluch przy u¿yciu ¶rodków posiadaj±cych równie¿ pozytywn± opinie Instytutu Matki i Dziecka, Centrum Opieki nad Dzieckiem lub inne równowa¿nej instytucji dla ¶rodków do prania bielizny noworodkowej i niemowlêcej, 26) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli, w zakresie stosowania przez Wykonawcê w procesie ¶wiadczonych us³ug pralniczych, ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych 27) Podstaw± do rozliczenia p³atno¶ci za us³ugi bêd±ce przedmiotem zamówienia bêdzie ilo¶æ bielizny czystej zatwierdzona przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:


II.5) G³ówny Kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV: 98311000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2016
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT487804.88
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Pralmag Serwis Andrzej Ceglarski Przedsiêbiorsto Wieloran¿owe,  ,  Tadeusza Boya ¯eleñskiego 108C,  40-750,  Katowice,  kraj/woj. ¶l±skie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: nie
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 480720,90
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 480720,90
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 593425,80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.