Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-31
Katowice: Dostawa oprogramowania komputerowego dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 59500 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach , ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083547, faks 032 2083568.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania komputerowego dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oprogramowania komputerowego dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dziewięć pakietów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej lub deliktowej z możliwością rozszerzenia na kontraktową lub deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy, że jest uprawniony do dysponowania oprogramowaniem w zakresie sprzedaży, kopiowania, sprzedaży licencji
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1. Zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli stron lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne niezawinione przez strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą, np. pożar, zalanie itp., 2. Wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę, 3. Aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 4. Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia) ze względów losowych, zdrowotnych lub innych, 5. Zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych, korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, 6. Zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice (Kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet biurowy, System Operacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MicrosoftR Office Professional Plus - Zestaw aplikacji zapewniających możliwość tworzenia, zarządzania, analizowania oraz udostępniania informacji - 18szt. MicrosoftR WindowsR 7 Professional - System operacyjny dedykowany do zastosowań biznesowych. Może być członkiem domeny, wspiera szyfrowanie EFS, zaawansowane opcje kopii zapasowej, obsługa plików trybu offline. Obsługa zapisu i odczytu plików danych na dyskach Blu-ray - 5szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4, 48.62.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Program do zarządzania bazami danych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ToadR for Oracle Professional - Oprogramowanie zawiera narzędzia pomocne w administrowaniu, tworzeniu i zarządzaniu bazami danych oraz modyfikowaniu kodu PL/SQL - 1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet do tworzenia prezentacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Camtasia StudioR - Oprogramowanie do tworzenia, edycji i publikacji prezentacji oraz demonstracji szkoleniowych. Umożliwia przechwytywanie do pliku video zawartości tego co dzieje się na ekranie komputera (lub jego części) wraz z głosem lektora - 1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Program do kompleksowej kontroli komputerów w pracowni komputerowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wizualny Nadzór - Oprogramownaie zawiera zestaw narzędzi przeznaczonych do zdalnego monitorowania, podglądu, kontroli, szkoleń i opieki technicznej dla użytkowników komputerów w sieci lokalnej LAN - 10szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.51.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Program antywirusowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ESET NOD32 Antivirus - Ochrona antywirusowa i antyspyware stacji roboczych, serwerów wraz z konsolą zdalnej administracji - 2300szt. ESET NOD32 Antivirus - Ochrona antywirusowa i antyspyware stacji roboczych, serwerów wraz z konsolą zdalnej administracji - 40szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Program do kosztorysowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Norma Pro - Program do kosztorysowania Norma Pro zawiera zaawansowane mechanizmy dzięki którym można sporządzać kosztorysy wariantowe, porównawcze izłożone, tworzyć pozycje scalone o swobodnym stopniu agregacji, definiować okresy rozliczeniowe i kody wykonawcze, tworzyć i korzystać z cenników obiektów i asortymentów robót, rejestrować zmiany i korekty - 2szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Oprogramowanie naukowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LC Solution - Oprogramowanie LC Solution jest niezbędne do obróbki wyników analiz uzyskanych na chromatografie cieczowym HPLC firmy Shimadzu oraz służy do strowania tym aparatem. Program LC Solution łączy stacje akwizycji danych i zarządza wszystkimi rodzajami chromatografii - 1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.18.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Program do zarządzania bazami bibliotecznymi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: EndNoteR - Oprogramowanie służy do tworzenie baz danych bibliograficznych i zarządzania nimi. Odpowiednie funkcje programu umożliwiają przeszukiwanie baz danych dostępnych za pośrednictwem Internetu. Możliwość tworzenia bibliografii w środowisku edytorów tekstu (program współpracuje z większością popularnych edytorów tekstu, wykorzystywanych do tworzenia publikacji) - 1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.16.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Oprogramowanie naukowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Magellan - Oprogramowanie do analizy jakościowej i ilościowej danych z czytnika Infinite M200 firmy Tecan- 2szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.18.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa i wdrożenie systemu eTMF
- Zakup klastra serwerowego z macierzą, oprogramowaniem, switchy zarządzalnych oraz usługi wdrożenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.