eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SędziszówPrzebudowa odcinków ulic i dróg na terenie Miasta i Gminy Sędziszów w 2009 roku na powierzchni 25 900,8 m2 warstwy ścieralnej bitumicznej i 109,5 m2 chodnik z kostki betonowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Sędziszów: Przebudowa odcinków ulic i dróg na terenie Miasta i Gminy Sędziszów w 2009 roku na powierzchni 25 900,8 m2 warstwy ścieralnej bitumicznej i 109,5 m2 chodnik z kostki betonowej
Numer ogłoszenia: 59526 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Sędziszowa , ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3811127, faks 041 3811131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinków ulic i dróg na terenie Miasta i Gminy Sędziszów w 2009 roku na powierzchni 25 900,8 m2 warstwy ścieralnej bitumicznej i 109,5 m2 chodnik z kostki betonowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa odcinków ulic i dróg na terenie Miasta i Gminy Sędziszów w 2009 roku na powierzchni 25 900,8 m2 warstwy ścieralnej bitumicznej i 109,5 m2 chodnik z kostki betonowej 1. przebudowa ul. Partyzantów dł.180mb, naw. bit. -936m2 2. przebudowa ul. Rajskiej w kier. ul. Klonowej dł. 375mb, naw. bit. - 1875m2 3. przebudowa drogi Piła kier. ul.Majowa-dł.250mb, naw. bit.-1065m2 4. przebudowa ul. Armii Krajowej naw. bit. - 1195m2 5. przebudowa Parkingu przy ul. Leśnej obok sklepu Stokrotka i ajencji PKO - naw. bitum. - 368,2m2 6. przebudowa ulicy od Bloku Nr 22 w kier. ul. Armii Krajowej - naw. bitum.-1742m2 7. przebudowa parkingu przy przedszkolu - naw. bit. - 395,5m2 8. Przebudowa drogi Słaboszowice kier. p. J. Grad - dł.200mb, naw. bit.-600m2 9. Przebudowa drogi wew. Kucaków od dr. pow. Pawłowice-Łowinia - dł.250mb, naw.bit.-750 m2 10. Przebudowa drogi Kozendrów-dł.230mb, naw.bit.- 750 m2 11. Przebudowa drogi gminnej Pawłowice-Boleścice-Wojciechowice-od szkoły-dł.300mb, naw.bit.-1500m2 12. Przebudowa drogi wew. Pawłowice koło sklepu-dł.27mb, naw. bit.-133 m2 13. Przebudowa drogi Gniewięcin-Sielec-dł.235mb, naw. bit.-1000m2 14. Przebudowa drogi Gniewięcin od powiatowej 0178T w kier. p. Tabor (OSP) -dł.475mb, naw. bit.-1781m2 15. Przebudowa drogi Tarnawa-Marianów-dł.495mb, naw. bit.-2475m2 16. Przebudowa drogi Szałas p.wieś-dł.320mb, 1280m2 17. Przebudowa drogi Mstyczów kier. p. Rokicki-dł.315mb, naw. bit.-945m2 18. Przebudowa drogi Jeżów-Klimontów-Lipie -dł.400mb, naw. bit.-1600m2 19. Przebudowa drogi w Klimontowie od strażnicy OSP w kier. pól-dł.150mb 20. Przebudowa drogi wew. Przełaj kier. Rylski - dł.150mb 21. Przebudowa drogi Boleścice-Krzcięcice (kier.PKP Krzcięcice, za torami)-dł.250mb, naw. bit.-750m2 22. Przebudowa drogi Grązów-Zapusta-Boleścice -dł.350mb, naw. bit.-1400m2 23. Przebudowa drogi Zagaje p. wieś-dł.300mb, naw. bit.-1425m2 24. Przebudowa drogi Zielonki Sielec-dł.200mb, naw. bit.-800m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.952,50 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od dnia otwarcia ofert. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 PZP w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego 67124049951111000055513076 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Potwierdzenie złożenia wadium musi być dołączone do oferty. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: - Udzielić co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonane roboty - Wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 1. Wypełnić druk oferta, który należy sporządzić ściśle według wzoru druku załączonego przez zamawiającego zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnić formularz kosztorys ofertowy zał. Nr 2. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1, 2 PZP). 4. Spełnienie warunków podanych w punkcie 3, należy potwierdzić poprzez złożenie w ofercie stosownego oświadczenia wg załącznika nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne art. 24 ust. 1,2 oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VI. 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie przynajmniej jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania odrzuceniem jego oferty. 6. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r, - Prawo budowlane (Dz. U. z 2007 r. Nr 156, poz. 1118 tekst jednolity z późniejszymi zmianami). Dokumenty potwierdzające (atesty, badania masy bitumicznej, świadectwa jakości) przekazać przed odbiorem końcowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć: 1.Druk oferty na roboty wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną ( zał. Nr 1 do SIWZ). 2. Kosztorys ofertowy (zał. Nr 2) 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 3. 4. Formularz umowy - zaakceptowany przez Wykonawcę (zał. Nr 4) 5. Harmonogram rzeczowo - finansowy - wzór harmonogramu stanowi zał. Nr 5. 6. Kserokopię wadium. 7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie d) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 PZP. Dokumenty, o których mowa w pkt. a, c i d powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W zakresie dokumentów składanych przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy §2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 z 2006 r. poz. 605 z późn. zmianami). - W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. - Podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do załączenia do oferty umowy regulującej współpracę tych podmiotów. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP. - W przypadku wykonywania robót z udziałem podwykonawców, Wykonawca przedkłada oświadczenie o podwykonawcach podpisane przez osobę uprawnioną. 8. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający żąda przedłożenia: a) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.(referencje) W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót. b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. c) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. (załączyć uprawnienia kierownika robót i zaświadczenie o jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa). d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w przypadku kiedy Wykonawca będzie nimi dopiero dysponował. e)W celu potwierdzenia, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków - dotyczące pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi dołączyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; f) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Aktualnej odpis z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lun wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii musza być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sedziszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie 28-340 Sędziszów ul.Dworcowa 20 pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie 28-340 Sędziszów ul.Dworcowa 20 sekretariat pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.