Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-21
Gdańsk: Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK
Numer ogłoszenia: 59527 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 058 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu w latach 2009 lub 2010 na poszczególne budynki gminne na terenie Biur Obsługi Mieszkańców 1 - 9 (BOM 1 - 9). 1. Zakres robót wynikający z opinii kominiarskich: a) montaż wkładów kominowych kwasoodpornych do istniejących przewodów kominowych murowanych w celu uszczelnienia przewodu spalinowego, b) montaż wkładów kominowych żaroodpornych do istniejących kominów murowanych, c) montaż wkładów kominowych aluminiowych, z blachy ocynkowanej, spiro, Alu-fol itp. do przewodów wentylacyjnych w istniejących przewodach murowanych celem ich uszczelnienia, d) dobudowa wewnątrz budynku przewodów wentylacyjnych (w lokalach, po klatce schodowej, przez strych) z rur stalowych ocynkowanych o średnicach 130, 150 i 200 mm z obudową z płyt gipsowo-kartonowych z wyprowadzeniem ponad dach, e) dobudowa przewodów spalinowych od urządzeń gazowych z rur ze stali kwasoodpornej wewnątrz budynku (przez lokale, klatkę schodową, przez strych) itp, f) dobudowa przewodów wentylacyjnych z rur stalowych ocynkowanych o średnicach 130, 150 i 200 mm po ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną, g) dobudowa przewodów spalinowych z rur stalowych kwasoodpornych o średnicach 130, 150 i 200 mm po ścianie zewnętrznej budynku, z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną, h) dobudowa przewodów żaroodpornych z blachy stalowej żaroodpornej po ścianie zewnętrznej budynku, z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną, i) roboty budowlane towarzyszące robotom kominowym, tj.: - przemurowanie kominów, - wykucia z zamurowaniem bruzd, - naprawa dachów po przejściach przewodami kominowymi, - obsadzanie drzwiczek i kratek, - inne niezbędne roboty budowlane konieczne do realizacji zadania. II. Wykonanie opinii kominiarskiej powykonawczej, która ma zawierać schemat przewodów kominowych istniejących w całym budynku z oznaczeniami i opisem wykonanych robót potwierdzający drożność, szczelność i właściwy ciąg w przewodach kominowych. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - wymagania ogólne - wykonanie wsadów kominowych i wentylacji w budynkach mieszkalnych - załącznik nr 1A do siwz, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacja wsadów kominowych kwasoodpornych i żaroodpornych - załącznik nr 1B do siwz, - szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacja wentylacji grawitacyjnej - załącznik nr 1C do siwz, - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty murowe - kominy - załącznik nr 1D do siwz. IV. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, zleceniami w których zostanie przedstawiony przez przedstawicieli zamawiającego szczegółowy zakres robót do wykonania w oparciu o opinie kominiarskie z rocznego przeglądu przewodów kominowych - ustalenia na wprowadzeniu na budowę. V. W zleceniu określony będzie adres obiektu, zakres robót, wartość szacunkowa i termin wykonania robót. Wzór zlecenia stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy stanowiący załącznik do siwz. VI. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty (prace) niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polskimi normami oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. VII. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót w budynkach Zamawiającego. VIII. Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. IX. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy (miejsce wykonania zamówienia) oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia obciążają Wykonawcę. X. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, papy, itp.) zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz udokumentowania tych czynności na żądanie Zamawiającego. XI. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.12.10-1, 45.45.30.00-7, 45.26.25.22-6, 45.26.14.20-4, 45.41.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 10.500,00 zł , w tym: Zadanie 1 - 3.500,00 zł, Zadanie 2 - 3.300,00 zł, Zadanie 3 - 3.700,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na montażu wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku powoływania się na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów należy przedstawić udział tych podmiotów w wykonywaniu części zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i Wykonawca musi wykazać dysponowanie: - 1 osobą na stanowisku kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa, - 1 osobą posiadającą tytuł mistrza kominiarskiego. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 zł na każde zadanie (np. w przypadku składania oferty na 3 zadania wartość polisy musi wynosić minimum 300.000,00 zł). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. 2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 3. Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat. 4. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 siwz. 5. Złożyć Zestawienie materiałów wg załącznika nr 2 do siwz wraz z przyjętymi cenami jednostkowymi. Ceny materiałów muszą być przedstawione łącznie z kosztami zakupu i transportu materiałów. W przypadku zastosowania różnych cen jednostkowych w każdym z zadań, należy sporządzić Zestawienie materiałów odpowiednio na zadanie 1, 2, 3. Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty. (Uwaga: Ceny jednostkowe - ceny za 1 tonę, 1 kg, 1m3, 1m2, 1mb, 1 szt, zgodnie z zestawieniami materiałów załącznik nr 2 do siwz). 6. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.65
- 2 - Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podakuj VAT) - 0.35
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 16. Cena brutto 24,60 PLN. Warunki płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 06.04.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT: Otwarcie ofert odbędzie się dnia 08.03.2011 r. o godz. 10:45 w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 9 - świetlica. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI. Marek Skuhra, stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 16, tel. (58) 302 32 82. Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK - tern administrowany przez Biura Obsługi Mieszkańców Nr 1, 3 i 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.12.10-1, 45.45.30.00-7, 45.26.25.22-6, 45.26.14.20-4, 45.41.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.65
- 2. Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) - 0.35
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK - tern administrowany przez Biura Obsługi Mieszkańców Nr 2, 4 i 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.12.10-1, 45.45.30.00-7, 45.26.25.22-6, 45.26.14.20-4, 45.41.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.65
- 2. Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) - 0.35
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK - tern administrowany przez Biura Obsługi Mieszkańców Nr 6, 7 i 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.12.10-1, 45.45.30.00-7, 45.26.25.22-6, 45.26.14.20-4, 45.41.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0.65
- 2. Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) - 0.35
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.