Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-07-26
Ogłoszenie nr 595310-N-2018 z dnia 2018-07-26 r.
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Leżajsku: Dostawa maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
operacje typu "Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Leżajsku, krajowy numer identyfikacyjny
000763985, ul.
Mickiewicza
50
,
37-300
Leżajsk, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
2427994, e-mail
rzswwl@poczta.onet.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): rzsw-lezajsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Leżajsku
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
rzsw-lezajsk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie - za pośrednictwem: operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 8030), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Leżajsku, Leżajsk, ul. Mickiewicza 50, 37 - 300 Leżajsk
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych takich jak rowy melioracyjne, przepusty, studzienki, drenaże zabezpieczające gospodarstwa rolne przed zalaniem, podtopieniem lub nadmiernym uwilgoceniem spowodowanym przez powódź lub deszcz nawalny. Zamówienie podzielone zostało na osiem oddzielnych części: Część numer 1: "Koparko-ładowarka o mocy 90-110 KM z wyposażeniem: łyżka wielofunkcyjna z widłami do palet, łyżka koparkowa, łyżka kosząca, łyżka skarpowa" Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę koparko-ładowarki o mocy 90-110 KM z wyposażeniem: łyżka wielofunkcyjna z widłami do palet, łyżka koparkowa, łyżka kosząca, łyżka skarpowa. Minimalne parametry: - Nowy - Silnik 4-cylindrowy spełniający normy spalin TIER4 Final o mocy nie mniejszej niż 90 KM, bez filtra cząstek stałych - Pompa hydrauliczna wielotłoczkowa o minimalnym wydatku 150 l/min i minimalnym ciśnieniu 250 bar - System hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu do bieżącego zapotrzebowania - Masa całkowita nie większa niż 8400 kg - Zbiornik paliwa nie mniejszy niż 150 l - Koła jezdne z oponami: przednie w rozmiarze 20" i tylne 26" - Napęd na obie osie z możliwością napędu na jedną oś - Blokada mechanizmu różnicowego - Kabina operatora z obrotowym fotelem, spełniająca wymagania konstrukcji ROPS/FOPS, poziom hałasu w kabinie nie więcej niż 76 dB - Wszystkie główne komponenty układu napędowego wyprodukowane przez jednego producenta (silnik, skrzynia biegów, mosty) - Dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się - Minimalna głębokość kopania 5,8 m - Minimalna wysokość załadunku łyżki ładowarkowej 3 m - Minimalna wysokość załadunku łyżki koparkowej 4,5 m - Łyżka ładowarkowa dzielona (otwierana), wielofunkcyjna - Pojemność łyżki ładowarkowej nie mniejsza niż 1,2 m3, szerokość nie większa niż 2,4 m - Widły do palet montowane na łyżce ładowarkowej - Ładowarka musi posiadać system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układu stabilizacji łyżki podczas jazdy - Łyżka ładowarkowa musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania - Wysięgnik koparkowy z możliwością przesuwu bocznego - Łyżka koparkowa o szerokości 900mm +- 20mm, łyżka skarpowa uchylna o szerokości 1500mm +-20mm - Instalacja hydrauliczna na ramieniu koparkowym do sterowania łyżką skarpową uchylną - Łyżka kosząca koparkowa 2000mm +-20mm - Szybkozłącze koparkowe mechaniczne - Stabilizatory tylne niezależnie wysuwane hydraulicznie z zamkami hydraulicznymi Część numer 2: "Ciągnik rolniczy o mocy 100-130 KM" Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę ciągnika rolniczego o mocy 100-130 KM Minimalne parametry: - Moc min. 100 KM - Moment obrotowy min. 400 Nm - Ilość cylindrów min. 4 - Filtr powietrza suchy z czujnikiem zanieczyszczenia - Pojemność zbiornika paliwa min. 120 L - Sprzęgło dwutarczowe suche z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM - Skrzynia przekładniowa - charakterystyka min. 12 x 12 w pełni synchronizowana z rewersem mechanicznym - Most napędowy tylny z blokadą mechanizmu różnicowego - Most napędowy przedni z automatyczną blokadą mechanizmu różnicowego - Prędkość maks. min. 35 km/h WAŁ ODBIORU MOCY (WOM) - Typ niezależny z hydraulicznym sterowaniem sprzęgła WOM 540 / 1000 PODNOŚNIK HYDRAULICZNY - Wydatek pompy min. 55 l/min - Maksymalny udźwig podnośnika min. 4400 kg - Rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej dwusekcyjny (min. 4 szybkozłącza) TUZ 2 kat. UKŁAD KIEROWNICZY - Typ hydrostatyczny UKŁAD HAMULCOWY - Hamulce robocze wielotarczowe mokre, sterowane hydraulicznie - Hamulec postojowy mechaniczny, sterowany ręcznie KOŁA, OPONY I ROZSTAWY - Koła przednie / tylne min. 380/70 R24 - min. 480/70 R34 - Zaczepy: transportowy przedni i tylny KABINA - Rodzaj: czterosłupkowa WYMIARY - Prześwit min. 430 mm - Masa bez obciążników 3800-4200 kg - Wyposażenie: ogrzewanie, reflektory robocze w dachu przednie i tylne, wycieraczki i spryskiwacze przednie i tylne - obciążniki przednie 240-280 kg - obciążniki tylne 200-220 kg - kogut - klimatyzacja Część numer 3: "Wysięgnik wielofunkcyjny zasięg poziomy 4,8-5,50 m, Głowica kosząca szer. rob. 1,20-1,50 m, Odmularka do rowów śr. dysku roboczego 800-900 mm, Kosiarka bijakowa szer. rob. 1,60-1,80 m" Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących maszyn: WYSIĘGNIK WIELOFUNCYJNY ZASIĘG POZIOMY 4,8 - 5,50 m Minimalne parametry: - Zasięg pracy wysięgnika z głowicą koszącą min. 4,80 m - Sposób mocowania na ciągniku - tylny TUZ - Napęd hydrauliczny -własny - Sterowanie linkowe-mechaniczne - Moc pompy hydraulicznej min. 30 kW - Kąt obrotu głowicy min. 205° - Pojemność zbiornika oleju min. 130 l - Masa max 800 kg - Szerokość transportowa max 1700 mm - Przyłącze narzędzi 60x60 mm prawe - Maksymalna prędkość obrotowa WOM 1000 obr./min GŁOWICA KOSZĄCA SZER. ROB. 1,20 - 1,50 M Minimalne parametry: - Długość w położeniu transportowym max 690 mm - Szerokość w położeniu transportowym max. 1620 mm - Wysokość w położeniu transportowym max. 430 mm - Napęd hydrauliczny - Nominalna prędkość obrotowa wału bijakowego 2900-3100 obr./min - Sposób mocowania belka kwadratowa 60x60 mm - Szerokość robocza 1,20-1,50 m - Ilość noży tnących min. 26 szt. - Wałek roboczy - Wału kopiujący - Moc silnika hydraulicznego min. 23 kW - Waga max 220 kg - Rodzaj noży bijakowe (młotkowe) - Kierunek obrotów lewy lub prawy - Max średnica rozdrabiania min. 30 mm ODMULARKA DO ROWÓW ŚR. DYSKU ROBOCZEGO 800-900 MM Minimalne parametry: - Średnica dysku roboczego 800-900 mm - Liczba noży min. 8 szt. - Napęd hydrauliczny - Moc silnika hydraulicznego min. 35 kW - Waga max 220 kg KOSIARKA BIJAKOWA SZER. ROB. 1,60 - 1,80 M Minimalne parametry: - Długość w położeniu transportowym max 1900 mm - Szerokość w położeniu transportowym max 1660 mm - Wysokość w położeniu transportowym max 2160 mm - Szerokość koszenia 1600-1800 mm - Przesunięcie kosiarki w poziomie (przesuw hydrauliczny) min. 1820 mm - Masa własna max 765 kg - Maksymalna prędkość obrotowa WOM 1000 obr./min - Układ zawieszenia Tylny TUZ kat II i III - Rodzaj noży - Bijakowe (młotkowe) - Liczba noży bijakowych min. 14 szt. - Prędkość obrotowa wału bijakowego 2400-2500 obr./min - Kąt pracy w dół / w górę min. -60°/ +95° Część numer 4: " Rębak do gałęzi średnica ciętych gałęzi do 12 cm" Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę rębaka do gałęzi średnica ciętych gałęzi do 12 cm Minimalne parametry: - maksymalna średnica rozdrabnianych gałęzi - min. 12 cm, - sposób mocowania - trzypunktowy układ zawieszenia, - napęd - WOM od ciągnika, - wielkość uzyskanego zrębu - 20-60 mm, - podawanie materiału - z możliwością regulacji, - minimalna wysokość rury wyrzucającej - 190 cm z możliwością obrotu o 3600, - napęd układu pobierającego materiał - hydrauliczny z możliwością regulacji prędkości pobierania, - ilość noży tnących - min. 4 szt. plus przeciwnóż - pozostałe wymagania: możliwość wycofania materiału z gardzieli, Część numer 5: "Brona wirnikowa szer. rob. 3,0 - 3,20 m" Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę brony wirnikowej szer. rob. 3,0 - 3,20 m Minimalne parametry: - szerokość robocza 3,0 - 3,2 m - wał tylny typu Packer o średnicy od 500 mm do 550 mm - wałek napędowy ze sprzęgłem - włóka montowana z przodu lub z tyłu - możliwość pracy 540/750/1000 obr/min - tylne wyjście WOM - szybki montaż zębów Część numer 6: "Przyczepa rolnicza ład. 8-10 ton" Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przyczepy rolniczej ład. 8-10 ton Minimalne parametry: - Ładowność 8-10 t - 2 osiowa - Wywrót trójstronny - Wysokość ścian 500mm + 500mm (tolerancja -50mm +100mm) - Wymiar skrzyni "paletowy" (min. dł. 4,53 m, min. szer.2,42 m) - Kubatura min. 11 m3 - Prędkość max min. 35 km/h - Rozstaw kół 1,80-1,90 m - Wysokość platformy 1,10-1,30 m - Plandeka ze stelażem - Podest do obsługi plandeki - Ogumienie nowe 315/60-22,5 lub 385/55-22,5 - Zaczep tylny stały - Instalacja pneumatyczna 2-obwodowa - Media do 2 przyczepy - Koło zapasowe Część numer 7: "Przyczepa rolnicza ład. 2-3 ton" Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przyczepy rolniczej ład. 2-3 ton Minimalne parametry: - jednoosiowa - ładowność 2-3 ton - wywrót trójstronny - wysokość ścian min. 400 mm - koło zapasowe Część numer 8: "Kosa spalinowa moc 2,9 - 3,5 KM" - 4 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 4 szt. kos spalinowych moc 2,9 - 3,5 KM Minimalne parametry kosy spalinowej: - moc min. 2,9 KM - wyposażenie: głowica żyłkowa - tarcza trójzębna min. 350 MM - szelki dwustronne - wspomaganie rozrusznika Określone w opisie przedmiotu zamówienia typy maszyn/ sprzętu podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez maszyny/sprzęt/urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący maszyny/ sprzęt zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru i sposobu transportu). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego maszyny/ sprzęt spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny maszyn/ sprzętu dla poszczególnych części zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Warunki realizacji zamówienia na poszczególne części określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym: załącznik nr 4 do Siwz.
II.5) Główny kod CPV: 16000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
43260000-3 |
29370000-3 |
16310000-1 |
16120000-2 |
34223000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-09-28
II.9) Informacje dodatkowe: Wskazany termin zakończenia dotyczy każdej z części.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 3 do siwz) Uwaga: Powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacje z otwarcia ofert). Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy, wg załącznika nr 1 do Siwz. 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (art. 24 ust. 1 uPzp) - (wg załącznika nr 2 do siwz) aktualne na dzień składania ofert, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców (Wykonawca zamieszcza informacje w tym zakresie w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do siwz). OFERTY WSPÓLNE ( KONSORCJUM/ SPÓŁKA CYWILNA) 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 uPzp 4) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno: a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia. 5) Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 7) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 8) Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. 9) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Czas reakcji serwisu | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy, może nastąpić w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku, gdy z przyczyn technicznych (w szczególności zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku urządzenia zaoferowanego w ofercie) konieczne jest dokonanie zmiany, np. rodzaju/modelu/typu, a parametry te będą nie gorsze niż parametry zaproponowanego w ofercie urządzenia; 2) działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy. 3. Zmiany istotne treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 4. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian w umowie jest pisemny wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez Wykonawcę. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie w/w okoliczności poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, itp. 6. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wskazane w pkt IV.2) ogłoszenia kryteria oceny ofert - dotyczą każdej z części.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Koparko-ładowarka o mocy 90-110 KM z wyposażeniem: łyżka wielofunkcyjna z widłami do palet, łyżka koparkowa, łyżka kosząca, łyżka skarpowa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 43260000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Czas reakcji serwisu | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Ciągnik rolniczy o mocy 100-130 KM |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 29370000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Czas reakcji serwisu | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Wysięgnik wielofunkcyjny zasięg poziomy 4,8-5,50 m, Głowica kosząca szer. rob. 1,20-1,50 m, Odmularka do rowów śr. dysku roboczego 800-900 mm, Kosiarka bijakowa szer. rob. 1,60-1,80 m |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16310000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Czas reakcji serwisu | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Rębak do gałęzi średnica ciętych gałęzi do 12 cm |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Czas reakcji serwisu | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Brona wirnikowa szer. rob. 3,0 - 3,20 m |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16120000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Czas reakcji serwisu | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Przyczepa rolnicza ład. 8-10 ton |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 34223000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Czas reakcji serwisu | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Przyczepa rolnicza ład. 2-3 ton |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 34223000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Czas reakcji serwisu | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Kosa spalinowa moc 2,9 - 3,5 KM |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Czas reakcji serwisu | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w 2025 roku w Leżajsku"
- "Sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Zakup i dostawa mikrobusu w wersji 9-osobowej przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. św. Jana Pawła II w Leżajsku.
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Leżajsku"
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół na terenie Gminy Leżajsk w ramach programu pn. "Aktywna Szkoła - zakup sprzętu sportowego"
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- Zakup sprzętu rolniczego
- Zakup i dostawa przyczepy do nauki jazdy, ciągnika do nauki jazdy i nauki pracy maszynami (z pługiem do odśnieżania i ładowaczem) oraz pojazdu silnikowego w podziale na 3 części
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego
- Dostawa maszyn rolniczych
- Zakup koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chorzelach.
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.