Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-07
Szczecin: Dostawa odczynników diagnostycznych i laboratoryjnych, materiałów zużywalnych do badań koagulologicznych oraz testów paskowych do badania moczu wraz z dzierżawą aparatu do przeprowadzania badań dla ZOZ MSWiA
Numer ogłoszenia: 59539 - 2009; data zamieszczenia: 07.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie , ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4329586, 4329521, faks 091 4329501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmswia.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników diagnostycznych i laboratoryjnych, materiałów zużywalnych do badań koagulologicznych oraz testów paskowych do badania moczu wraz z dzierżawą aparatu do przeprowadzania badań dla ZOZ MSWiA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników diagnostycznych i laboratoryjnych, materiałów zużywalnych do badań koagulologicznych oraz testów paskowych do badania moczu wraz z dzierżawą aparatu do przeprowadzania badań dla ZOZ MSWiA:
Pakiet nr I - BADANIA TESTOWE
Pakiet nr II - ODCZYNNIKI I MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO ANALIZATORA JONOWEGO AVL 988-3
Pakiet nr III - ODCZYNNIKI I MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO ANALIZATORA JONOWEGO SYSMEX 1000/4500
Pakiet nr IV - BARWNIKI I ODCZYNNIKI LABORATORYJNE
Pakiet nr V - ODCZYNNIKI, MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO BADAŃ KOAGULOLOGICZNYCH OPTYCZNĄ METODĄ POMIARU NA APARAT COAG CHROM 3003 WRAZ Z SERWISEM APARATU I AKCEPTACJĄ ODCZYNNIKÓW PRZEZ PRODUCENTA APARATU
Pakiet nr VI - TEST PASKOWY DO BADANIA MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO PRZEPROWADZANIA BADAŃ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 8 800,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone poniżej:
1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych,
5) zrealizowali co najmniej 3 zadania podobne do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,
6) wniosą wadium.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów opisujących przedmiot oferty:
1) Spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie - zamieszczony na pierwszej stronie oferty,
2) Wypełniony druk oferty - wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ,
3) Wypełniony formularz szczegółowej oferty cenowej - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ,
4) Oświadczenia - wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ,
5) Oświadczenie Wykonawcy - wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ,
6) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca winien wykazać zrealizowanie minimum 3 podobne zamówienia do przedmiotu zamówienia, tj. zamówień polegających na dostawie produktów będących przedmiotem przetargu - wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ,
7) Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione przez wykonawcę w załączniku nr 5 zostały wykonane należycie.
8) Wykaz dokumentów dopuszczających produkt do użytku szpitalnego - wypełniony Załącznik nr 6 do SIWZ,
9) Dokument dopuszczający oferenta do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną,
10) Szczegółowy opis oferowanych produktów - z podaniem szczegółowej charakterystyki wyrobów potwierdzającej, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwy producenta, nazwy produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. Szczegółowa charakterystyka wyrobów powinna zawierać m.in.: oferowane warunki jakościowe: powtarzalność, odtwarzalność; opis odczynników w języku polskim wraz z metodykami badań,
11) Karty charakterystyki - oferowanych produktów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007 r. w sprawie kart charakterystyki (Dz.U.07.215.1588), jeżeli przepisy prawa ustanawiają obowiązek sporządzenia karty charakterystyki dla danego produktu.
12) Dowód wniesienia wadium, tj.: kopia dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium, po zdeponowaniu ich w kasie Zamawiającego - dokument potwierdzający dokonanie tej czynności poświadczony za zgodność z oryginałem.
Dotyczy Pakietu nr IV: 13)Materiały prezentujące oferowany do dzierżawy aparat - szczegółowy opis techniczny oferowanego urządzenia zawierający odniesienie do wymogów Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmswia.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZOZ MSWiA w Szczecinie
ul. Jagiellońska 44
70-382 Szczecin
Cena specyfikacji: 30,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora ZOZ MSWiA ul. Jagiellońska 44 70-382 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BADANIA TESTOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BADANIA TESTOWE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ODCZYNNIKI I MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO ANALIZATORA JONOWEGO AVL 988-3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI I MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO ANALIZATORA JONOWEGO AVL 988-3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ODCZYNNIKI I MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO ANALIZATORÓW HEMATOLOGICZNYCH SYSMEX 1000/4500.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI I MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO ANALIZATORÓW HEMATOLOGICZNYCH SYSMEX 1000/4500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: BARWNIKI I ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BARWNIKI I ODCZYNNIKI LABORATORYJNE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ODCZYNNIKI, MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO BADAŃ KOAGULOLOGICZNYCH OPTYCZNĄ METODĄ POMIARU NA APARAT COAG CHROM 3003 WRAZ Z SERWISEM APARATU I AKCEPTACJĄ ODCZYNNIKÓW PRZEZ PRODUCENTA APARATU.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ODCZYNNIKI, MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO BADAŃ KOAGULOLOGICZNYCH OPTYCZNĄ METODĄ POMIARU NA APARAT COAG CHROM 3003 WRAZ Z SERWISEM APARATU I AKCEPTACJĄ ODCZYNNIKÓW PRZEZ PRODUCENTA APARATU.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: TEST PASKOWY DO BADANIA MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO PRZEPROWADZANIA BADAŃ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TEST PASKOWY DO BADANIA MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU DO PRZEPROWADZANIA BADAŃ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- REMONT W BUDYNKU NR 5, BIELKOWO
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w GDDKiA Oddział w Szczecinie wraz z Rejonem Szczecin z podziałem na 2 części
- TP-9/25 Wyposażenie w meble niemedyczne dla poszczególnych komórek organizacyjnych w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii
- Dostawa regałów magazynowych oraz wyposażenia medycznego ruchomego dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Konserwacje i naprawy awaryjne: klimatyzatorów, wentylatorów, nagrzewnic, aparatów grzewczo - chłodzących, wentylatorów dachowych, kanałów wentylacyjno- klimatyzacyjnych i innych urządzeń.
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- 7/25 - Dostawa odczynników chemicznych dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa odczynników dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Dostawa produktów dla Pracowni Patomorfologii
- Zakup i dostawa odczynników, kontroli i akcesoriów do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.