Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-10-13
Og³oszenie nr 595852-N-2020 z dnia 2020-10-13 r.
Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ: Dostawa pozosta³ych materia³ów medycznych jednorazowego u¿ytku, pozosta³ych elektrod i dodatkowych materia³ów szewnych do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ, krajowy numer identyfikacyjny
00029752000000, ul.
ul. Miko³aja Kopernika
43
,
00-328
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
22 83 05 400, e-mail
dyrekcja@wsdz.pl, faks
22 83 05 399.
Adres strony internetowej (URL): www.wsdz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.wsdz.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wsdz.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Warszawski Szpital dla Dzieci SPZOZ, Sekretariat Dyrekcji, 00-328 Warszawa, ul. Miko³aja Kopernika 43
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa pozosta³ych materia³ów medycznych jednorazowego u¿ytku, pozosta³ych elektrod i dodatkowych materia³ów szewnych do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
Numer referencyjny:
WSDZ.KZ.270.8.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pozosta³ych materia³ów medycznych jednorazowego u¿ytku, pozosta³ych elektrod i dodatkowych materia³ów szewnych do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ. (S± to zebrane czê¶ci zamówienia, które zosta³y uniewa¿nione w poprzednich postêpowaniach). Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± lub wiêcej czê¶ci zamówienia. Zamówienie zosta³o podzielone na 7 czê¶ci: Czê¶æ 1) Koñcówki do Shavera Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 2.1 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia - czê¶æ 1). Czê¶æ 2) Maski tlenowe, nebulizatory lekowe, zestawy do nebulizacji Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 2.2 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia - czê¶æ 2). Czê¶æ 3) £±czniki sterylne, pojemniki na odpady ostro-krawêdziowe, wanna do dezynfekcji narzêdzi Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 2.3 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia - czê¶æ 3). Czê¶æ 4) Ko³dry grzewcze Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 2.4 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia - czê¶æ 4). Czê¶æ 5) Elektrody do diatermii, kable Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 2.5 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia - czê¶æ 5). Czê¶æ 6) Elektrody do fizykoterapii Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 2.6 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia - czê¶æ 6). Czê¶æ 7) Zestawy do szycia Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 2.7 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy. Opis przedmiotu zamówienia - czê¶æ 7).
II.5) G³ówny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
33190000-8 |
33141121-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
z³oty
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 42 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
42 | |||
42 | |||
42 | |||
42 | |||
42 | |||
42 | |||
42 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo warunków udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo warunków udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci dokumentu w formie elektronicznej pod okre¶lonym adresem internetowym ogólnodostêpnej i bezp³atnej bazy danych, zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument z tej bazy danych. 2) O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce przes³anek wykluczenia.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. Materia³y informacyjne takie jak miedzy innymi (opisy, katalogi, prospekty, rysunki fotografie, itp.) - w jêzyku polskim - dla ka¿dej pozycji z "Formularza asortymentowo-cenowego, Opisu przedmiotu zamówienia". 2. O¶wiadczenie dotycz±ce wyrobów medycznych potwierdzaj±ce, ¿e oferowane wyroby medyczne, spe³niaj± wszelkie wymagania jako¶ciowe i normy obowi±zuj±ce dla tego rodzaju wyrobów oraz wymogi przewidziane obowi±zuj±cymi przepisami, w tym w szczególno¶ci zosta³y wprowadzone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych, s± oznakowane znakiem CE oraz posiadaj± deklaracje zgodno¶ci - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ. (dotyczy asortymentu bêd±cego wyrobem medycznym).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Formularz oferty. 2. Formularz asortymentowo - cenowy, Opis przedmiotu zamówienia. (ta czê¶æ, w której swoj± ofertê sk³ada Wykonawca) 3. Pe³nomocnictwo - je¿eli dotyczy. (orygina³ lub kopia po¶wiadczona notarialnie)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Za³±cznik nr 7.1 do SIWZ 1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmian, które zosta³y przez Zamawiaj±cego przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu/specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. w zakresie: 1) wysoko¶ci wynagrodzenia - w przypadkach, o których mowa w Umowie, 2) zmiany jako¶ci lub innych parametrów wyrobów zaoferowanych przez Wykonawcê w ofercie, przy czym zmiana taka mo¿e byæ w szczególno¶ci spowodowana: ? zmian± sposobu konfekcjonowania wyrobów przez producenta, czego Wykonawca nie móg³ wcze¶niej przewidzieæ - z odpowiednim przeliczeniem ilo¶ci, ? niedostêpno¶ci± na rynku wyrobów wskazanych w ofercie wynikaj±c± z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych wyrobów, ? pojawieniem siê na rynku wyrobów nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, ? pojawieniem siê na rynku wyrobów o lepszych parametrach ni¿ wskazane w ofercie, 3) ograniczenia zakresu dostaw na podstawie niniejszej umowy w przypadku stwierdzenia braku konieczno¶ci wykonywania czê¶ci zamówienia, 4) wyd³u¿enia okresu obowi±zywania umowy o nie wiêcej ni¿ 24 miesi±ce, w przypadku niewykorzystania ilo¶ciowego umowy, z zastrze¿eniem, ¿e ³±czna warto¶æ umowy okre¶lona w §2 ust. 1 nie mo¿e zostaæ przekroczona, 5) sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z uwagi na uzasadnione zmiany proponowane przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, - pod warunkiem, ¿e zmiany wskazane powy¿ej nie spowoduj± zwiêkszenia ceny ofertowej. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zamianê zawieraj±cego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. 3. Ka¿da zmiana Umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i us³ug, 2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 5. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 4 pkt 1) Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy. 6. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 4 pkt 2) Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególno¶ci wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia umownego a wp³ywem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê na kalkulacjê ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku z podwy¿szeniem wysoko¶ci p³acy minimalnej. Nie bêd± akceptowane koszty wynikaj±ce z podwy¿szenia wynagrodzeñ pracowników Wykonawcy, które nie s± konieczne w celu ich dostosowania do wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê. 7. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 4 pkt 3) Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególno¶ci Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia umownego, a wp³ywem zmiany zasad, o których mowa w ust. 4 pkt 3), na kalkulacjê ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, o których mowa w ust. 4 pkt 3). 8. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 4 pkt 4) Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególno¶ci Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia umownego, a wp³ywem zmiany zasad, o których mowa w ust. 4 pkt 4), na kalkulacjê ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, o których mowa w ust. 4 pkt 4). 9. Zamawiaj±cy po zaakceptowaniu wniosku o zmianê Umowy wyznacza datê podpisania aneksu do umowy. 10. Jakakolwiek zmiana Umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 11. W szczególno¶ci Strony mog± dokonaæ zmiany terminu realizacji umowy oraz innych terminów okre¶lonych w umowie, ~w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej. 12. Zmiany, o których mowa w ust. 2, zostan± ustalone przez Strony w takim zakresie jaki okoliczno¶ci wynikaj±ce z wyst±pienia si³y wy¿szej wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie obowi±zków Stron wynikaj±cych z Umowy. Za³±cznik nr 7.2 do SIWZ 1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmian, które zosta³y przez Zamawiaj±cego przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu/specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. w zakresie: 1) wysoko¶ci wynagrodzenia - w przypadkach, o których mowa w Umowie, 2) zmiany jako¶ci lub innych parametrów wyrobów zaoferowanych przez Wykonawcê w ofercie, przy czym zmiana taka mo¿e byæ w szczególno¶ci spowodowana: ? zmian± sposobu konfekcjonowania wyrobów przez producenta, czego Wykonawca nie móg³ wcze¶niej przewidzieæ - z odpowiednim przeliczeniem ilo¶ci, ? niedostêpno¶ci± na rynku wyrobów wskazanych w ofercie wynikaj±c± z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych wyrobów, ? pojawieniem siê na rynku wyrobów nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, ? pojawieniem siê na rynku wyrobów o lepszych parametrach ni¿ wskazane w ofercie, 3) ograniczenia zakresu dostaw na podstawie niniejszej umowy w przypadku stwierdzenia braku konieczno¶ci wykonywania czê¶ci zamówienia, 4) wyd³u¿enia okresu obowi±zywania umowy o nie wiêcej ni¿ 6 miesiêcy, w przypadku niewykorzystania ilo¶ciowego umowy, z zastrze¿eniem, ¿e ³±czna warto¶æ umowy okre¶lona w §2 ust. 1 nie mo¿e zostaæ przekroczona, 5) sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z uwagi na uzasadnione zmiany proponowane przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, - pod warunkiem, ¿e zmiany wskazane powy¿ej nie spowoduj± zwiêkszenia ceny ofertowej. 2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zamianê zawieraj±cego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. 3. Ka¿da zmiana Umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i us³ug, 2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 5. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 4 pkt 1) Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy. 6. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 4 pkt 2) Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególno¶ci wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia umownego a wp³ywem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê na kalkulacjê ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku z podwy¿szeniem wysoko¶ci p³acy minimalnej. Nie bêd± akceptowane koszty wynikaj±ce z podwy¿szenia wynagrodzeñ pracowników Wykonawcy, które nie s± konieczne w celu ich dostosowania do wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê. 7. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 4 pkt 3) Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególno¶ci Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia umownego, a wp³ywem zmiany zasad, o których mowa w ust. 4 pkt 3), na kalkulacjê ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, o których mowa w ust. 4 pkt 3). 8. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 4 pkt 4) Wykonawca sk³ada pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, w szczególno¶ci Wykonawca bêdzie zobowi±zany wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia umownego, a wp³ywem zmiany zasad, o których mowa w ust. 4 pkt 4), na kalkulacjê ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, o których mowa w ust. 4 pkt 4). 9. Zamawiaj±cy po zaakceptowaniu wniosku o zmianê Umowy wyznacza datê podpisania aneksu do umowy. 10. Jakakolwiek zmiana Umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 11. W szczególno¶ci Strony mog± dokonaæ zmiany terminu realizacji umowy oraz innych terminów okre¶lonych w umowie, ~w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej. 12. Zmiany, o których mowa w ust. 2, zostan± ustalone przez Strony w takim zakresie jaki okoliczno¶ci wynikaj±ce z wyst±pienia si³y wy¿szej wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie obowi±zków Stron wynikaj±cych z Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Koñcówki do Shavera |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33140000-3,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
z³oty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 42
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca mo¿e zaoferowaæ Zamawiaj±cemu termin dostawy od 3 do 5 pe³nych dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiaj±cy przyjmie 3 pe³ne dni robocze. Zaoferowanie terminu d³u¿szego ni¿ maksymalny (5 pe³nych dni roboczych) oznaczaæ bêdzie z³o¿enie oferty niezgodnej z SIWZ.
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Maski tlenowe, nebulizatory lekowe, zestawy do nebulizacji |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33140000-3,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
z³oty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 42
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca mo¿e zaoferowaæ Zamawiaj±cemu termin dostawy od 3 do 5 pe³nych dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiaj±cy przyjmie 3 pe³ne dni robocze. Zaoferowanie terminu d³u¿szego ni¿ maksymalny (5 pe³nych dni roboczych) oznaczaæ bêdzie z³o¿enie oferty niezgodnej z SIWZ.
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | £±czniki sterylne, pojemniki na odpady ostro-krawêdziowe, wanna do dezynfekcji narzêdzi |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33140000-3,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
z³oty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 42
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca mo¿e zaoferowaæ Zamawiaj±cemu termin dostawy od 3 do 5 pe³nych dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiaj±cy przyjmie 3 pe³ne dni robocze. Zaoferowanie terminu d³u¿szego ni¿ maksymalny (5 pe³nych dni roboczych) oznaczaæ bêdzie z³o¿enie oferty niezgodnej z SIWZ.
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | Ko³dry grzewcze |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33140000-3,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
z³oty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 42
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca mo¿e zaoferowaæ Zamawiaj±cemu termin dostawy od 3 do 5 pe³nych dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiaj±cy przyjmie 3 pe³ne dni robocze. Zaoferowanie terminu d³u¿szego ni¿ maksymalny (5 pe³nych dni roboczych) oznaczaæ bêdzie z³o¿enie oferty niezgodnej z SIWZ.
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | Elektrody do diatermii, kable |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33190000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
z³oty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 42
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca mo¿e zaoferowaæ Zamawiaj±cemu termin dostawy od 3 do 5 pe³nych dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiaj±cy przyjmie 3 pe³ne dni robocze. Zaoferowanie terminu d³u¿szego ni¿ maksymalny (5 pe³nych dni roboczych) oznaczaæ bêdzie z³o¿enie oferty niezgodnej z SIWZ.
Czê¶æ nr: | 6 | Nazwa: | Elektrody do fizykoterapii |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33190000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
z³oty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 42
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca mo¿e zaoferowaæ Zamawiaj±cemu termin dostawy od 3 do 5 pe³nych dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiaj±cy przyjmie 3 pe³ne dni robocze. Zaoferowanie terminu d³u¿szego ni¿ maksymalny (5 pe³nych dni roboczych) oznaczaæ bêdzie z³o¿enie oferty niezgodnej z SIWZ.
Czê¶æ nr: | 7 | Nazwa: | Zestawy do szycia |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141121-4,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
z³oty
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 42
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca mo¿e zaoferowaæ Zamawiaj±cemu termin dostawy od 3 do 5 pe³nych dni roboczych. W przypadku zaoferowania krótszego terminu dostawy do oceny oferty Zamawiaj±cy przyjmie 3 pe³ne dni robocze. Zaoferowanie terminu d³u¿szego ni¿ maksymalny (5 pe³nych dni roboczych) oznaczaæ bêdzie z³o¿enie oferty niezgodnej z SIWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Wykonywanie us³ug ochrony osób i mienia w Sieæ Badawcza £ukasiewicz - Instytut Przemys³u Organicznego Oddzia³ w Pszczynie"
- Sukcesywne dostawy gazów w butlach
- Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców
- ¦wiadczenie us³ug medycznych z zakresu medycyny pracy i szczepieñ ochronnych dla ¿o³nierzy zawodowych, pracowników ASzWoj oraz badania profilaktyczne ¿o³nierzy rezerwy i Legii Akademickiej (CWCR).
- Us³uga polegaj±ca na prowadzeniu szkoleñ w zakresie nauki jêzyka angielskiego dla pracowników Instytutu Ochrony ¦rodowiska - Pañstwowego Instytutu Badawczego
- Wykonanie wielowariantowej koncepcji techniczno-kosztowej, KIP-u oraz przygotowanie wniosków o wydanie decyzji lokalizacyjnej i ¶rodowiskowej dla zadania pn. "Renaturyzacja rzeki Dzier¿êcinki".
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Pracowni Cytostatyków
- Dostawa wyrobów medycznych i wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro.
- Dostawa uszczelek i g³owic do trokarów YelloPort Elite dla UCK
- dostawy produktów leczniczych, wyrobów medycznych i materia³ów szewnych
- Dostawa sprzêtu medycznego do insuflacji wraz z u¿yczeniem aparatu
- Dostawa spirali embolizacyjnych obwodowych, systemów do zamykania dostêpów naczyniowych, akcesoriów do aparatu do znieczuleñ Damece MRI 508 do u¿ytku w pracowni (...) w podziale na 13 czê¶ci
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.