Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-13
Baranów Sandomierski: Remont dróg gminnych uszkodzonych na skutek powodzi w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 59614 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów Sandomierski , ul. gen. L. Okulickiego 1, 39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie, tel. 015 8118581 w. 112; 8118583, faks 015 8118582.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych uszkodzonych na skutek powodzi w 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Remont drogi gminnej nr 100019R w Suchorzowie w km 0+043 - 0+570 a. Roboty pomiarowe - roboty liniowe b. Regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe z uwzględnieniem lokalnego frezowania nawierzchni c. Regulację wysokości zjazdów z kostki brukowej betonowej d. Oczyszczanie przepustów z namułu, przepusty Fi 0,6 m wraz z wywozem namułu do utylizacji e. Oczyszczenie nawierzchni drogowych, mechanicznie, nawierzchnia z bitumu - 2608,7 m2 f. Oczyszczenie nawierzchni drogowych, ręcznie, naw. z B-A - 317,9 m2 g. Oczyszczenie nawierzchni drogowych, ręcznie, naw. z B-A - zatoka parkingowa - 195 m2 h. Skropienie nawierzchni emulsją -skrzyżowania - 2926,5 m2 i. Skropienie nawierzchni emulsją- zatoka parkingowa - 195 m2 j. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - 219,5 t k. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - zatoka parkingowa - 14,6 t l. Wykonanie warstwy ścieralnej z B-A grubość po zagęszczeniu 4 cm - KR-2 - 2976,5 m2 m. Wykonanie warstwy ścieralnej z B-A grubość po zagęszczeniu 4 cm - KR-2 - zatoka parkingowa - 195 m2 n. Ścinanie poboczy mechanicznie, grubości do 10 cm, wraz z utylizacją - 698,5 m2 o. Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30 cm - z wywozem urobku (namułu) samochodami ciężarowymi i utylizacją - 630 m p. Umocnienie rowu korytkami kolejowymi - 20 m q. Umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi - 39,2 m2 r. Wykonanie pobocza z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie po zagęszczeniu 10 cm - 490,5 m2 2) Remont drogi gminnej nr 100036R w Dąbrowicy w km 0+005 - 0+760 a. Roboty pomiarowe - roboty liniowe b. Regulacja wysokości zjazdów z kostki brukowej betonowej c. Przygotowanie terenu przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznie, wykoszenie starej roślinności0 d. Oczyszczenie nawierzchni drogowych, mechanicznie, nawierzchnia z bitumu - 3433,9 m2 e. Oczyszczenie nawierzchni drogowych, ręcznie, pod w. z B-A - 381,5 m2 f. Oczyszczenie nawierzchni drogowych, ręcznie, pod w. z B-A - zatoka parkingowa - 128 m2 g. Skropienie nawierzchni emulsją - zatoka parkingowa - 128 m2 h. Skropienie nawierzchni emulsją - jezdnia - 3815,5 m2 i. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - 238,47 t j. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - zatoka parkingowa - 8 t k. Wykonanie warstwy ścieralnej z B-A grubość po zagęszczeniu 4 cm - KR-2 - 3815,5 m2 l. Wykonanie warstwy ścieralnej z B-A grubość po zagęszczeniu 4 cm - KR-2- zatoka parkingowa przy OSP - 128 m2 m. Ścinanie poboczy mechanicznie, grubości do 10 cm, wraz z utylizacją - 1119 m2 n. Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30 cm - z wywozem urobku (namułu) samochodami ciężarowymi i utylizacją - 1383 m o. Wykonanie poboczy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie po zagęszczeniu 10 cm - 745 m2 3) Remont drogi gminnej nr 100012R relacji Skopanie - Dymitrów Duży w km 1+552 - 3+710 a. Roboty pomiarowe - roboty liniowe b. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe i wpusty uliczne c. Regulacja wysokości zjazdów z kostki brukowej betonowej d. Rozebranie nawierzchni, masy mineralno-bitumiczne grubość 10 cm, mechanicznie wraz z utylizacją - przepusty - 42 m2 e. Rozebranie podbudowy z kruszywa, mechanicznie - wraz z utylizcją - przepusty - 45,2 m2 f. Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury Fi 60 cm- rozbiórka wraz z utylizacją - 8 m g. Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury Fi 80 cm - rozbiórka wraz z utylizacją - 10 m h. Przygotowanie terenu przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznie, wykoszenie starej roślinności wraz z utylizacją i. Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, koparka 0,25 m3, kategoria gruntu III - 63,4 m3 j. Wykopy z załadunkiem ręcznym i transportem na odległość 1 km, kategoria gruntu III - 15,8 m3 k. Dostarczenie gruntu budowlanego kat.I (piasek) pod nasyp samochodami samowyładowczymi z odl. do 10km, - przepusty - 79,2 m3 l. Ręczne formowanie nasypów, ziemia dostarczona samochodami samowyładowczymi, kategoria gruntu I-II - przepusty - 79,2 m3 m. Oczyszczenie przepustów z namułu, przepusty Fi 0,6 m wraz z wywozem namułu do utylizacji - 8 m n. Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury Fi 60 cm - 8 m o. Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury Fi 80 cm - 10 m p. Obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych, przepusty rurowe - beton B-30 - 10,2 m3 q. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane ręcznie, kategoria gruntu II-IV - 49,5 m2 r. Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu 25 cm - 49,5 m2 s. Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 15 cm - 45,5 m2 t. Oczyszczenie nawierzchni drogowych, mechanicznie, nawierzchnia z bitumu - 10219 m2 u. Oczyszczenie nawierzchni drogowych, ręcznie, pod w. z B-A - 459 m2 v. Oczyszczenie nawierzchni drogowych, ręcznie, pod w. z B-A - 1259,4 m2 w. Skropienie nawierzchni emulsją - 11478,4 m2 x. Skropienie nawierzchni emulsją - 502,1 m2 y. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - jezdnia i skrzyżowania - 717,4 t z. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - 28,7 t aa. Wykonanie warstwy wiążącej z B-A, grubość po zagęszczeniu 7 cm - 43,1 m2 bb. Wykonanie warstwy wiążącej z B-A, grubość po zagęszczeniu 7 cm - 140 m2 cc. Wykonanie warstwy ścieralnej z B-A grubość po zagęszczeniu 4 cm - KR-2 - 459 m2 dd. Wykonanie warstwy ścieralnej z B-A grubość po zagęszczeniu 4 cm - KR-2 - 11528,4 m2 ee. Ścinanie poboczy mechanicznie, grubości do 10 cm, wraz z utylizacją - 3150 m2 ff. Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30 cm - z wywozem urobku (namułu) samochodami ciężarowymi i utylizacją - 3673 m gg. Wykonanie poboczy z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie po zagęszczeniu 10 cm - 2550 m2 hh. Umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi - 170,8 m2 4) Remont ul. Pustki i ul. Młodych w Woli Baranowskiej a. Roboty pomiarowe - roboty liniowe b. Regulacja wysokości zjazdów z kostki brukowej betonowej c. Przygotowanie terenu przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznie, wykoszenie starej roślinności - wraz z utylizacją - 0,2 ha d. Oczyszczenie nawierzchni drogowych, mechanicznie, nawierzchnia z bitumu - 2500,9 m2 e. Oczyszczenie nawierzchni drogowych, ręcznie, pod w. z B-A - 277,9 m2 f. Skropienie nawierzchni emulsją - 2778,8 m2 g. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną - 231,1 t h. Wykonanie warstwy ścieralnej z B-A grubość po zagęszczeniu 4 cm - KR-2 - 2788,8 m2 i. Ścinanie poboczy mechanicznie, grubości do 10 cm, wraz z utylizacją - 1053,8 m2 j. Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30 cm - z wywozem urobku (namułu) samochodami ciężarowymi i utylizacją - 940 m k. Pobocze z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie po zagęszczeniu 10 cm - 853,3 m2 5) Remont przepustu na drodze nr 100022 R w km 0+0010 a. Rozebranie nawierzchni mineralno - bitumicznej, podbudowy b. Rozbiórka istniejących rur betonowych, c. Roboty ziemne z odwozem nadmiaru urobku, d. Dostawa i montaż rur betonowych o średnicy 60 cm, e. Odbudowa żelbetowych wlotów i wylotów (ścianki czołowe) f. Odtworzenie podbudowy, g. Odtworzenie nawierzchni drogowych bitumicznych, h. Umocnienie skarp i dna rowu Szczegółowy zakres robót określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót, załączniki do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku uzyskania dodatkowych środków, Zamawiający zamierza udzielić zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferent zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wnosząc wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załączyc do swojej oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załączyc do swojej oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załączyc do swojej oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić jego spełnienie przedstawiając wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi o specjalności roboty drogowe, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie oświadczenia jakie Wykonawca jest zobowiązany załączyc do swojej oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.90
- 2 - Gwarancja - 0.10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje między innymi następujące możliwości dokonania zmian w umowie: 1. Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku: a) klęski żywiołowej; b) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; c) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy; wykopaliska archeologiczne; d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; e) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., f) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; 2. Zmiana zakresu robót w przypadku: a) ograniczenia zakresu robót wynikające z braku środków finansowych lub z wprowadzenia przez Zamawiającego zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, b) zmiany finansowania robót w poszczególnych latach, c) wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, d) likwidacji lub rozwiązania firmy, 3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 4. Inne: a) zmiana harmonogramu w zakresie rzeczowo - finansowym z uwzględnieniem zapisów j/w, c) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, d) zmiana finansowania robót w poszczególnych latach, e) zmiany w dokumentacji projektowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.baranowsandomierski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim, 39-450 Baranów Sandomierski, ul. Okulickiego 1, pokój nr 9..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Baranowie Sandomierskim, 39-450 Baranów Sandomierski, ul. Okulickiego 1, pokój nr 5 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi ul. Ks. I. Gałczyńskiego, części ul. Iwaszkiewicza i W. Szymborskiej w Barczewie
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mienia gmina Cegłów
- Budowa budynku administracyjno-biurowego z przeznaczeniem na siedzibę Prokuratury Rejonowej w Staszowie.
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wielka Wieś w miejscowościach Bębło, Biały Kościół, Czajowice, Wielka Wieś
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania parteru budynku położonego w Iwaniskach przy ul. Opatowskiej 30 na żłobek w ramach Programu "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś Mała - Praslity
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.