Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-20
Dzierżoniów: Część I zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania
p.n.: Remont zatoki parkingowej na os. Różanym w Dzierżoniowie przy budynku nr 35 na działce 127/15 obręb Nowe Miasto.
Część II zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: Zmiana lokalizacji Traktu Smoka w Dzierżoniowie.
Numer ogłoszenia: 59637 - 2014; data zamieszczenia: 20.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów , Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 6450800, faks 74 6450801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzoniow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I zamówienia: Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania p.n.: Remont zatoki parkingowej na os. Różanym w Dzierżoniowie przy budynku nr 35 na działce 127/15 obręb Nowe Miasto. Część II zamówienia: Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: Zmiana lokalizacji Traktu Smoka w Dzierżoniowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych- ilość części 2. 2. Niniejsze zamówienie składa się z n/w części: 1) Część I - Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania p.n.: Remont zatoki parkingowej na os. Różanym w Dzierżoniowie przy budynku nr 35 na działce 127/15 obręb Nowe Miasto 2) Część II - Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: Zmiana lokalizacji Traktu Smoka w Dzierżoniowie. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla części I: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na: a) rozebraniu istniejących krawężników betonowych (L = 63mb), b) usunięciu istniejącej nawierzchni szutrowej wraz z wykonaniem koryta i wyprofilowaniem ( pow. 227 m2), c) wykonaniu warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm na pow. 278m2 d) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr.20 cm na pow. 227m2, e) wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 10/20cm gr. 8 cm na podsypce piaskowo-cementowej (1:4) gr. 4 cm o pow. 227 m2, f) ustawieniu krawężników betonowych 15/30 cm na ławie betonowej ( dł. 63 m) g) ustawieniu krawężników betonowych 15/30 cm na płask na styku z jezdnią na długości 54 m, h) wyprofilowaniu i naprawie nawierzchni asfaltowej na styku z krawężnikami ustawionymi na płask wraz z uzupełnieniem terenów zielonych w obrębie realizowanej inwestycji, i) oznakowaniu poziomym i pionowym 2 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych, 2) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z pismem tut. Starostwa nr BA.6743.1.35.2014 z dn. 28.02.2014r, sztuką budowlaną w zakresie określonym w umowie i przedmiarze robót. 3) Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z ppkt 1,2, zobowiązuje się do: a) przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, b) zapewnienia dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, c) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników, d) udostępnienia terenu budowy dla właścicieli sieci, celem realizacji przez nich robót w zakresie uzbrojenia terenu dotyczącego ich sieci, e) wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, f) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, g) wyczyszczenia nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych, h) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, i) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów, j) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, k) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczenia, że będzie prowadził ewidencję wytwarzanych odpadów i będzie gospodarował nimi z godnie z ustawą o odpadach D.U z 2013 poz. 21 z póź. zm. l) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy, m) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, n) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informacyjnie podaje się, że Urząd wdrożył normę m.in. środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla części II: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty: a) demontaż płyt kamiennych z wizerunkiem smoka, b) montaż płyt, o których mowa w lit. a, według wskazanej lokalizacji, c) naprawa i uzupełnienie nawierzchni z użyciem wskazanego materiału, d) naprawa murku przy ul. Słowackiego (przy skrzyżowaniu z ul. Świdnicką). 2) Szczegółowy opis zakresu robót i miejsce ich wykonania zostały określone w załączniku nr 11 do SIWZ. 3) Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z ppkt 1,2,3, zobowiązuje się do: a) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, b) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów i poniesienia kosztów składowania, c) wywozu asfaltobetonu z rozbiórki i jego utylizacji, d) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.32.50-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I zamówienia: wykazać w załączniku nr 4 do SIWZ roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dowody dotyczące wykonania: min. 2 robót na powierzchni minimum 200 m2 każda z robót w zakresie budowy, przebudowy, remontu dróg, chodników, parkingów o nawierzchni z kostki betonowej określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części I zamówienia: wykazać w załączniku nr 5 do SIWZ osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą oraz złożenie oświadczenia, że osoba, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia - poprzez wypełnienie i podpisanie załącznika nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dotyczy wszystkich części zamówienia: 1) W zakresie terminu i wynagrodzenia: a) z powodu działania okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.dzierzoniow.pl/#Z2V0Q29udGVudHMoOTYyOSwxLDAp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Dzierżoniów, ul Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A - Informacja.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania p.n.: Remont zatoki parkingowej na os. Różanym w Dzierżoniowie przy budynku nr 35 na działce 127/15 obręb Nowe Miasto..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na: a) rozebraniu istniejących krawężników betonowych (L = 63mb), b) usunięciu istniejącej nawierzchni szutrowej wraz z wykonaniem koryta i wyprofilowaniem ( pow. 227 m2), c) wykonaniu warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm na pow. 278 m2 d) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr.20 cm na pow. 227m2, e) wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 10/20cm gr. 8 cm na podsypce piaskowo-cementowej (1:4) gr. 4 cm o pow. 227 m2, f) ustawieniu krawężników betonowych 15/30 cm na ławie betonowej ( dł. 63 m) g) ustawieniu krawężników betonowych 15/30 cm na płask na styku z jezdnią na długości 54 m, h) wyprofilowaniu i naprawie nawierzchni asfaltowej na styku z krawężnikami ustawionymi na płask wraz z uzupełnieniem terenów zielonych w obrębie realizowanej inwestycji, i) oznakowaniu poziomym i pionowym 2 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych, 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z pismem tut. Starostwa nr BA.6743.1.35.2014 z dn. 28.02.2014r, sztuką budowlaną w zakresie określonym w umowie i przedmiarze robót. 3. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z ppkt 1,2, zobowiązuje się do: a) przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, b) zapewnienia dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, c) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników, d) udostępnienia terenu budowy dla właścicieli sieci, celem realizacji przez nich robót w zakresie uzbrojenia terenu dotyczącego ich sieci, e) wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, f) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, g) wyczyszczenia nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych, h) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, i) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów, j) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, k) przedłożenia Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczenia, że będzie prowadził ewidencję wytwarzanych odpadów i będzie gospodarował nimi z godnie z ustawą o odpadach D.U z 2013 poz. 21 z póź. zm. l) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 30 dni od daty przekazania placu budowy, m) przekazania Zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, n) uczestnictwa kierownika budowy w cotygodniowych radach budowy, na których m.in. będzie kontrolowane stosowanie wymogów związanych z ochroną środowiska i BHP; informacyjnie podaje się, że Urząd wdrożył normę m.in. środowiskową PN-EN-ISO 14001:2005 oraz BHP PN-N-18001:2004..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.32.50-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: Zmiana lokalizacji Traktu Smoka w Dzierżoniowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty: a) demontaż płyt kamiennych z wizerunkiem smoka, b) montaż płyt, o których mowa w lit. a, według wskazanej lokalizacji, c) naprawa i uzupełnienie nawierzchni z użyciem wskazanego materiału, d) naprawa murku przy ul. Słowackiego (przy skrzyżowaniu z ul. Świdnicką). 2.Szczegółowy opis zakresu robót i miejsce ich wykonania zostały określone w załączniku nr 11 do SIWZ. 3. Wykonawca, oprócz obowiązków wynikających z ppkt 1,2,3, zobowiązuje się do: a) uporządkowania terenu budowy i terenu przyległego po zakończeniu robót, b) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki na składowisko odpadów i poniesienia kosztów składowania, c) wywozu asfaltobetonu z rozbiórki i jego utylizacji, d) dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy o przeszkoleniu w zakresie BHP na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Wyk. robót budowlanych polegających na modernizacji budynku domu pogrzebowego (...) "Rozbudowa cmentarza Komunalnego i parkingu przed cmentarzem oraz budowa sieci wodociągowej na terenie cmentarza"
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
- Ubezpieczenie Gminy Miejskiej Dzierżoniów z podziałem na części: Cz. I Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego oraz Cz. II Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego.
- Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie przy ul. Świdnickiej 38 w celu zapewnienia dostępności i dostosowania do wymogów przeciwpożarowych
- Budowa zespołu mieszkaniowego w zabudowie grupowej składającego się z 23 dwukondygnacyjnych segmentów i parterowego łącznika
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Prusa w Dzierżoniowie.
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Rozbiórka dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Porębie przy ul. Wojska Polskiego 8a i 8b.
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
- Budowa zewnętrznej windy osobowej z wykorzystaniem dla celów dydaktycznych i użytkowych w SOiT CONRADINUM w Gdańsku przy ul. Piramowicza w ramach projektu: "Gdańsk Miastem Zawodowców - ETAP II"
- Przebudowa, modernizacja dróg gminnych oraz rolniczych na terenie gminy Lipnica Wielka - z podziałem na części w 2025 r.
- Rewitalizacja przestrzeni pałacowo - parkowej w Strzelcach Górnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.