Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-20
Józefów: REMONT-MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH GÓRNIKI, MAJDAN NEPRYSKI, JÓZEFÓW
Numer ogłoszenia: 59650 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Józefów , ul. Kościuszki 37, 23-460 Józefów, woj. lubelskie, tel. 84 6878133, faks 84 6878133 wew. 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ejozefow.pl http://umjozefow.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT-MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH GÓRNIKI, MAJDAN NEPRYSKI, JÓZEFÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont-modernizacja dróg gminnych w miejscowościach Górniki, Majdan Nepryski i Józefów ( ul. Kamienna, ul. 29-Marca, droga dojazdowa do baszty widokowej). I. Górniki Przedmiotem zamówienia jest remont-modernizacja istniejącej drogi o nawierzchni tłuczniowej w miejscowości Górniki od km 1+940,00 do km 2+240,00. W zakres robót wchodzą: Prace pomiarowe. Plantowanie terenu pod warstwy konstrukcyjne. Wzmocnienie istniejącej podbudowy warstwą tłucznia o grubości 8 cm. Skropienie asfaltem warstwy tłucznia. Wykonanie nawierzchni ścieralnej o grubości 5 cm. Profilowanie poboczy. II. Majdan Nepryski Przedmiotem zamówienia jest remont-modernizacja nawierzchni bitumicznej drogi gminnej Nr 109438L w miejscowości Majdan Nepryski, od km 1+175,00 do km 1+675,00. W zakres robót wchodzą: Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 2500,00m2. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką bitumiczną. Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych 2500,00m2. Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej o grubości 4 cm. III. Józefów. III.1. Ulica Kamienna. Przedmiotem zamówienia jest remont-modernizacja ul. Kamiennej w miejscowości Józefów na odcinku od km 0+000,00 do km 0+184,00 (od istniejącej nawierzchni bitumicznej do granicy istniejącej zabudowy). W zakres robót wchodzą: Wykonanie koryta pod nową nawierzchnię poprzez rozbiórkę wierzchniej warstwy nawierzchni istniejącej o grubości 10 cm. 2. Regulacja pionowa uzbrojenia podziemnego. 3. Wykonanie odnowy krawędzi nawierzchni tłuczniowej i poszerzenie. 4. Wykonanie wzmocnienia podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 032. 5. Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - 5cm. 6. Ujednolicenie szerokości jezdni do 5,10 m. 7. Profilowanie pochyleń poprzecznych poboczy gruntowych. III.2. Ul. 29-Marca. Przedmiotem zamówienia jest remont-modernizacja ul. 29-Marca w miejscowości Józefów na odcinku od km 0+000,00 do km 0+100,00. W zakres robót wchodzą: Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych 500,00m2. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką bitumiczną. Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych 500,00m2. Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej o grubości 4 cm. III.3. Droga dojazdowa do baszty widokowej Przedmiotem zamówienia jest remont-modernizacja drogi dojazdowej do baszty widokowej od km 0+000,00 do km 0+234,00 wraz z zatoką postojową. W zakres robót wchodzą: Wykonanie koryta pod nową nawierzchnię poprzez rozbiórkę wierzchniej warstwy nawierzchni istniejącej z niesortu kamiennego o grubości 5 cm. 2. Profilowanie koryta pod nowe warstwy konstrukcyjne. 3. Wykonanie wzmocnienia podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 032. 4. Wykonanie nawierzchni drogi dojazdowej w technologii betonu asfaltowego 5cm. 5. Ujednolicenie szerokości jezdni do 4,00 m. 6. Profilowanie pochyleń poprzecznych poboczy wzdłuż drogi dojazdowej. 7. Wykonanie nawierzchni 10 miejsc postojowych z betonu asfaltowego. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej stanowią załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ - Projekt budowlany, Załącznik nr 2 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załącznik nr 3 do SIWZ - Przedmiar robót. Wszystkie wymienione w SIWZ i załącznikach znaki towarowe, patenty i nazwy producentów są podane przykładowo i należy je traktować jako równoważne. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie obejmującym przedmiot zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu złożone oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze, za kwotę min. 300 000,00 zł (trzysta tysięcy złotych) brutto w ramach jednego zadania (zamówienia, kontraktu, umowy).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu złożone oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu złożone oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu złożone oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy podmiot(y) przedstawiający pisemne zobowiązanie, o którym mowa wyżej, będzie uczestniczył w części wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia przez ten podmiot(y) dokumentów i oświadczeń wskazanych w sekcji III pkt. 4.2 i sekcji III. pkt.4.4) niniejszego ogłoszenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ejozefow.pl, http://umjozefow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Józefowie ul. Kościuszki 37, 23-460 Józefów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Józefowie ul. Kościuszki 37, 23-460 Józefów, Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- usługa cateringowa na potrzeby przedsięwzięć organizowanych przez CNBOP-PIB wraz z wynajmem pomieszczeń kuchennych
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjnej dla Miasta Józefów w 2025 roku w ramach projektu "Mazowsze bez Smogu"
- Dostawa komory klimatycznej umożliwiającej zadanie zmiennych warunków otoczenia na badane urządzenie zamontowane do ramy testowej zestawu pomiarowego do symulowania zadawania obciążenia
- Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - 6 części
- Aktualizacja projektu i budowa wodociągu i kanalizacji w ul. Nowowiejskiej oraz budowa kanalizacji w ul. Matejki i Grzybowej
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.