eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzin¦wiadczenie kompleksowe us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów w roku 2021

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-10-15



Og³oszenie nr 596607-N-2020 z dnia 2020-10-15 r.

Gmina ¦wiebodzin: ¦wiadczenie kompleksowe us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów w roku 2021
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiebodzin, krajowy numer identyfikacyjny 97077053400000, ul. Rynkowa  2 , 66-200  ¦wiebodzin, woj. lubuskie, pañstwo Polska, tel. 684 750 916, e-mail zp@um.swiebodzin.pl, faks 684 750 916.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swiebodzin.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.swiebodzin.eu


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin - pokój nr 22 (sekretariat)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie kompleksowe us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów w roku 2021
Numer referencyjny: IZP.271.32.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie kompleksowe us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów w roku 2021, polegaj±ce na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z obiektów gminnych: ? Urzêdu Miejskiego w ¦wiebodzinie; ? Cmentarzy Wiejskich: Borów, Jeziory, Jordanowo, Lubinicko, Rusinów, Chociule; ? Cmentarza Komunalnego w ¦wiebodzinie; ? ¦wietlic Wiejskich: Borów, Jeziory, Jordanowo, Lubinicko, Kupienino, Roz³ogi, Rusinów, Rzeczyca, Wilkowo, £ugów, Gliñsk, Grodziszcze, Raków, Rosin, Rudgerzowice, Nowy Dworek, Lubogóra, Kêpsko, Chociule; ? Centrum Profilaktyki i Uzale¿nieñ - ul. Bramkowa 2; ? pla¿y w m. Wilkowo; ? pla¿y w m. Nowy Dworek; ? z innych punktów wskazanych przez Zamawiaj±cego (wywozy interwencyjne dodatkowe) na terenie Gminy ¦wiebodzin. 1.1. Czêstotliwo¶æ odbioru odpadów komunalnych: a) Urz±d Miejski: - odpady zmieszane co najmniej dwa razy w miesi±cu - odpady selektywne co najmniej raz w miesi±cu b) cmentarz komunalny: c) cmentarze wiejskie: - odpady zmieszane co najmniej dwa razy w miesi±cu d) ¶wietlice wiejskie: - odpady zmieszane co najmniej dwa razy w miesi±cu - odpady selektywne co najmniej raz w miesi±cu e) Centrum Profilaktyki i Uzale¿nieñ: - odpady zmieszane co najmniej dwa razy w miesi±cu - odpady selektywne co najmniej raz w miesi±cu f) Pla¿e w m. Wilkowo i Nowy Dworek (w okresie od 1 maja 2021 r. do 31 pa¼dziernika 2021 r.): - odpady zmieszane co najmniej raz w tygodniu - odpady selektywne co najmniej raz w miesi±cu g) Prace interwencyjne (dodatkowe wywozy): - na zg³oszenie Zamawiaj±cego Dodatkowy odbiór odpadów komunalnych z pojemników z w/w miejsc na zg³oszenie przedstawiciela Zamawiaj±cego. 1.2. Wykonawca zobowi±zuje siê do wydzier¿awienia i ustawienia pojemników/kontenerów: ? w terminie do dnia 31.12.2020 r.: a) Na cmentarzach wiejskich: - w miejscowo¶ci Borów: 1 kontener o poj. 5 m^3, - w miejscowo¶ci Jeziory: 1 kontener o poj. 5 m3, - w miejscowo¶ci Jordanowo: 1 kontener o poj. 10 m^3, - w miejscowo¶ci Lubinicko: 1 kontener o poj. 5 m^3, - w miejscowo¶ci Rusinów: 1 kontener o poj. 5 m^3, - w miejscowo¶ci Chociule: 1 kontener o poj. 5 m^3. zamykanych z mo¿liwo¶ci± swobodnego otwierania pokryw/klap. b) Na Cmentarzu Komunalnym w ¦wiebodzinie - 12 kontenerów o poj. 10 m^3 ka¿dy, zamykanych z mo¿liwo¶ci± swobodnego otwierania pokryw/klap. ? do dnia 30.04.2021 r.: c) Na pla¿y w miejscowo¶ci Wilkowo - 7 pojemników - na okres 6 miesiêcy, tj. od 1 maja 2021 r. do 31 pa¼dziernika 2021 r.: - 1 pojemnik koloru niebieskiego, z napisem "Papier"- do gromadzenia odpadów z papieru i tektury- poj. 0,24 m3 ka¿dy, - 1 pojemnik koloru zielonego, z napisem "Szk³o"- do gromadzenia odpadów ze szk³a- poj. 0,24 m3 ka¿dy, - 1 pojemnik koloru ¿ó³tego, z napisem "Metale i tworzywa sztuczne"- do gromadzenia tworzyw sztucznych, metali oraz odpadów opakowaniowych wielomateria³owych- poj. 0,24 m3 ka¿dy, - 1 pojemnik koloru br±zowego, z napisem "Bio"- do gromadzenia odpadów ulegaj±cych biodegradacji, ze szczególnym uwzglêdnieniem bioodpadów- poj. 0,24 m3 ka¿dy, - 3 pojemniki na odpady zmieszane- poj. 1100 m3 ka¿dy, d) Na pla¿y w miejscowo¶ci Nowy Dworek - 7 pojemników na okres 6 miesiêcy, tj. od 1 maja 2021 r. do 31 pa¼dziernika 2021 r.: - 1 pojemnik koloru niebieskiego, z napisem "Papier"- do gromadzenia odpadów z papieru i tektury- poj. 0,24 m3 ka¿dy, - 1 pojemnik koloru zielonego, z napisem "Szk³o"- do gromadzenia odpadów ze szk³a- poj. 0,24 m3 ka¿dy, - 1 pojemnik koloru ¿ó³tego, z napisem "Metale i tworzywa sztuczne"- do gromadzenia tworzyw sztucznych, metali oraz odpadów opakowaniowych wielomateria³owych- poj. 0,24 m3 ka¿dy, - 1 pojemnik koloru br±zowego, z napisem "Bio"- do gromadzenia odpadów ulegaj±cych biodegradacji, ze szczególnym uwzglêdnieniem bioodpadów- poj. 0,24 m3 ka¿dy, - 3 pojemniki na odpady zmieszane- poj. 1100m3 ka¿dy, e) pojemniki i kontenery do gromadzenia odpadów podczas prac interwencyjnych (np. imprezy okoliczno¶ciowe, nielegalne wysypiska, akcje sprz±tania ¶wiata itp.). Szacunkowa ¶rednia roczna ilo¶æ odpadów komunalnych przewidywana w okresie trwania umowy: - odpady zmieszane - 389,5 Mg - odpady biodegradowalne - 3,5 Mg - odpady z papieru - 5 Mg - odpady z metali i tworzyw sztucznych - 9,1 Mg - odpady ze szk³a - 3,1 Mg - odpady wielkogabarytowe - 1 Mg. Podana ilo¶æ wywo¿onych odpadów oraz ilo¶ci pojemników/kontenerów jest szacunkowa i zosta³a podana w celu sporz±dzenia oferty. Faktyczna ilo¶æ odpadów oraz pojemników/kontenerów mo¿e nie pokrywaæ siê z podanymi przez Zamawiaj±cego. 1.3. Pojemniki/kontenery bêd±ce w posiadaniu Wykonawcy, Wykonawca dostarczy do wskazanych miejsc na w³asny koszt w miejsca wskazane przez Zamawiaj±cego. Pojemniki/Kontenery mog± byæ nowe lub u¿ywane, jednak estetyczne i w nale¿ytym stanie technicznym i sanitarnym. 1.4. Wykonawca pokrywa koszty napraw, konserwacji oraz wymiany dzier¿awionych pojemników/kontenerów w razie ca³kowitego ich zniszczenia lub kradzie¿y. 1.5. Odbiór odpadów komunalnych odbywaæ siê bêdzie przy pomocy ¶rodków transportu, zachowuj±c wszystkie wymogi higieniczno-sanitarne obowi±zuj±ce w tym zakresie. 1.6. Wykonawca zapewni uprz±tniêcie terenu w zasiekach i wokó³ miejsc przeznaczonych na ustawienie pojemników/kontenerów w dniu odbioru odpadów komunalnych. 1.7. Wykonawca zobowi±zuje siê do podstawienia pojemników/kontenerów traktowanych jako prace interwencyjne w terminie do 12 h od zg³oszenia przedstawiciela Zamawiaj±cego. 1.8. Wykonawca zobowi±zany jest do bie¿±cego prowadzenia ilo¶ciowej i jako¶ciowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku. 1.9. Przekazywanie Zamawiaj±cemu sprawozdania zgodnie z ustaw± o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (art. 9n). 2. Wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90500000-2
90511000-2
90512000-9
90514000-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zakres us³ug zamówienia polegaæ bêdzie na powtórzeniu podobnych zamówieñ polegaj±cych na us³udze odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z gminnych obiektów zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. objêtego przeprowadzanym przetargiem nieograniczonym. Zamawiaj±cy przewiduje, i¿ warto¶æ tych us³ug mo¿e wynie¶æ maksymalnie 10% warto¶ci zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2021-01-01   lub zakoñczenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e s± uprawnieni do: a) odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu Gminy ¦wiebodzin zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w ustawie z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 z pó¼n. zm.) oraz w innych przepisach reguluj±cych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 2.2.1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia, samochodami specjalistycznymi spe³niaj±cymi wymagania okre¶lone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach oraz Rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 2013 poz. 122) w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, w tym: a) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, b) co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, c) co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: a) Aktualne za¶wiadczenie o wpisie do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu Gminy ¦wiebodzin, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku opisanego w pkt 2.1.1) lit. a) ROZDZIA£U X. SIWZ; 2) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: a) Wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku opisanego w pkt 2.2.1) lit. a), b), c) ROZDZIA£U X. SIWZ wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Wype³niony Formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2) Wype³niony Kosztorys ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SIWZ. 3) O¶wiadczenie sporz±dzone z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt 1 ROZDZIA£U XI. SIWZ. 4) Pisemne zobowi±zanie sporz±dzone z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ, o którym mowa pkt 2.1 ROZDZIA£U XII. SIWZ. 5) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIA£U XVI. SIWZ. 6) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 15 000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100). 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: - pieni±dzu, - porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: "Wadium: Odbiór odpadów z gminnych obiektów". 5. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli znajdzie siê ono na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - porêczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - porêczeniach, nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w oryginale. Dokument wadium powinien byæ do³±czony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty, z oznaczeniem: "Wadium: Odbiór odpadów z gminnych obiektów". 8. Wniesienie wadium w formie porêczenia lub gwarancji bêdzie skuteczne, je¿eli orygina³ dokumentu wadium zostanie z³o¿ony wraz z ofert± (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub porêczenia powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, obejmowaæ czas zwi±zania Wykonawcy ofert± i winny zawieraæ, w szczególno¶ci nastêpuj±ce elementy: a) nazwa daj±cego zlecenie udzielenia gwarancji lub porêczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji lub porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem, c) kwotê gwarancji lub porêczenia, d) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia, e) zobowi±zanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwo³alnego zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego oraz zawieraæ informacje dotycz±ce zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, je¿eli wadium nie zostanie wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin p³atno¶ci40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) Zmiany danych wynikaj±cych z przekszta³ceñ podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkuj±cych zastêpstwem prawnym pod tytu³em ogólnym, a tak¿e zmiany adresu, nazwy, osób reprezentuj±cych Wykonawcê; 2) Zmiana numeru konta do wyp³aty wynagrodzenia. 3) Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego; 4) Zaistnienia, po podpisaniu umowy zdarzeñ zewnêtrznych wobec ³±cz±cej Strony umowy wiêzi prawnej: a) o charakterze niezale¿nym od stron, b) których strony nie mog³y przewidzieæ przed podpisaniem umowy, c) których nie mo¿na unikn±æ, ani którym Strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, d) których nie mo¿na przypisaæ drugiej stronie. 4) Powierzenia czê¶ci przedmiotu umowy Podwykonawcy lub zmiany Podwykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 1 lub wprowadzenia innych Podwykonawców, pod warunkiem spe³nienia wymagañ okre¶lonych w § 7 dotycz±cych umowy o podwykonawstwo. 2. Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczno¶ci nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± zgody obu Stron wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Zmiany umowy dokonane z naruszeniem przepisów art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) podlegaj± uniewa¿nieniu. W miejsce uniewa¿nionych postanowieñ wchodz± postanowienia w pierwotnym brzmieniu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego - nr sprawy: IZP.271.32.2020 zosta³a zawarta w ROZDZIALE XXVIII SIWZ.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.