eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzebudowa i modernizacja lokali mieszkalnych nr 85, 89, 93, 97 wraz z ich podziałem na 8 lokali mieszkalnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. rtm. W. Pileckiego 111 w Warszawie oraz budowę 6 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, na terenie działki nr ew. 57/10 z obrębu 1-10-79 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-05

Ogłoszenie nr 59671 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.

Warszawa: Przebudowa i modernizacja lokali mieszkalnych nr 85, 89, 93, 97 wraz z ich podziałem na 8 lokali mieszkalnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. rtm. W. Pileckiego 111 w Warszawie oraz budowę 6 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, na terenie działki nr ew. 57/10 z obrębu 1-10-79 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 20886-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 27944-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej  61, 02777   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 71 01, faks 22 443 71 02, e-mail zam_publ@ursynow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i modernizacja lokali mieszkalnych nr 85, 89, 93, 97 wraz z ich podziałem na 8 lokali mieszkalnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. rtm. W. Pileckiego 111 w Warszawie oraz budowę 6 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, na terenie działki nr ew. 57/10 z obrębu 1-10-79 w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa i modernizacja lokali mieszkalnych nr 85, 89, 93, 97 wraz z ich podziałem na 8 lokali mieszkalnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. rtm. W. Pileckiego 111 w Warszawie oraz budowę 6 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, na terenie działki nr ew. 57/10 z obrębu 1-10-79 w Warszawie W wyniku przebudowy istniejących 4 lokali mieszkalnych o powierzchniach przekraczających 80 m2 uzyska się 8 lokali o powierzchniach ok. 30 m2. Pozwoli to na realizację potrzeb mieszkaniowych większej liczby osób zakwalifikowanych dla najmu. Ogólna powierzchnia użytkowa lokali, które będą przebudowywane 3 915,10 m2. Roboty budowlane będą prowadzone na 4 kondygnacjach nadziemnych w piątej klatce schodowej w zamieszkałym budynku, w którym transport materiałów będzie odbywał się tą samą drogą komunikacyjną (schody i podesty klatki schodowej), z której korzystają mieszkańcy. Budynek nie jest wyposażony w dźwigi osobowe. Szczegóły dotyczące zakresu i sposobu wykonania robót budowlanych znajdują się w dokumentacji projektowej wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż. Zakres robót obejmuje, m.in.: - roboty wyburzeniowe istniejących ścian i aranżacji pomieszczeń poszczególnych lokali oraz części podestów klatki schodowej na poszczególnych kondygnacjach przylegających do lokali mieszkalnych, - zmianę układu funkcjonalnego i użytkowego lokali mieszkalnych na 4 kondygnacjach nadziemnych oraz układu komunikacji zgodnie z dokumentacją budowalną wykonawczą, - wykonanie trwałych ścian dzielących nowe lokale między sobą oraz od strony klatek schodowych, - wykonanie ścian działowych w lokalach, - wykonanie instalacji elektrycznych i sanitarnych w pomieszczeniach powstałych w wyniku wykonanych robót budowlanych, - wymianę i montaż w nowych miejscach stolarki otworowej (okna, drzwi), - roboty wykończeniowe - tynkowanie ścian, malowanie, ułożenie wykładzin podłogowych w lokalach i części klatek schodowych, - mycie okien i sprzątanie terenu. Obowiązki Wykonawcy 1) Wykonawca obowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z dostarczoną mu dokumentacją budowlaną wykonawczą oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla poszczególnych branż, w oparciu o przedmiar i sporządzony przez siebie na jego podstawie kosztorys ofertowy, 2) Wykonawca ma obowiązek prowadzić Dziennik budowy i dokonywać w nim zapisów wszelkich zdarzeń mających wpływ na prowadzone roboty, 3) Wykonawca obowiązany jest zachować szczególną staranność i ostrożność przy realizacji prac budowlanych, ponieważ budynek jest zasiedlony, a roboty budowlane będą wykonywane w bezpośrednim sąsiedztwie zamieszkałych lokali, 4) Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom budynku i osobom trzecim oraz do zminimalizowania uciążliwości powstałych w trakcie wykonywania prac budowlanych, 5) każdorazowo po zakończeniu prac budowlanych w danym dniu teren prac należy zabezpieczyć przed dostępem osób nieuprawnionych, zaś klatkę schodową i teren przyległy wysprzątać, 6) na bieżąco należy zapewnić czystość i porządek na klatce schodowej i w piwnicy, 7) należy zabezpieczyć odpady budowlane, przed ich wywiezieniem w celu utylizacji, w sposób uniemożliwiający dostęp osób nieuprawnionych, a szczególnie dzieci. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za odpady powstałe w trakcie wykonywanych prac i ich utylizację zgodnie z przepisami, 8) Wykonawca lub podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu Kodeksu pracy, w pełnym wymiarze czasu pracy osoby wykonujące przez cały okres realizacji zamówienia na terenie budowy, czynności z zakresu robót ogólnobudowlanych, takich jak roboty rozbiórkowe, murarskie, malarskie, wykończeniowe, itp. i na każde żądanie Zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, jest zobowiązany do potwierdzenia zatrudnienia ww. osób, 9) przez cały czas wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż kwota zamówienia. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy. Rozliczenia za usługę Rozliczanie wykonawcy za wykonane usługi jest opisane we wzorze umowy stanowiącym materiał w postępowaniu. Przewidziano możliwość odbiorów częściowych nie przekraczających ogółem 80% wartości przysługującego wynagrodzenia. Pozostałe ustalenia 1) materiały i urządzenia użyte do realizacji przedmiotu umowy muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), przepisami ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 883) oraz spełniać wymogi ustawy z 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 322) i posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. 2) w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia terenu przyległego do terenu budowy - chodniki, podjazdy, ciągi piesze, w tym klatka schodowa, urządzenia małej architektury, zieleń, itp., Wykonawca będzie zobowiązany do ich odtworzenia na swój koszt, 3) termin rozpoczęcia robót zostanie określony w umowie na realizację zamówienia, zakończenie robót jest planowane nie później niż 15.12.2017 r., 4) ewentualne przerwy w wykonywaniu prac budowlanych mogą z zgodą Zamawiającego nastąpić tylko w uzasadnionych przypadkach, po odnotowaniu tego faktu w Dzienniku budowy, wraz z podaniem przyczyn i po akceptacji inspektora nadzoru. Reakcja na warunki atmosferyczne Roboty budowlane będą wykonywane wewnątrz budynku, więc co do zasady warunki atmosferyczne nie będą miały w pływu na ich przebieg. W okresie zimowym mogą jedynie powstać problemy spowodowane działającą instalacją centralnego ogrzewania, która trzeba będzie wyłączać okresowo na czas wykonywanych robót. Biorąc jednak pod uwagę, że planowany zakres prac przy instalacji centralnego ogrzewania nie jest wielki, nie powinno to stwarzać większych problemów, a tym bardziej zagrozić realizacji przedmiotu zamówienia. Może to być jedynie kłopotliwe dla mieszkańców, należy więc zaplanować prace, tak by były dla nich jak najmniej dokuczliwe. Warunki atmosferyczne będą miały wpływ jedynie wykonywanie miejsc postojowych zlokalizowanych na terenie zewnętrznym osiedla, dlatego będą one wykonywane w ostatniej fazie wiosną lub latem 2017. Także w tym przypadku nie ma potrzeby stosowania dodatkowych wymogów ze względu na warunki atmosferyczne. Inne ustalenia Przed złożeniem oferty istnieje możliwość zapoznania się z terenem prac oraz uzyskania dodatkowych informacji, codziennie w godzinach od 8:30 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem WZL - Janem Brutkowskim, tel. 224437282 i 224437279 (sekretariat WZL). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: ? wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ ? Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8a do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy; ? Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8b do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy; ? Przedmiary robót - załącznik nr 8c do SIWZ;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45211341-1, 45310000-3, 45330000-9, 45223300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT724792.87
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert10
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INVEST-Ciołek Jarosław,  ,  Stara Wróblina 18 ,  21-421,  Tuchowicz,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 440000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 363232.70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 700152.13
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.