eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźNr sprawy 14/10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej 193 000 EURO na dostawy środków czystości dla W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-04

Łódź: Nr sprawy 14/10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej 193 000 EURO na dostawy środków czystości dla W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi
Numer ogłoszenia: 59684 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 14/10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej 193 000 EURO na dostawy środków czystości dla W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 1, Proszek do czyszczenia powierzchni emaliowanych, ze stali nierdzewnej, 1 opak.=0,5 kg, szt. 3 000, PAKIET nr 2, Mleczko do czyszczenia powierzchni emaliowanych, ze stali nierdzewnej, 1 opak.=0,5 l. szt. 4 500, PAKIET nr 3, Mydło w płynie, 1 opak.=5 l. szt. 3 000, PAKIET nr 4, Mydło toaletowe, szt. 6 000, PAKIET nr 5, Mydło twarde do mycia niemowląt, szt. 800, PAKIET nr 6, Pasta do mycia silnie zabrudzonych rąk, 1 opak.= 0,5 kg, szt. 1 000, PAKIET nr 7, Szampon do włosów dla dzieci, 1 opak.=250 ml, szt. 60, PAKIET nr 8, Emulsja do rąk i ciała, 1 opak.=0,5 l. szt. 700, PAKIET nr 9, Uniwersalny płyn do mycia podłóg z PCV, glazury, terakoty, plastiku, 1 opak.=1 l. szt. 10 000, PAKIET nr 10, Środek konserwująco-myjący do podłóg i wykładzin wodoodpornych typu POLII, 1 opak.=10 l. szt. 15, PAKIET nr 11, Pasta do podłóg z PCV, 1 opak.=0,5 l. szt. 5 000, PAKIET nr 12, 1.) Pasta do podłóg z PCV, linoleum, marmurów, lastriko, 1 opak.=0,5 l. szt. 5 000, 2.) Zmywacz do pasty tworzącej powłokę zabezpieczającą, 1 opak.=0,5 l. szt. 3 000, PAKIET nr 13, Płyn do mycia szyb, luster i powierzchni szklanych , 1 opak.=0,5 l. szt. 2 000, PAKIET nr 14, Płyn do mycia naczyń, 1 opak.=0,5 l. szt. 4 000, PAKIET nr 15, Środek myjąco-dezynfekujący do WC, 1 opak.=0,75 l. szt. 3 000, PAKIET nr 16, Środek do usuwania kamienia z urządzeń sanitarnych (krany, wanny, zlewozmywaki), 1 opak.=0,5 l. szt. 3 000, PAKIET nr 17, Ręczniki jednorazowego użycia do doz. Merida, 1 opak.=5 000 szt., szt. 3 000, PAKIET nr 18, Ręczniki jednorazowego użycia do dozownika Merida, 1 szt.=rolka, szt. 3 000, PAKIET nr 19, 1.) Papier toaletowy do dozownika Merida, 1 szt.=rolka, szt. 3 000, 2.) Papier toaletowy, 1 szt.=rolka, szt. 15 000, PAKIET nr 20, 1.) Tabletki do zmywarek dwufazowe, szt. 2 200, 2.) Sól do zmywarek, 1 kg = 1 opakowanie, szt. 50.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6, 39.81.30.00-4, 33.71.19.00-6, 39.83.12.50-3, 33.71.16.10-6, 33.71.15.00-2, 39.81.21.00-8, 33.76.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w łącznej wysokości 4 941,00zł. (słownie : cztery tysiące dziewięćset czterdzieści jeden złotych), które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PKO S.A. V O./ Łódź 78124015451111000011669960 do dnia składania ofert z zaznaczeniem: Dostawa środków czystości - nr sprawy 14/10 2. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych formach. 4. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1. 5. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie uznana za odrzuconą w trybie art. 24 ust. 4 Ustawy, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania 6. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 Ustawy. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcą dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93 - 513 Łódź Dział Zamówień Publicznych pokój 978.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93 - 513 Łódź Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proszek do czyszczenia powierzchni emaliowanych, ze stali nierdzewnej, 1 opak.=0,5 kg, szt. 3 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleczko do czyszczenia powierzchni emaliowanych, ze stali nierdzewnej, 1 opak.=0,5 l. szt. 4 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło w płynie, 1 opak.=5 l. szt. 3 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło toaletowe, szt. 6 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło twarde do mycia niemowląt, szt. 800.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta do mycia silnie zabrudzonych rąk, 1 opak.= 0,5 kg, szt. 1 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szampon do włosów dla dzieci , 1 opak.=250 ml, szt. 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.16.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Emulsja do rąk i ciała, 1 opak.=0,5 l. szt. 700.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.15.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny płyn do mycia podłóg z PCV, glazury, terakoty, plastiku, 1 opak.=1 l. szt. 10 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek konserwująco-myjący do podłóg i wykładzin wodoodpornych typu POLII, 1 opak.=10 l. szt. 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta do podłóg z PCV, 1 opak.=0,5 l. szt. 5 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.) Pasta do podłóg z PCV, linoleum, marmurów, lastriko, 1 opak.=0,5 l. szt. 5 000 2.) Zmywacz do pasty tworzącej powłokę zabezpieczającą, 1 opak.=0,5 l. szt. 3 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do mycia szyb, luster i powierzchni szklanych, 1 opak.=0,5 l. szt. 2 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do mycia naczyń, 1 opak.=0,5 l. szt. 4 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek myjąco-dezynfekujący do WC, 1 opak.=0,75 l. szt. 3 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do usuwania kamienia z urządzeń sanitarnych (krany, wanny, zlewozmywaki) , 1 opak.=0,5 l. szt. 3 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.50-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki jednorazowego użycia do doz. Merida, 1 opak.=5 000 szt., szt. 3 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki jednorazowego użycia do dozownika Merida, 1 szt.=rolka, szt. 3 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.) Papier toaletowy do dozownika Merida, 1 szt.=rolka, szt. 3 000 2.) Papier toaletowy, 1 szt.=rolka, szt. 15 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.) Tabletki do zmywarek dwufazowe, szt. 2 200 2.) Sól do zmywarek, 1 kg = 1 opakowanie, szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.