Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-12
Boguszów-Gorce: wykonanie robót w zakresie : dekarsko-blacharskich i ogólnobudowlanych
Numer ogłoszenia: 59688 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. , ul. Świerczewskiego 46, 58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 074 8449411 w. 33, faks 074 8449469.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót w zakresie : dekarsko-blacharskich i ogólnobudowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont kapitalny dachów w budynkach przy ul. : ZADANIE 1 - ul. Krótka 2 - całkowita naprawa dachu (papa) - ok. 162 m2 ZADANIE 2 - ul. Chopina 13 - cał.naprawa dachu (dachówka) - ok. 298 m2 ZADANIE 3 - ul. Kasprzaka 11 - cał.naprawa dachu (dachówka) - ok. 259 m2 ZADANIE 4 - ul. M.Fornalskiej 34A- cał.naprawa dachu (papa) - ok. 154 m2 ZADANIE 5 - ul. Buczka 21 - cał.naprawa dachu (papa) - ok. 158 m2 2 Remont elewacji w budynku przy ul. : ZADANIE 6 - ul.Nowotki 2 - cał.naprawa elewacji - ok. 518 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.26.25.22 - Roboty murarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości : ( po 800,- zł na każde z zadań)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych , 2.Spełniają warunki określone w art. 22 ustawy o zamówieniach publicznych tj:. a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym postępowaniem. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny wymagany do wykonania zamówienia a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, i spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków 3. Spełniają niżej wymienione warunki szczególne tj: a) w zakresie warunku wskazanego w pkt. 2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia : - dla zadań 1: 5 - wykonali co najmniej 4 zamówieia o charakterze i wielkości porównywalnej z przedmiotem zamówienia, których należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami zamawiających, na rzecz których te roboty były realizowane na kwotę 120.000 zł oraz - dla zadania 6 - wykonali co najmniej 2 zamówieia o charakterze i wielkości porównywalnej z przedmiotem zamówienia, których należyte wykonanie potwierdzone zostało referencjami zamawiających, na rzecz których te roboty były realizowane na kwotę 80.000 zł b) przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia będą stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, Dz.U. Z 2000r. Nr 106 poz.1126 - tekst jednolity z póżn. zmianami) Dokumenty potwierdzajace wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wgladu w trakcie realizacji a komplet przekazać przed odbiorem końcowym c) posiadają sami (właściciel firmy) lub zatrudniają co najmniej jednego pracownika o niżej wymienionych kwalifikacjach zawodowych: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej d) zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia ofert oferentów , którzy na rzecz zakładu nie wywiązali się w ostatnich 5 latach z powierzonych im zadań określonych w postępowaniu. 6.1 Zapoznanie się z zakresem robót określonych w dokumentacji, kosztorysie ślepym, 5.Wpłacenie wadium 6. Akceptują projekt umowy. Ocena spełnienia warunków przez wykonawców będzie dokonywana wg zasady: są one spełnione albo nie na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz realizacji umów z ostatnich 5 lat (wg zał. Nr 6) 2. wykaz kadry przewidzianej do prowadzenia robót (wg zał. Nr 4) 3. wykaz stawek i narzutów (wg zał. Nr 5) 4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, (wg zał. nr 7) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 5. oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p (wg zał. nr 8) 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prawo oferenta do występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 7. uprawnienia budowlane 8. zaświadczenie dokumentujące przynależność do Krajowej Izby Inżynierów 9. dowód wniesienia wadium 10. Zaakceptowany projekt umowy 11. Kosztorysy ofertowe (wg zał. 2.1:2.6) 12. Wypelniony wzór oferty (wg.zał. 1).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.boguszow-gorce.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 58-370 Boguszów-Gorce
ul. Świerczewskiego 46 ( Dział Techniczny pok. nr 7).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o 58-370 Boguszów-Gorce ul. Świerczewskiego 46 ( sekretariat pok. nr 8).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa dwóch placówek opiekuńczo-wychowawczych obejmujących dwa budynki mieszkalne Domu Dziecka oraz budynek administracyjny - biuro w Wolinie".
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Otwartej 13 we Wrocławiu
- Modernizacja Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Knurowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
- "Przebudowa i rozbudowa Żłobka Gminnego w Piekoszowie"
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kurkowej 61-63 we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.