eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaUDZIELENIE POWIATOWI PILSKIEMU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DO WYSOKOŚCI 2 000 000 ZŁOTYCH NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-13



Ogłoszenie nr 596968-N-2020 z dnia 2020-10-13 r.

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile: UDZIELENIE POWIATOWI PILSKIEMU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DO WYSOKOŚCI 2 000 000 ZŁOTYCH NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, krajowy numer identyfikacyjny 57079948000000, ul. al. Niepodległości  , 64-920  Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 109 442, e-mail zampub@powiat.pila.pl, faks 672 109 332.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.pila.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.powiat.pila.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.powiat.pila.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę wraz z załącznikami (w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 25a) należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Pile, aleja Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, pokój nr 111


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE POWIATOWI PILSKIEMU KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DO WYSOKOŚCI 2 000 000 ZŁOTYCH NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO
Numer referencyjny: WZP.272.61.2020.III
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia stanowią usługi oznaczone tytułem: "Udzielenie Powiatowi Pilskiemu kredytu długoterminowego do wysokości 2 000 000 złotych na finansowanie planowanego deficytu budżetowego". 2. Postępowanie jest ogłoszone na podstawie Uchwały Rady Powiatu w Pile Nr XXV.231.2020 z dnia 23 września 2020 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego. 3. Z mocy art. 15zob ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 poz. 374 z późn. zm.) - jednostki samorządu terytorialnego mogą w 2020 roku zaciągać zobowiązania do równowartości kwoty ubytku w dochodach jednostki będącego skutkiem wystąpienia COVID-19. Ubytek we wpływach z podatku dochodowego od osób fizycznych oszacowano na poziomie 2 mln zł. Spłaty rat wraz z odsetkami od takiego kredytu podlegają wyłączeniu z ograniczenia określonego w art. 243 ustawy o finansach publicznych. 4. Wykonawcy przedstawią w ofercie symulację kosztów obsługi kredytu uwzględniającą zapisy pkt 17 SIWZ oraz istotne postanowienia Zamawiającego (Załącznik nr 3 do SIWZ). Do wyliczenia ceny oferty Wykonawcy przyjmą stawkę WIBOR 3 M na dzień 25 września 2020 r. wynoszącą 0,22 %. 5. Wykonawcy załączą do oferty projekt umowy uwzględniający istotne postanowienia Zamawiającego zawarte w Załączniku nr 3 do SIWZ. 6. Zamawiający informuje, że dokumenty umożliwiające sprawdzenie wiarygodności finansowej Powiatu Pilskiego znajdują się na stronie internetowej www.bip.powiat.pila.pl w następujących zakładkach: 1) Uchwała Rady Powiatu w Pile w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego - dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Pilskiego na stronie www.bip.powiat.pila.pl w menu podmiotowym (zakładce) "Uchwały Rady Powiatu" - "Uchwały Rady Powiatu w Pile 2020" (Nr XXV.231.2020 z dnia 23 września 2020 r.), 2) Uchwała budżetowa na rok 2020 - dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Pilskiego na stronie www.bip.powiat.pila.pl w menu podmiotowym (zakładce) "Uchwały Rady Powiatu" - "Uchwały Rady Powiatu w Pile 2019" (Nr XVI.148.2019 z 19 grudnia 2019 r.), 3) Uchwała Rady Powiatu w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Pilskiego na lata 2020 - 2040 - dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Pilskiego na stronie www.bip.powiat.pila.pl w menu podmiotowym (zakładce) "Uchwały Rady Powiatu" - "Uchwały Rady Powiatu w Pile 2019" (Nr XVI.147.2019 z 19 grudnia 2019 r.), 4) Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu - Uchwała Nr SO-0952/20/18/2019 z dnia 4 grudnia 2019 r. w sprawie wyrażenia opinii o projekcie uchwały budżetowej Powiatu Pilskiego na rok 2020 - dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Pilskiego na stronie www.bip.powiat.pila.pl w menu podmiotowym (zakładce) "Finanse" - "Opinie 2019", 5) Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu - Uchwała Nr SO-0951/66/18/D/2019 z dnia 4 grudnia 2019 r. w sprawie wyrażenia opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetu Powiatu Pilskiego na rok 2020 - dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Pilskiego na stronie www.bip.powiat.pila.pl w menu podmiotowym (zakładce) "Finanse" - "Opinie 2019", 6) Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu - Uchwała Nr SO-0957/20/18/2019 z dnia 4 grudnia 2019 r. w sprawie wyrażenia opinii o projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Pilskiego - dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Pilskiego na stronie www.bip.powiat.pila.pl w menu podmiotowym (zakładce) "Finanse" - "Opinie 2019", 7) Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu - Uchwała Nr SO-0951/24/P/15/Pi/2020 z dnia 14 stycznia 2020 r. w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Powiatu Pilskiego - dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Pilskiego na stronie www.bip.powiat.pila.pl w menu podmiotowym (zakładce) "Finanse" - "Opinie 2020", 8) Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu - Uchwała Nr SO-0951/17/D/15/Pi/2020 z dnia 14 stycznia 2020 r. w sprawie wyrażenia opinii o możliwości sfinansowania deficytu ustalonego w uchwale budżetowej Powiatu Pilskiego na rok 2020 - dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Pilskiego na stronie www.bip.powiat.pila.pl w menu podmiotowym (zakładce) "Finanse" - "Opinie 2020", 9) Sprawozdania z wykonania budżetu za poszczególne kwartały i lata (Rb-NDS, Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-Z) - dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Pilskiego na stronie www.bip.powiat.pila.pl w menu podmiotowym (zakładce) "Finanse" - "Sprawozdania budżetowe", 10) Uchwała Zarządu Powiatu w Pile w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu Pilskiego oraz informacji o stanie mienia Powiatu Pilskiego w 2019 roku - dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Pilskiego na stronie www.bip.powiat.pila.pl w menu podmiotowym (zakładce) "Uchwały Zarządu Powiatu" - "Uchwały Zarządu Powiatu w Pile 2020" (Nr 265.2020 z dnia 31 marca 2020 r.), 11) Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu - Uchwała Nr SO-0954/36/15/Pi/2020 z dnia 29 kwietnia 2020 r. w sprawie wyrażenia opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Pilskiego za rok 2019 wraz z informacją o stanie mienia jednostki i objaśnieniami - dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Pilskiego na stronie www.bip.powiat.pila.pl w menu podmiotowym (zakładce) "Finanse" - "Opinie 2020", 12) Uchwała Zarządu Powiatu w Pile w sprawie przyjęcia informacji z wykonania budżetu Powiatu Pilskiego, informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć oraz przebiegu wykonania planów finansowych samorządowych instytucji kultury i samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej za I półrocze 2020 roku - dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Pilskiego na stronie www.bip.powiat.pila.pl w menu podmiotowym (zakładce) "Uchwały Zarządu Powiatu" - "Uchwały Zarządu Powiatu w Pile 2020" (Nr 360.2020 z dnia 9 września 2020 r.), 13) Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu w sprawie wyrażenia opinii o informacji o przebiegu wykonania budżetu Powiatu Pilskiego za I półrocze 2020 r. - dostępna będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Pilskiego na stronie www.bip.powiat.pila.pl w menu podmiotowym (zakładce) "Finanse" - "Opinie 2020". 7. Pozostałe dane dotyczące finansów powiatu (m. in. aktualne zmiany w budżecie powiatu, zmiany w Wieloletniej Prognozie Finansowej) udostępnione są na stronie internetowej pod adresem www.bip.powiat.pila.pl w katalogach: "Uchwały Rady Powiatu", "Uchwały Zarządu Powiatu w Pile", "Finanse". Bilans z wykonania budżetu za 2018 rok stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Bilans z wykonania budżetu za 2019 rok stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu składek stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w podatkach stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Standardy jakościowe dla usługi udzielenia kredytu, tj. waluta, okres kredytowania, termin wykonania, wysokość spłat rat i ich terminy, karencja w spłacie, stawka WIBOR 3M są takie same dla wszystkich Wykonawców i zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (pkt 4 SIWZ, pkt 17 SIWZ, Załącznik nr 3 do SIWZ). Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia wykonawca nie pobierze od Zamawiającego żadnych innych opłat czy prowizji. Wszystkie koszty zostaną ujęte w cenie udzielenia kredytu. Na koszty cyklu życia produktu ustalone we wniosku do Regionalnej Izby Obrachunkowej mają wpływ wyżej wymienione cechy usługi. Koszty te zostaną określone w symulacji sporządzonej przez wykonawców. Biorąc pod uwagę charakter zamówienia, należy przyjąć, że przedmiotowe zamówienie posiada znormalizowane cechy usługi, dzięki którym nie jest wymagane indywidualne podejście do jego wykonania. 9. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w punkcie II oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a upzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności techniczno - formalne w zakresie realizacji zamówienia związane z wykonywaniem prac dotyczących z udzieleniem i obsługą kredytu w tym np. prowadzenie rachunku kredytobiorcy, naliczanie odsetek, ustalanie bieżących sald. Sposób dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 3 do SIWZ - Istotne postanowienia Zamawiającego. 12. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

II.5) Główny kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2029-06-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2029-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: - kredyt udzielony na okres od dnia zawarcia umowy do dnia 30 czerwca 2029 r.; - transze kredytu przekazywane będą na wniosek Zamawiającego ustalającego kwotę transz, - spłata rat kapitałowych w 32 równych kwartalnych ratach, określonych w pełnych złotych począwszy od dnia 30 września 2021 r. do dnia 30 czerwca 2029 r., - zobowiązania z tytułu odsetek regulowane będą miesięcznie ostatniego roboczego dnia miesiąca w wysokości zmiennej stawki WIBOR 3 M zwiększonej o stałą marżę.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności bankowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. 2019 r., poz. 2357 t.j.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zezwolenie na prowadzenie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności bankowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. 2019 r., poz. 2357 t.j.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz OFERTA - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 3. Symulacja kosztów obsługi kredytu (należy sporządzić zgodnie z pkt. 17 SIWZ). 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wysokość wynagrodzenia Banku może ulec zmianie w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Bank. Bank, występując o zmianę wynagrodzenia, zobowiązany jest wykazać, że kwota, o którą występuje, jest mu należna w obliczonej przez niego wysokości, oraz że zmiany, o których mowa powyżej mają wpływ na koszty wykonania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej "RODO", informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest Starosta Pilski z siedzibą przy aleja Niepodległości 33/35, 64-920 Piła; 2) w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Markiem Puś w następujący sposób: - drogą elektroniczną: iod@powiat.pila.pl; - telefonicznie: 67 210-93-83; - pisemnie: adres siedziby Administratora danych; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Administratora ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, tj. w celu udzielenia zamówienia publicznego o nr sprawy WZP.272.61.2020.III prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, zawarcia i wykonania umowy; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień, dalej "ustawa Pzp" oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem przetwarzają dane osobowe; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres przewidywany w instrukcji kancelaryjnej, stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; w przypadku niepodania danych osobowych wymaganych przepisami prawa, niemożliwe będzie zrealizowanie zadania ustawowego, co może skutkować pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) dane osobowe nie są i nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji i nie będą profilowane; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych - prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, przy ul. Sawki 2, 00-193 Warszawa; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.