Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-12
Radom: REALIZACJA REGAŁÓW ARCHIWALNYCH W BUDYNKU ŁĄCZNIKA POMIĘDZY BUDYNKIEM NR 1 KWP A BUDYNKIEM NR 4 KMP W RADOMIU PRZY UL. 11 LISTOPADA 37/59
NR SPRAWY 12/09
Numer ogłoszenia: 59758 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3453103, faks 048 3452002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REALIZACJA REGAŁÓW ARCHIWALNYCH W BUDYNKU ŁĄCZNIKA POMIĘDZY BUDYNKIEM NR 1 KWP A BUDYNKIEM NR 4 KMP W RADOMIU PRZY UL. 11 LISTOPADA 37/59 NR SPRAWY 12/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wytyczenie i wykonanie szyn nawierzchniowych, dostarczenie i zmontowanie elementów regałów jezdnych oraz oznaczenie regałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru regałów jezdnych, przedmiarze robót oraz rzucie kondygnacji, na której znajdują się regały i przekrój budynku (załącznik nr 1 do siwz). Miejscem realizacji robót jest budynek łącznika pomiędzy budynkiem Nr 1 KWP a budynkiem Nr 4 KMP w Radomiu. W celu prawidłowego wykonania podłoża pod szyny jezdne regałów, realizacja zamówienia odbywać się będzie w dwóch etapach. - Etap I- wytyczenie położenia szyn jezdnych -Etap II - dostawa i montaż regałów jezdnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2300 zł ( dwa tysiące trzysta złotych) Zamawiający dopuszcza formy wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824). mających ważność 30 dni od daty składania ofert. - Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: KB S.A. O/Radom 09150016471216400289650000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). - Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem zgodnie z art. 45 ust.7 ustawy Prawo zamówień publicznych na rachunek bankowy zamawiającego. - Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać wraz z ofertą - Wadium w akceptowalnej formie musi być wniesione do dnia 02.04.2009 do godz.1000 - W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się uznanie rachunku Zamawiającego. WYKONAWCA, KTÓRY NIE ZABEZPIECZY OFERTY AKCEPTOWALNĄ FORMĄ WADIUM ZOSTANIE WYKLUCZONY Z POSTĘPOWANIA, ZGODNIE Z ZAPISEM ART. 24 UST 2 PKT 4. Warunki zwrotu wadium: 1.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: -upłynął termin związania oferta, -zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, -zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3 ) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I GRUPA Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: a) oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 cyt. Ustawy ( wzór stanowi Załącznik Nr 2 lub 2A w zależności czy Wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osobowego własnego czy innych podmiotów). UWAGA! W przypadku korzystania z potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, wraz z oświadczeniem zgodnym z Załącznikiem nr 2 A należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie takiego podmiotu do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Powyższe dokumenty muszą być złożone w formie oryginału b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4 -8 Ustawy -Prawo zamówień publicznych,( wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 Ustawy -Prawo zamówień publicznych,( wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert), f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w punkcie g) Wykonawca musi: 1. wypełnić wykaz (stanowiący załącznik nr 5 do siwz) 2. dołączyć referencje, protokoły odbioru prac itp. - potwierdzające, że zawarte w w/w wykazie roboty zostały należycie wykonane Powyższe dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej formułą za zgodność z oryginałem przez osobę ( osoby ) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mazowiecka.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
ul. 11-go Listopada 37/59
26-600 Radom
Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu pokój 801 / 8- piętro/..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11-go Listopada 37/59 26-600 Radom Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu pokój 801 / 8- piętro/..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa płytek do rekonstrukcji twarzoczaszki oraz żuchwy dla Oddziału Otolaryngologii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu
- Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-17-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro
- Remont elewacji północnej wraz z wyburzeniem przybudówki budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Józefa A. i Andrzeja S. Załuskich
- Remont boiska przy Zespole Szkół Technicznych w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.