Ogłoszenie z dnia 2017-04-05
Ogłoszenie nr 59776 - 2017 z dnia 2017-04-05 r.
Bydgoszcz: USŁUGA PRZEGLĄDU I KONSERWACJI DRZWI STALOWYCH PPOŻ I O ZWIĘKSZONEJ ODPORNOŚCI NA WŁAMANIE ZAMONTOWANYCH W BUDYNKU NR 1 KOMPLEKS WOJSKOWY OSÓWIEC ORAZ W BUDYNKU NR 4 KOMPLEKS WOJSKOWY BYDGOSZCZ UL. SZUBIŃSKA 105
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 343257-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 518-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny
34126041200000, ul.
ul. Gdańska
147,
85915
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 378 13 19, faks
52 378 13 13, e-mail
zamowienia@11wog.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.11wog.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA PRZEGLĄDU I KONSERWACJI DRZWI STALOWYCH PPOŻ I O ZWIĘKSZONEJ ODPORNOŚCI NA WŁAMANIE ZAMONTOWANYCH W BUDYNKU NR 1 KOMPLEKS WOJSKOWY OSÓWIEC ORAZ W BUDYNKU NR 4 KOMPLEKS WOJSKOWY BYDGOSZCZ UL. SZUBIŃSKA 105
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):65/ZP/U/INFR/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:USŁUGA PRZEGLĄDU I KONSERWACJI DRZWI STALOWYCH PPOŻ I O ZWIĘKSZONEJ ODPORNOŚCI NA WŁAMANIE ZAMONTOWANYCH W BUDYNKU NR 1 KOMPLEKS WOJSKOWY OSÓWIEC ORAZ W BUDYNKU NR 4 KOMPLEKS WOJSKOWY BYDGOSZCZ UL. SZUBIŃSKA 105
II.4) Główny kod CPV:
50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przegląd i konserwacja drzwi stalowych p.poż i o zwiększonej odporności na włamanie zamontowanych w budynku nr 1 kompleks wojskowy Osówiec |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/12/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: MARSHALL Stanisław Marszałkowski,
,
ul. T. Kościuszki 8,
83-404,
Nowa Karczma, kraj/woj.
pomorskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przegląd i konserwacja drzwi stalowych zamontowanych w budynku nr 4 kompleks wojskowy Bydgoszcz ul. Szubińska 105 |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 08/12/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: MARSHALL Stanisław Marszałkowski,
,
ul. T. Kościuszki 8,
83-404,
Nowa Karczma, kraj/woj.
pomorskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/12/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Zmianie ulega zapis określony w § 10 ust. 6, 7 na następujący: 6. Fakturę z załączonymi protokołami i kopiami faktur zakupu części zamiennych lub urządzeń, w przypadku skorzystania z uprawnienia wynikającego z ust. 2, Wykonawca dostarczy do Zamawiającego w terminie do 7 dni, liczonych od terminu wynikającego z ust. 3. Fakturę za usługi konserwacji lub naprawy awaryjne w miesiącu grudniu Wykonawca dostarczy najpóźniej do dnia 21.12.2016 roku. 7. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w formie przelewu do 30.12.2016 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Dostarczenie faktur i rozliczenie ich w związku z koniecznością zamknięcia roku budżetowego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa aparatu do terapii nerkozastępczej, łóżka porodowego oraz łóżek intensywnej terapii wraz z szafkami przyłóżkowymi
- "Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych, na drogach wojewódzkich oraz w obrębie zatok i peronów przystankowych", w podziale na 6 części.
- Zakup wraz z dostawą systemu nawigacji do planowania zabiegów otolaryngologicznych
- "Przebudowa autostrady A1 polegająca na budowie ekranu akustycznego na odc. od gr. województw kujawsko-pomorskiego i łódzkiego do węzła Kutno Północ w rejonie m. Strzelce od km 238+037 do km 238+221
- Dostawa sukcesywna materiałów zużywalnych
- Wymiana urządzenia dylatacyjnego przęsła mostu przez rz. Wisłę w Grudziądzu (dylatacja w części jezdni drogowej między przęsłem nr 2 oraz nr 3)
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i wymiana zużytych elementów centrali went w związku ze stwierdzoną awarią sekcji nawilżania oraz wyeksploatowaniem sekcji wentylatorowej i pomp ciepła w 2 centralach wentylacyjnych
- Demontaż istniejącego systemu VRF wraz z instalacją chłodniczą oraz montaż nowego kompletnego systemu grzewczo-chłodzącego VRF
- Kompleksową obsługę techniczno-eksploatacyjną i gospodarczą Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych - II postępowanie
- Wykonanie usługi w zakresie przeglądu i kontroli urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń wentylacyjnych
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.