eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawywóz nieczystości stałych i płynnych z posesji i altanek śmietnikowych stanowiących 100% własność m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w okresie 01.01.2007 r. do 31.12.2007 r., w ob

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-24

POZYCJA 59790

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wywóz nieczystości stałych i płynnych z posesji i altanek śmietnikowych stanowiących 100% własność m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w okresie 01.01.2007 r. do 31.12.2007 r., w obrębie Administracji: KOŁO, MŁYNÓW, NOWOLIPKI, OGRODOWA. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wywóz nieczystości stałych - 22 462,71 m3, - wywóz nieczystości płynnych - 2 692,40 m3 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, do kontaktów: Ewa Rosiak - w zakr. przedm. zamówienia, Bożena Szklar - w zakr. dokum. przetarg., ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, fax 022 6327242, e-mail: przetarg@zbkwola.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zgnwola.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wywóz nieczystości stałych i płynnych z posesji i altanek śmietnikowych stanowiących 100% własność m. st. Warszawy, zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, w okresie 01.01.2007 r. do 31.12.2007 r., w obrębie Administracji: KOŁO, MŁYNÓW, NOWOLIPKI, OGRODOWA. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wywóz nieczystości stałych - 22 462,71 m3, - wywóz nieczystości płynnych - 2 692,40 m3. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Zasoby komunalne Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - wywóz nieczystości stałych - 22 462,71 m3 - wywóz nieczystości płynnych - 2 692,40 m3 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje m.in. wywóz odpadów o następujących kodach: 20 03 01; 15 01 01; 15 01 02; 15 01 07, 16 02 13*; 16 02 14; 16 06 04; 08 03 17*) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Podano w s.i.w.z. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys euro, ale poniżej 137 tys euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 16700.00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki : -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków umożliwiających wykonawcom ubieganie się o udzielenie zamówienia, poprzez żądanie dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oceniając wg formuły spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: złożą następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 i załącznik nr 1a. 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów - załącznik nr 2. 3) Potwierdzona przez Wykonawcę \za zgodność z oryginałem\ kopia dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium, jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez Zamawiającego formie. 4) Oświadczenie (jeżeli do zawarcia umowy na wykonanie zamówienia lub umowy w imieniu Wykonawcy, który jest podmiotem prawa działającym na podstawie polskiej ustawy Kodeks Spółek Handlowych (Dz. U. z 2000 r. Nr 94, poz. 1037 z późniejszymi zmianami), w obowiązujących przepisach prawa lub aktach statutowych Wykonawcy wymagana jest dodatkowa zgoda organu Wykonawcy i/lub zgoda wspólników Spółki wykonawcy), że dokument zawierający stosowną zgodę został sporządzony w formie wymaganej przez obowiązujące przepisy prawa. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum) dotyczy to każdego z podmiotów tworzących to konsorcjum - załącznik nr 3. 5) Oryginał pełnomocnictwa (lub notarialnie poświadczona kopia), o którym mowa w pkt 13 ust. 5 lit. b niniejszej Specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika 6) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza poświadczenie aktualności ww. dokumentów, przez organ uprawniony do ich wydania, dokonane w wymaganym okresie czasu, z widoczną datą dokonania poświadczenia, zawierające klauzulę o aktualności zamieszczonych w dokumencie danych. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), dotyczy to każdego z podmiotów. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum), dotyczy to każdego z podmiotów. W przypadku spółki jawnej, wymagane jest zaświadczenie wystawione na spółkę, natomiast w przypadku spółki cywilnej, zaświadczenia wystawione na poszczególnych wspólników. W sytuacji, gdy spółka cywilna jest płatnikiem podatku VAT, wymagane są zaświadczenia wystawione na poszczególnych wspólników oraz na spółkę. c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum), dotyczy to każdego z podmiotów. W przypadku spółki jawnej, wymagane jest zaświadczenie wystawione na spółkę, natomiast w przypadku spółki cywilnej, zaświadczenia wystawione na spółkę oraz na poszczególnych wspólników. d)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy wszystkich osób fizycznych będących Wykonawcami, oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących Wykonawcami). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna)) dotyczy to każdego z podmiotów. e)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy to podmiotów zbiorowych będących Wykonawcami. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie (konsorcjum) dotyczy to każdego z podmiotów. f)Wykaz wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonywania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. Za spełnienie powyższych warunków zamawiający uzna wykonanie co najmniej 1 usługi zbliżonej co do zakresu i wartości do przedmiotu zamówienia w zakresie: - wywozu nieczystości stałych, - wywozu nieczystości płynnych, której wartość brutto nie będzie mniejsza niż 70% wartości składanej oferty, spełniając jednocześnie poniższe warunki: - wartość wykonanej usługi w zakresie wywozu nieczystości stałych nie będzie mniejsza niż 80% wskazanej kwoty , - wartość wykonanej usługi dotyczącej wywozu nieczystości płynnych nie będzie mniejsza niż 10% wskazanej kwoty. g) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu - min. 4 samochody przystosowane do wywozu nieczystości stałych, jeden samochód do wywozu nieczystości płynnych, posiadające ważne badania techniczne pojazdu i ubezpieczenia OC oraz urządzenie myjące umożliwiające mycie min. 1 raz na kwartał pojemniki i kontenery służące do zbiórki odpadów komunalnych - załącznik nr 5. h) Kopię aktualnego na dzień składania ofert zezwolenia pozwalającego na realizację przedmiotu zamówienia na terenie m. m.st. Warszawy, zezwalającego na: - odbiór odpadów komunalnych, wydanego przez właściwy organ (na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. z późn. zm.) ważnego do dnia 31.12.2007 r. lub promesę wydania zezwolenia na ten okres, lub - zbieranie odpadów, wydanego na podstawie ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku z późn. zm. ważnego do dnia 31.12.2007 r. lub promesę wydania zezwolenia na ten okres oraz obowiązkowo - transport odpadów (obejmującego w swojej treści co najmniej odpady o kodach wymienionych w przedmiocie zamówienia) wydanego na podstawie ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. z póź. zm. ważnego do dnia 31.12.2007 r. lub promesę wydania zezwolenia na ten okres. - opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych wydanego na podstawie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13.09.1996 r. z późn. zm. ważnego do dnia 31.12.2007 r. lub promesę wydania zezwolenia na ten okres. i)Kopię aktualnej umowy odbioru odpadów (stałych, ciekłych i niebezpiecznych) przez zakład prowadzący działalność w zakresie składowania, wykorzystania lub unieszkodliwiania odpadów, z podaniem miejsca składowania i okresem ważności min. do 31.12.2007 r. lub zobowiązanie, że w przypadku wyboru oferty wykonawcy, przed zawarciem umowy z zamawiającym, wykonawca przedłoży przedmiotową umowę na wymagany okres. j)Dokument potwierdzający doświadczenie w prowadzeniu segregacji (recyklingu opracowanego w formie zestawienia i wskazania nazwy zleceniodawcy - min. 36 zestawów rocznie (nie mniej niż 3 pojemniki w zestawie) k)Opracowany program zmniejszenia kosztów odbioru odpadów z Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy poprzez system odbioru odpadów oraz wprowadzenie segregacji wraz z zobowiązaniem, że jeżeli taki program zostanie przyjęty, to Wykonawca będzie go realizował na warunkach określonych w ofercie. l)Aktualną kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu zamówienia, na kwotę co najmniej 100 tys. zł. Jeżeli wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia o wartości i terminie niespełniającej wymogu zamawiającego, zobowiązanie, że w przypadku wyboru oferty wykonawcy, przed zawarciem umowy, wykonawca przedstawi dokument potwierdzający ubezpieczenie na wymagany okres i o wymaganej wysokości. W przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona wg średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnwola.waw.pl. Opłata: 36,6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek w terminie 5 dni, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 19, kasa czynna w poniedziałek w godz. 14:00-16:00, wtorek-piątek w godz. 12:00-14:00 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.12.2006, godzina 10:00, Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, 01-225 Warszawa, przy ul. Bema 70 sala nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.