Ogłoszenie z dnia 2018-08-03
Ogłoszenie nr 598159-N-2018 z dnia 2018-08-03 r.
Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Łupkach: Prowadzenie zajęć edukacyjnych, terapeutycznych i szkoleniowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Fundacja "Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji" ul. Moniuszki 9/6, 10-275 OlsztynPostępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Łupkach, krajowy numer identyfikacyjny
105847300000, ul.
ul. Łupki
15
,
12200
Pisz, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
0-87 4251457, e-mail
osw-lupki@powiat.pisz.pl, faks
0-87 4251457.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.powiat.pisz.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.powiat.pisz.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.powiat.pisz.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składane są w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Składanie ofert obywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im dr. Władysława Klementowskiego w Łupkach, Łupki 15, 12-200 Pisz, Sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć edukacyjnych, terapeutycznych i szkoleniowych
Numer referencyjny:
SOSW.230.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć edukacyjnych, terapeutycznych i szkoleniowych w ramach realizacji przez Specjalny Ośrodkek Szkolno-Wychowawczy im, dr. Władysława Klementowskiego w Łupkach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w Programie kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 1 - Zajęcia z logopedą - min. 2 osoby prowadzące Część 2 - Zajęcia z fizjoterapeutą - min. 1 osoba prowadząca Część 3 - Zajęcia z psychologiem - min. 1 osoba prowadząca Część 4 - Zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej - min. 2 osoby prowadzące Część 5 - Zajęcia z dogoterapeutą - min. 1 osoba prowadząca Część 6 - Zajęcia z terapeutą terapii taktylnej - min. 1 osoba prowadząca Część 7 - Zajęcia z oligofrenopedagogiem - min. 6 osób prowadzących Część 8 - Zajęcia z pedagogiem - min. 1 osoba prowadząca Część 9 - Zajęcia z instruktorem masażu Shantala - min. 1 osoba prowadząca Część 10 - Zajęcia terapeutą integracji odruchów ustno-twarzowych wg. metody dr Swietłany Masgutowej - min. 1 osoba prowadząca 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu ofertowym, odpowiednio dla Części 1-10. Umowa na realizację usługi zostanie zawarta na okres: do dnia 31.12.2018 r. od dnia podpisania umowy (dla Części 1 - 10)
II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-12-31
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże, że będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają uprawnienia wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie ich wydania (jeżeli dotyczy).
Część 1
Dysponuje co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia - prowadzenia zajęć z logopedą, która posiada:
a) ukończone studia wyższe w zakresie logopedii, i studia pierwszego stopnia lub studia podyplomowe, w zakresie pedagogiki specjalnej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub studia wyższe pedagogika specjalna i studia pierwszego stopnia lub studia podyplomowe, w zakresie logopedii, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne.
b) co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe (24 miesiące) w prowadzeniu zajęć jako logopeda.
Część 2
Dysponuje co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia - prowadzenia zajęć z fizjoterapeutą, która posiada:
a) ukończone wyższe studia w zakresie fizjoterapii, rehabilitacji ruchowej lub terapii pedagogicznej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne
b) co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe (24 miesiące) w prowadzeniu zajęć z fizjoterapii.
Część 3
Dysponuje co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia - prowadzenia zajęć z psychologiem, która posiada:
a) ukończone wyższe studia magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
b) co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe (24 miesiące) w prowadzeniu zajęć jako psycholog.
Część 4
Dysponuje co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia - prowadzenia zajęć z terapii integracji sensorycznej, która posiada:
a) wykształcenie wyższe pedagogiczne,
b) ukończony dwustopniowy kurs integracji sensorycznej lub studia podyplomowe w zakresie Integracji Sensorycznej
c) co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe (24 miesiące) w prowadzeniu zajęć z terapii integracji sensorycznej lub innej terapii ruchowej dziecka
Część 5
Dysponuje co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia - prowadzenia zajęć z dogoterapii, która posiada:
a) wykształcenie wyższe pedagogiczne,
b) ukończony kurs dogoterapii
c) co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe (24 miesiące) w prowadzeniu zajęć jako pedagog lub dogoterapeuta
Część 6
Dysponuje co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia - prowadzenia zajęć z terapii taktylnej która posiada:
a)wykształcenie wyższe pedagogiczne,
b)ukończony kurs terapii taktylnej
c) co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe (24 miesiące) w prowadzeniu zajęć jako terapeuta terapii taktylnej
Część 7
Dysponuje co najmniej sześcioma osobami, które skieruje do realizacji zamówienia - prowadzenia zajęć z oligofrenopedagogiki, które posiadają:
a) ukończone wyższe studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna (oligofrenopedagog) oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki lub Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne - studia pierwszego stopnia na kierunku oligofrenopedagogika lub Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki lub Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
b) co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe (24 miesiące) w prowadzeniu zajęć jako oligofrenopedagodzy/ pedagodzy .
Część 8
Dysponuje co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia - prowadzenia zajęć z pedagogiem, która posiada:
a) ukończone:
- studia magisterskie na kierunku pedagogika/pedagogika specjalna/ w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka lub
- studia magisterskie na kierunku pedagogika /pedagogika specjalna oraz studia podyplomowe w zakresie WWRDZ, terapii pedagogicznej terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzenia psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka lub
-studia magisterskie w zakresie pedagogiki i studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki
b) co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe (24 miesiące) w prowadzeniu zajęć jako pedagog.
Część 9
Dysponuje co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia - prowadzenia zajęć z masażu Shantala, która posiada:
a) ukończone studia wyższe w zakresie fizjoterapii, rehabilitacji ruchowej lub terapii pedagogicznej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne
b) ukończony kurs masażu Shantala
c) co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe (24 miesiące) w prowadzeniu zajęć fizjoterapeutycznych
Część 10
Dysponuje co najmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia - prowadzenia zajęć z terapii integracji odruchów ustno-twarzowych wg. metody dr Swietłany Masgutowej, która posiada:
a) ukończone studia wyższe w zakresie logopedii, i studia pierwszego stopnia lub studia podyplomowe, w zakresie pedagogiki specjalnej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub studia wyższe na kierunku pedagogika specjalna i studia pierwszego stopnia lub studia podyplomowe, w zakresie logopedii, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,
b) ukończony kurs terapii integracji odruchów ustno-twarzowych wg. metody dr Swietłany Masgutowej,
c) co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe (24 miesiące) w prowadzeniu zajęć w zakresie terapii dziecka z zaburzeniami mowy lub pracy w zakresie terapii integracji odruchów ustno-twarzowych wg. metody dr Swietłany Masgutowej,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa powyżej wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
W zakresie spełniania warunku zdolności technicznej i zawodowej Zamawiający za spełniających ten warunek uzna również Wykonawców, którzy polegać będą na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i zawodowy. Wykaz osób przygotowany wg Załącznika nr 6 do SIWZ, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Każdy wykonawca, który złoży ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp zobowiązany będzie złożyć oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust 1 Pzp, wpisano możliwość dokonania nieistotnych zmian zawartej umowy oraz możliwość dokonania istotnych zmian - podano okoliczności i warunki wprowadzenia zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zajęcia z logopedą - min. 2 osoby prowadzące |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Liczba przeprowadzonych terapii/zajęć właściwych dla danej części * | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zajęcia z fizjoterapeutą - min. 1 osoba prowadząca |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Liczba przeprowadzonych terapii/zajęć właściwych dla danej części * | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zajęcia z psychologiem - min. 1 osoba prowadząca |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Liczba przeprowadzonych terapii/zajęć właściwych dla danej części * | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zajęcia z terapeutą integracji sensorycznej - min. 2 osoby prowadzące |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Liczba przeprowadzonych terapii/zajęć właściwych dla danej części * | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Zajęcia z dogoterapeutą - min. 1 osoba prowadząca |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Liczba przeprowadzonych terapii/zajęć właściwych dla danej części * | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Zajęcia z terapeutą terapii taktylnej - min. 1 osoba prowadząca |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Liczba przeprowadzonych terapii/zajęć właściwych dla danej części * | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Zajęcia z terapeutą terapii taktylnej - min. 1 osoba prowadząca |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Liczba przeprowadzonych terapii/zajęć właściwych dla danej części * | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Zajęcia z oligofrenopedagogiem - min. 6 osób prowadzących |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Liczba przeprowadzonych terapii/zajęć właściwych dla danej części * | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Zajęcia z pedagogiem - min. 1 osoba prowadząca |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Liczba przeprowadzonych terapii/zajęć właściwych dla danej części * | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Zajęcia z instruktorem masażu Shantala - min. 1 osoba prowadząca |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Liczba przeprowadzonych terapii/zajęć właściwych dla danej części * | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Zajęcia terapeutą integracji odruchów ustno-twarzowych wg. metody dr Swietłany Masgutowej - min. 1 osoba prowadząca |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80000000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Liczba przeprowadzonych terapii/zajęć właściwych dla danej części * | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania cmentarzy
- "Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu"
- Rozbudowa drogi gminnej Maldanin - Imionek wraz z budową oświetlenia drogowego
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.