eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePogwarancyjne serwisowanie aparatury medycznej dla ¦wiêtokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2012-03-15

Kielce: Pogwarancyjne serwisowanie aparatury medycznej dla ¦wiêtokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach
Numer og³oszenia: 59829 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 42625 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: ¦wiêtokrzyskie Centrum Onkologii, ul. Artwiñskiego 3, 25-734 Kielce, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Pogwarancyjne serwisowanie aparatury medycznej dla ¦wiêtokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Pakiet nr 1 - przegl±dy, naprawy, dostawa i wymiana czê¶ci zamiennych ³±cznie z detektorem, lamp± RTG mammografu typu Lorad Selenia-stacjonarnego, produkcji Lorad Hologic Company, oraz przegl±dy, naprawy, wymiana i monta¿ detektora mammografu typu Lorad Selenia-mammocytobusu, produkcji Lorad Hologic Company. Opis przedmiotu zamówienia: a). Zamawiaj±cy zamawia ,a Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonywania prac serwisowych w stosunku do urz±dzeñ i sprzêtu medycznego, nale¿±cych do Zamawiaj±cego, szczegó³owo wymienionych w Za³±czniku Nr 1 /Pakiet nr 1 /. b). Wykonawca zapewnia wykonanie wszystkich czynno¶ci zwi±zanych z serwisowaniem i napraw± uszkodzonego Sprzêtu wy³±cznie przez autoryzowanych przedstawicieli serwisu, lub wskazanych przez producenta, c)W szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zuje siê do: - dokonywania przegl±dów, zgodnie z ustalonym przez Zamawiaj±cego w porozumieniu z Wykonawc± harmonogramem, - dokonywanie napraw pogwarancyjnych sprzêtu, - bie¿±cej konserwacji sprzêtu zalecanej przez producenta oraz innych wynikaj±cych z przepisów bhp napraw i przegl±dów zapewniaj±cych sprawn± i bezpieczn± eksploatacjê aparatury i sprzêtu medycznego, oraz zgodnie z ustaw± z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). - odnotowywanie faktu ich wykonania poprzez wpisanie w kartê eksploatacji sprzêtu (paszport, zeszyt urz±dzenia, karta pracy), - umo¿liwienie utrzymania sta³ego kontaktu Zamawiaj±cego z Wykonawc±, w celu konsultacji telefonicznych, w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku od godz. 8.oo do godz. 15:00. d)Przegl±dy Sprzêtu bêd± dokonywanie zgodnie z harmonogramem przegl±dów ustalonym przez Zamawiaj±cego, w sposób zgodny ze wskazówkami producenta zgodnie z ustaw± z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679). Harmonogram zostanie przygotowany w porozumieniu z Wykonawc± niezw³ocznie po podpisaniu umowy, jednak w terminie nie d³u¿szym ni¿ 30 dni roboczych od podpisania umowy. e) Naprawy pogwarancyjne dokonywane bêd± po wcze¶niejszym zawiadomieniu pisemnie lub faxowo lub elektronicznie Wykonawcy o zaistnia³ej nieprawid³owo¶ci. Niezw³ocznie po stwierdzeniu usterki Zamawiaj±cy w zawiadomieniu winien podaæ nazwê Sprzêtu oraz okre¶liæ stwierdzon± usterkê. f). Wykonawca zobowi±zany jest do podjêcia siê naprawy uszkodzonego sprzêtu w terminie nie pó¼niej ni¿ 48 godziny po uzyskaniu pisemnej informacji o uszkodzeniu, od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach pracy pomiêdzy 8.00 a 20.00. Zg³aszaj±cy winien podaæ w zawiadomieniu nazwê sprzêtu oraz w miarê mo¿liwo¶ci okre¶liæ stwierdzon± usterkê. g). W ramach czynno¶ci, o których mowa w ust. f, nie pó¼niej ni¿ w terminie 5 dni roboczych od daty zg³oszenia usterki, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu kosztorys - kalkulacjê kosztów naprawy Sprzêtu, który po zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego stanowiæ bêdzie podstawê do dokonania naprawy uszkodzonego Sprzêtu - dotyczy poz. 2 Pakiet nr 1. h). Usuniêcie usterek zostanie dokonane w terminie 48 godzin od otrzymania przez Zamawiaj±cego pisemnie lub faxowo lub elektronicznie akceptacji kosztów naprawy, a w przypadku napraw bardziej skomplikowanych w terminie 14 dni roboczych od otrzymania faxem akceptacji kosztorysu naprawy. i). Je¿eli czas naprawy aparatu lub wykonanie us³ug serwisowych przekroczy 7 dni roboczych, liczonych od dnia zaakceptowania przez Zamawiaj±cego kosztorysu naprawy uszkodzonego sprzêtu. j).Koszt przes³ania urz±dzenia o którym mowa w ust. i pokrywa Wykonawca. k).Naprawy bêd± dokonywane zgodnie z przyjêtymi przez strony ustaleniami w siedzibie Zamawiaj±cego lub po przes³aniu Sprzêtu w siedzibie Wykonawcy. Us³ugi serwisowe bêd± wykonywane w siedzibie Zamawiaj±cego. l). Wykonawca zapewni utrzymanie aparatów w stanie pe³nej sprawno¶ci technicznej. m). Zu¿yte lub uszkodzone czê¶ci zamienne, wymienione w czasie naprawy przechodz± na w³asno¶æ Wykonawcy..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.42.00.00 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu medycznego i chirurgicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Czê¶æ NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1 - przegl±dy, naprawy, dostawa i wymiana czê¶ci zamiennych ³±cznie z detektorem, lamp± RTG mammografu typu Lorad Selenia-stacjonarnego, produkcji Lorad Hologic Company, oraz przegl±dy, naprawy, wymiana i monta¿ detektora mammografu typu Lorad Selenia-mammocytobusu, produkcji Lorad Hologic Company.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Timko Sp. z o.o., ul. Syrokomli 30, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 140000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 204204,60

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 204204,60 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 204204,60

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.