eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimRoboty budowlane w ramach zadań inwestycyjnych pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1897K ul. Pod Górką na odcinku od km 2+579 do km 2+286 oraz ul. Jezioro na odcinku od km 2+650 do km 3+461 w m. Zaborze", "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1867K ul.Grojecka w Zaborzu od km 5+080,00 do km 5+309,20 i rozbudowa drogi powiatowej nr 1897Kul. Jezioro i ul. Pod Górką w Zaborzu od km 2+578,87 do km 2+650,22"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-06

Ogłoszenie nr 59839 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.

Oświęcim: Roboty budowlane w ramach zadań inwestycyjnych pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1897K ul. Pod Górką na odcinku od km 2+579 do km 2+286 oraz ul. Jezioro na odcinku od km 2+650 do km 3+461 w m. Zaborze", "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1867K ul.Grojecka w Zaborzu od km 5+080,00 do km 5+309,20 i rozbudowa drogi powiatowej nr 1897K: ul. Jezioro i ul. Pod Górką w Zaborzu od km 2+578,87 do km 2+650,22"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 30555-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, krajowy numer identyfikacyjny 7218165203113, ul. ul. Wyspiańskiego  10, 32-602   Oświęcim, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619, e-mail szp@powiat.oswiecim.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane w ramach zadań inwestycyjnych pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1897K ul. Pod Górką na odcinku od km 2+579 do km 2+286 oraz ul. Jezioro na odcinku od km 2+650 do km 3+461 w m. Zaborze", "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1867K ul.Grojecka w Zaborzu od km 5+080,00 do km 5+309,20 i rozbudowa drogi powiatowej nr 1897K: ul. Jezioro i ul. Pod Górką w Zaborzu od km 2+578,87 do km 2+650,22"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SZP.272.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadań inwestycyjnych pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1897K ul. Pod Górką na odcinku od km 2+579 do km 2+286 oraz ul. Jezioro od km2+650 do km3+461 w m. Zaborze" "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1867K - ul. Grojecka w Zaborzu od km 5+080,00 do km 5+309,20 i rozbudowa drogi powiatowej nr 1897K ul. Jezioro i ul. Pod Górką w Zaborzu od km 2+578,87 do km 2+650,22" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki do SIWZ tj.: a) dokumentacja projektowa (projekt budowlano wykonawczy, docelowa organizacja ruchu, uzgodnienia), b) specyfikacja techniczna (ST). c) przedmiar robót, Zgodnie z art.29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych - zgodnie z dokumentacją projektową, tj.: wykonanie prac rozbiórkowych, zabezpieczenie kolidujących sieci, wykonanie kanalizacji deszczowej, wykonanie konstrukcji drogi, wykonanie nawierzchni jezdni i chodników, wykonanie odwodnienia powierzchniowego, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, montaż urządzeń BRD. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawarto we wzorze umowy (Zał. Nr 6 do SIWZ ). Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub ST wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary,aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważnego parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". Warunki realizacji robót określają: wzór umowy oraz ST stanowiące załączniki do SIWZ. Zamawiający dla zadania pn:"Przebudowa drogi powiatowej nr 1897K ul. Pod Górką na odcinku od km 2+579 do km 2+286 oraz ul. Jezioro od km2+650 do km 3+461 w m. Zaborze" dokonał zgłoszenia robót. Zamawiający dla zadania pn: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1867K- ul. Grojecka w Zaborzu od km 5+080,00 do km 5+309,20 i rozbudowa drogi powiatowej nr 1897K ul. Jezioro i ul. Pod Górką w Zaborzu od km 2+578,87 do km 2+650,22" uzyskał decyzję ZRiD. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty zgodnie z Prawem budowlanym, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, polskimi normami, sztuką budowlaną oraz przepisami bhp i innymi odnośnymi. Przekazanie placu budowy nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 77211400-6, 45111000-8, 45111100-9, 45231600-1, 45255600-5, 45233000-9, 45233120-6, 45111230-9, 44212321-5, 45231400-9, 45231300-8, 45243510-0, 45233123-7, 45112100-6, 45232452-5, 45233221-4, 45233290-8, 45233280-5, 45342000-6, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4715290.65
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Eksportowe "WIKOS" Jerzy Strzelec,  puhewikos@interia.pl,  Olszyny, ul Zatorska 62,  32-551,  Babice,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3111000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3111000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4890937.66
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.